~Meg~
Další den jsem vstala a hned jak jsem se koukla ma telefon měla jsem 2 zprávy. Jedna byla od Oscara a druhá od Em. Jako první jsem se koukla na Emily zprávu. Jediný co v tý zprávě bylo tak asi sto srdíček, tušila jsem, že to asi bude něco s Felixem tak jsem jí odepsala že se sejdem za půl hodiny u studia. Potom jsem otevřela zprávu od Oscara a ten mi psal že se pro mě za dvacet minut staví tak jsem souhlasila. Oblíkla jsem se a šla za taťkou. Ten se na mě tak vážně podíval a řekl mi Hele odjíždíš za 13 dní, jak to chceš, asi ti nedošlo že v Česku nemáš s kym bydlet. Mě to fakt nedošlo,tak jsem mu řekla že o tom popřemýšlím. On kývnul hlavou a usmál se. Jdu za Em a Oscarem. A vyšla jsem. Mimochodem Em bydlí v mašem studiu, je tam menší byt tak se tam přestěhovala na těch pár týdnů. Vyšla jsem ven a tam na mě čekal Oscar, políbili jsme se, chytli se za ruku a šli ke studiu za Em. Já jsem pořád přemýšlela, jestli mám bydlet tady s tátou nebo v Česku s babičkou. Oscar to na mě poznal.
~Oscar~Kouknul jsem se na Meg, byla nějaká skleslá. Možná zase z toho že bude odjíždět tak jsem se jí normálně zeptal co se děje Meg, jestli jsi smutná zase z toho... Skočila mi do řeči Ne já nejsem smutná, já přemýšlím. Jo a o čem zeptal jsem se jí. Chvíli váhala ale potom odpověděla nevím jestli mám bydlet tady nebo v Česku s babičkou, protože v Česku mám kamarády a skoro celou rodinu, ale tady mám zase tebe. Celkem mě to zaskočilo, protože mi nedošlo, že Meg už nemá mamku. Hele víš co teď to neřeš, večer se projdem a promluvíme si o tom. Řekl jsem jí to protože jsem si to musel promyslet sám. Když jsme s Meg začali chodit tak jsme vůbec nemysleli na to že to bude jenom letní románek.
~Em~Už jsem tam čekala asi 15 minut a konečně jsem viděla Meg, ale šla s Oscarem tak pak jsem pochopila, proč přišla pozdě. Přišla jsem k nim objala je a pak jsem začala ječet a pískat Megan se na mě jenom koukla a řekla jedno slovo Felix? Kývla jsem a ona mě začala objímat. Oscar se na mě podíval a zasmál se. Já věděl že si padnete do oka. Usmála jsem se na něj. A už spolu chodíte? Zeptala se Meg usmála jsem se na ní. Ona pochopila, že jo.
Doufám,že se kapitola líbila. Co nejdřív bude další. :)
ČTEŠ
On je fakt boží!!
RandomAsi bych se vám měla představit. Tak já jsem Megan a tenhle příběh bude... no nechte se překvapit :)