4. kapitola- NEW GIRL

73 3 0
                                    

Přišla jsem domu. Už bylo docela pozdě, takže jsme se navečeřeli. Táty přítelkyně byla celkem v pohodě a sympatická. Po večeři jsem přišla za tátou a zeptala se ho na to taneční studio, které jsem viděla. On mi řekl že by mi to i zaplatil. Tak jsem mu poděkovala a on mi dal rovnou  peníze. Bylo už celkem pozdě, tak jsem se rozloučila a šla jsem si lehnout. Ale pořád jsem nemohla usnout. Bylo to tím, že jsem pořád myslela na toho kluka. Ráno jsem se šla domluvit do studia, jestli bych si mohla zaplatit lekci. Řekli mi, že můžu ale že je místo až za dva dny tak jsem souhlasila. Ta paní se na mě koukla a zeptala se mě jestli jsem někdy tančila. Odpověděla jsem jí že asi 8 let. Ona se začala smát a nabídla mi jestli nechci i druhou lekci, že mi jí dá za poloviční cenu. Souhlasila jsem ale ona řekla že to nebylo všechno, že tak druhá lekce bude soukromá. Byla jsem nadšená a okamžitě jsem souhlasila. Když jsem šla na domluvené místo za tátou tak jsem zase potkala toho kluka. Už jsem nebyla tak blbá a šla jsem za ním. Když jsem k němu přišla pozdravila jsem ho a vylítlo ze mě že je fakt pěknej. On mě pozdravil a začal se smát. Já se začala červenat a cejtila se fakt trapně. Ale on mi řekl že jsem taky celkem hezká. Už jsem si fakt začala myslet, že by mezi náma mohlo něco být. Ale přišla nějaká fakt dost pěkná holka a začala ho objímat a ptát se na mě, kdo jsem a co tam dělam. Já jí řekla, že jsem nechtěla otravovat a odešla jsem. Bylo mi fakt mizerně. Byl tak úžasnej a jako vždycky při mém štěstí měl holku...

Upřímně mi ten příběh přijde i ničem, ale je to můj první příběh a nějak začít musím :) Tak doufám, že se aspoň trochu líbilo a budu ráda za každý "like" nebo comment

On je fakt boží!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat