~Megan~
Když mi to řekl tak mi zrovna někdo zavolal. Byla to babička, tak než jsem mu odpověděla zvedla jsem telefon. Babička byla ubrečená. Tvoje maminka měla infarkt a už se neprobudila. Zavěsila jsem, začala brečet a utekla.
~Oscar~Čekal jsem až mi odpoví, ale zazvonil jí telefon. Zvedla ho a najednou zavěsila a strašně se rozbrečela a utekla. Okamžitě jsem za ní běžel, ale ona už byla na ulici. Vyběhl jsem ven a viděl jsem jak leží na zemi. Přiběhl jsem k ní. Ale ona nedýchala. Okamžitě jsem zavolal sanitku. Byla tam za chvíli jel jsem s ní do nemocnice, ale nepustili mě dovnitř. Asi 3 hodiny jsem čekal
na chodbě. A až potom přišel doktor a řekl mi zachránil si jí život. Měla vyražený dech a pak omdlela, kdyby jsi nás nezavolal okamžitě jak už by tu nemusela být. Zeptal jsem se jestli můžu dovnitř mohl jsem, ale jen na chvíli. Přišel jsem a Megan spala. Byla napojená na všechny možné hadičky a přístroje. Přišel jsem k ní a pohladil jí po vlasech. Pomalu otevřela oči. Řekl jsem díky bohu že jsi v pořádku moc jsem se o tebe bál. Usmála se a řekla Ano, dám. Nechápal jsem co dáš? Řekla dám ti ještě jednu šanci. Začal jsem se smát a dal jí pusu do vlasů. Hlavně se uzdrav ať spolu můžem tančit. Pak přišla sestřička a poprosila mě ať jdu pryč, že Megan musí odpočívat. Rozloučil jsem se a odešel.
~Megan~Probudila jsem se v nemocnici a nademnou stál Oscar. Vyznali jsme si lásku a on pak musel odejít. Najednou jsem si uvědomila přoč jsem omdlela. Máma je mrtvá. Zase jsem se rozbrečela.
Doufám,že se příběh líbí a budete ho číst dál. Omlouvám se za pravopisné chyby. Další příběh bude brzy :)
ČTEŠ
On je fakt boží!!
RandomAsi bych se vám měla představit. Tak já jsem Megan a tenhle příběh bude... no nechte se překvapit :)