Takže, jak už asi víte jsem Megan, je mi 15 a jsem v devítce. Teda poslední den v devítce, protože je konec roku, KONEČNĚ. Připravovala jsem se do školy, když na mě zavolala Polly, mimochodem moje mamka ( řikám jí křestním jménem). Taťka se od nás odstěhoval, když mi byli asi 3 roky. Btw. Taťka se jmenuje Connor, ale tomu řikám taťka. Tak zase zpátky. Polly jsem řekla, že už jdu dolů. Měla jsem na sobě tyrkysovo-černé šaty s menší dírkou na zádech. Šla jsem dolů, najedla jsem se a šla do školy. Před školou na mě čekala Emily (Em), moje nejlepší kamarádka a vlastně skoro jediná. Přišli jsme do školy, dostali jsme vysvědčení a tak. Já i Em jsme měly vyznamenání a proto nám dali dost nabídek na střední školy. Obě jsme odcházely ze třídy, když nás zastavila učitelka a začala brečet, že jí budeme chybět. Mě to moc nebralo, protože mě nikdo neměl rád a většina lidí mě do 5. třídy šikanovali, ale pak přišla Em a všechno nějak přešlo. Takže jsem byla i ráda, že odcházim. Učitelce jsme řekly, že se nám taky bude stýskat a odešli jsme. Když jsem přišla domů ukázala jsem vysvědčení. Potom jsem šla na trénink (chodím na hip-hop do jednoho studia v Praze). Tam jsem se sešla s Em. Zoe (naše trenérka) se nás ptala na vysvědčení a tak. Pochválila nás za úspěchy v tomto roce. Dostali jsme se na Mistrovství Světa. Trochu jsme si zatančili a šli domů. Rozloučila jsem se s Em, domluvily jsme se na další deb a šla jsem domů.
Tak jo to byl můj první příběh a první díl. Doufám že to někdo bude číst a komentovat P.S. Beru i kritiku :D a předem se omlouvám za chyby.
ČTEŠ
On je fakt boží!!
RandomAsi bych se vám měla představit. Tak já jsem Megan a tenhle příběh bude... no nechte se překvapit :)