Z pohledu Megan
Když jsem přišla domů už jsem byla celkem v pohodě, protože jsem se procházela asi 3 hodiny po pláži. Otevřela jsem vchodové dveře a šla si rovnou lehnout. Usnula jsem asi ve 4 ráno, ale hlavně že jsem usnula. Ráno jsem šla na soukromou lekci s Mattem a říkal,že tam přijde ještě nějaká holka. Byla jsem celkem zvědavá kdo to bude. Přišla jsem na sál oblíkla jsem se a přišel Matt. Řekl mi že ta holka co mi řekl že tu bude semnou tak nemůže. Ani mi to nějak nevadilo, aspoň jsem se mohla vytancovat z toho vzteku co jsem v sobě držela. Obouvala jsem si druhou botu a šla jsem na záchod, když jsem se vrátila byla tam ještě jiná taška. Stoupla jsem si před zrcadlo a za sebou jsem viděla Oscara. Začali mi téct slzy a začala jsem si balit. Oscar mě chytil abych neutekla a obejmul mě. Řekl mi,, já vím že to neni jen kvůli mě, je v tom ještě něco? Řelka jsem mu,, Ne je to jen kvůli tobě, já si tak najivně myslela, že mezi náma něco bude. Pro mě to byla láska na první pohled a nejhorší je, že tě asi pořád miluju." Vyvlítla jsem se mu z rukou a začala jsem brečet.
Z pohledu OscaraRáno jsem šel na sál že si půjdu zatančit a vysypat ze sebe tu zlost. Přišel jsem a viděl nějakou tašku. A najednou Megan. Stála předemnou a viděla mě v zrdcadle. Viděl jsem jak jí začali stékat slzy po tváři a začala si balit věci. Objal jsem ji a ona mi řekla, že mě milovala na první pohled a že mě asi miluje. Vyvlíkla se mi a začala si sundavat boty. Chytl jsem jí za ruku a dal jí pusu, měl jsem motýlky v břiše a bylo to fakt úžasný. Potom se na mě podívala a já jí řekl taky tě asi miluju. Zlomil jsem ti srdce a strašně moc se ti omlouvám. Ale odpustíš mi a dáš mi ještě jednu šanci?
Doufám,že se vám kapitolka líbila a omlouvám se za chyby. Budu ráda za vote a komentář :)
ČTEŠ
On je fakt boží!!
RandomAsi bych se vám měla představit. Tak já jsem Megan a tenhle příběh bude... no nechte se překvapit :)