6. kapitola- ZLOST

65 2 3
                                    

,,to neni moje holka, je to moje bejvalá a pořád zamnou leze"

Celkem mě to naštvalo, že mě tak ztrapnil když nemusel. Něco mě popadlo a začala jsem na něj křičet.,, a to jsi mě musel ztrapnit před ní, já myslela že jsi jinej." Zbalila jsem si a odešla fakt naštvaně. Měla jsem vztek na něj, ale i na Em protože mě totálně vymněnila za někoho jinýho a to jsem v Americe jenom 2 tejdny. Oscar (ten kluk) na mě křičel ať počkám, ale já odešla. Když jsem scházela ze schodů tak jsem se rozbrečela. Asi v půlce schodů jsem potkala Matta. Ubrečeně jsem mu poděkovala za sál a on se mě zeptal co se děje, ale já odešla teda vlastně utekla.

Z pohledu Oscara

Přišel jsem na sál protože jsem domluvený s Mattem že tam můžu chodit kdy chci. A najednou tam tancovala Megan (ta holka z venku) Byla fakt dobrá, mohli by jsme si spolu někdy zatančit, ale to jsem si jenom tak myslel. Když skončila zatleskal jsem jí a ona si z nečeho nic začala balit věci tak jsem se jí zeptal proč to dělá. Ona mi řekla že jsem jí ztrapnil před tou holkou, když ke mně přišla začala se semnou objímat a Megan to viděla a myslela si že spolu chodíme, ale ono to tak nebylo. Tak mi vynadala za to že jsem jí to neřekl rovnou že s ní nechodim. Rozbrečela se a odešla, já jsem na ní křičel ať počká, ale ona odešla. Bylo mi to líto, že jsem jí tak ublížil. Fakt jsem si myslel že by jsme spolu mohli být aspoň přátelé. Začal jsem mlátit do zdi a křičet. Pak jsem si sednul a nadával jsem na sebe. Najednou přišel vyděšený Matt a začal se ptát co se stalo.,, jsem fakat blbec, zklamal jsem jí." Matt mi řekl ať to okamžitě spravim, že je to skvělá holka... Já jsem to věděl, proto mi to bylo tak líto.Domluvil jsem se s Mattem na další den, že přijdu si vytancovat zlost.

Doufám,že se líbilo. A hlavně doufám že to někdo čte :D Dalši kapitola bude určitě zanedlouho :)

On je fakt boží!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat