Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat své kamarádce, která taky píše přiběhy. Už vás nebudu rušit a užijte si příběh.
Začaly jsme se s Em objímat a Oscar se nám smál. Když jsem mohla odejít z nemocnice, vzala jsem ji k taťkovi. Moc se jí líbil dům na pláži. Vzala jsem jí do studia, ale byl tam Matt s Oscarem. Řekly jsme jim, že přijdem jindy. Ale Oscar nás zastavil pojďte si zatančit s náma, vymyslíme nějakou dobrou chorošku. Tak jsme souhlasily. Bylo to fakt super. Matt nám vymyslel skvělou choreografii. Matt se se seznamoval s Em a já si zatim povídala s Oscarem. Dlouho jsme se neviděli řekl. Já jsem se začala smát a řekla mu asi tak dva dny :) On mě políbil a mně nějak spadl úsměv. Co se děje? Zeptal se mě. Chtěla jsem mu to říct ale přišla Em. Řeknu ti to, ale až budem sami zašeptala jsem mu. S Em to byla fakt pecka. Byly jsme nakupovat všude možně, byly jsme v restauraci a nakonec v baru ( Nic si o nás nemyslete, nepijeme) Sotva jsme si sedly k baru a já zahlídla Oscara tak jsem s ním šla pryč abych mu to řekla.
~Em~Někam spolu odešli a Oscarův kamarád tam zůstal semnou. Byl fakt dost pěknej. Ahoj ty jsi Em? Zeptal se mě. Jo a jak mě znáš? Zeptala jsem se ho protože jsem ho nikdy neviděla a on mě najednou zná. Řekl Oscar mi o tobě vyprávěl, že jsi super. A mimochodem já jsem Felix. Těší mě řekla jsem mu.
Doufám že se příběh líbí a omlouvám se že jsem dlouho nepsala. Budu se snažit aby vycházeli kapitoly častěji :)
ČTEŠ
On je fakt boží!!
RandomAsi bych se vám měla představit. Tak já jsem Megan a tenhle příběh bude... no nechte se překvapit :)