-Geçiş bölümü-
Küçük olan elindeki telefon ile yatağa daha fazla yayılmış parmakları tanıdık olan siteye giriş yapmıştı, dikkatini çeken ilk videoya tıklayıp telefonu elinden bırakıp yatağa bırakmıştı. Ardından eşofmanını boxeriyle beraber dizlerini kadar indirmişti birazdan alışık olduğu şeyi yapmak için can atıyordu adeta.
Yükselen seslerle beraber telefonu tekaradan sol eline almıştı, kendini yavaş yavaş kaybetmeye başlayınca elleri şişmiş ve zonklayan penisine varmıştı bile kendini zevkle okşamaya başlayınca videoya beraber ritim tutmaya başlamıştı küçük elleri.
Kafasını geriye atıp daha da hızlanmış gözü hiçbir şey görmemeye başlamıştı, sol eli bacağıyla beraber titremeye başlayınca daha fazla diretmeden telefonun yatakla buluşmasına izin vermişti. Karnına giren anı kasılma ile gözleri kaymış alt dudağını dişleri arasında ezmeye başlamıştı. Odayı dolduran inlemeleri daha da hızlanmasına katkıda bulunuyordu.
Evde tek yaşamanın verdiği rahatlıkla evini kolaylıkla ince inlemeleri ile süslenmesinde bir sakınca görmüyordu. Vücudu kasılmaya devam ederken zevkin doruklarına ulaşmıştı çoktan.
Ayak parmakları zevkten büzülmüş sol eliyle avucunun altındaki çarşafı esir almıştı.Bacakları kendini serbest bırakırken son vuruşunu yapmış güçlü ve tiz bir çığlık eşliğinde eline gelmişti, elinin üstündeki menilere gülümseyerek bakmıştı, daha önce bu kadar şiddetli olmamıştı diye düşündü bir an.
Elini ıslak mendil yardımıyla temizlemiş bacaklarını açarak yatağa yaymıştı bedenini.
Şişkinliği inmiş olan penisine kısa bir bakış atmış doğrularak telefonda açık olan videoya göz atmıştı, izlemeye devam ederse tekaradan yükseleceğine neredeyse emindi.Videoyu kapatıp üstündekilerden tamamen kurtulup bedenini duşa itmişti. Bugün çok yorulmuştu kesinlikle, sağ eli sızlıyordu adeta.
Bu zamana kadar kimseyle yatmamış her zaman sağ eliyle halletmişti işini, korkuyordu işte buna hazır değildi belkide.
Zamanı geldiğinde bunu yapacaktı ancak şuan zamanı değildi, evet 20 yaşında olabilirdi ancak daha erkendi.Çoğu insan onunla dalga geçmiş olsa bile.
Arkadaşı tae başta olmak üzere. Her zaman bir şekilde konuyu açardı,Ve dalga geçerdi küçük olanla.
Evet gay olduğunu sadece o biliyordu, diğerinin öğrenmesi kesinlikle aleyhine olacaktı zorbalık yapacaklardı ona. Bundan emindi.Şimdiye kadar okuldaki hiçbir erkekle çıkmamış kendini bu tehlikeye atmamıştı.
Çıktığı kişilerle de en fazla 2 ay beraber kalabilmişlerdi, hepsinin aklı cinsellikte diye düşündü.Telefonundan açtığı şarkıyla suyun altında vücudunu hareket ettirmeye başladı belkide bir video çekebilirim diye geçirdi aklından.
Şarkıyı kapatmadan telefonun kamerasını açıp bedenine doğrulttu
- yüzünün görünmemesine özen göstererek.- bedenini duvara yaslayıp kalçalarını ileriye doğru itti, elleri kalçalarını bulunca yavaşça aşağı yukarı doğru okşamaya başlamıştı.Elleriyle soğuk duvardan destek alarak domaldı, kalçaları daha da belirginleşirken ileri geri oynattı vücudunu. Altından sarkan penisini parmaklarıyla sarıp sıkmasıyla güçlü inlemeleri su sesine eşlik etmeye başladı.
Yeniden erekte olan penisi havalanmaya başlamıştı bile parmakları sıkı deliğini bulmuş çarpan su ile kayganlaşmasını sağlamıştı.
İki taraftan aldığı zevkle gözleri kaymış dudakları aralanmıştı.Dilini dudaklarında tam tur döndürken yüzüne düşen pembe saçlarını dudakları arasına almıştı, parmakları yavaşça deliğini bulurken inlemeleri hızlanmıştı küçüğün.
Sıkı ve pembe deliği küçük parmakları sararken acı ve zevk karışımı duyguyu adlandırmaya çalıştı bir süre. Genişlemeye başlayan deliğine karşılık üstüne fışkıran suyun içine girmesini sağlıyordu.
Aldığı zevki kesinlikle anlatamazdı, ilgisiz kalan penisini parmağıyla beraber eş zamanlı olarak hareket ettirmeye başlamıştı.
Başı yere düşerken beli yay misali gevşemişti.Prostatına değen parmakları kendini ileri atmasına sebep olmuştu,ikinci parmağı da birincinin yanında kendine yer ararken zorlayarak üçüncü parmağınıda göndermişti.
Korkmasından değildi belkide,sadece Kendini tek başına tatmin etmeyi seviyordu.
Aldığı türlü oyuncakları kendi üzerinde kullanmayı seviyordu jimin.Tek başına zevk almayı daha sonra bunları nude isteyen sexy erkeklere atıp onları delirtmeyi seviyordu o.
Ona yalvarmaları hoşuna gidiyordu küçüğün.Attığı yavaş vuruşlarla sona yaklaştığını anlamış neredeyse tüm kolunu deliğe sokabilecek kadar cesareti bulmuştu kendinde ancak bunu yapmamıştı.
Kendini yırtmaya niyeti yoktu.Kısa bir sürede boşlanınca derin bir nefes alıp bir kaç dakika suyun altında bırakmıştı kendini. İyice yıkandığından emin olduktan sonra vücuduna havluyu sarıp kayıtta olan telefona doğru yürümüştü. Ancak az önce birine ziyafet çektirdiğini bilmeden kapatmıştı videoyu.
____
Siyah ekran yapın lütfenMerhaba ilk jikook ficime hoşgeldinizz.
Umarım seversiniz.
Jikookla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐀𝐂𝐊𝐄𝐑,, Jikook
Random(TAMAMLANDI) [Mini fic] Park jimin, seyrettiği ateşli videolarla kendini tatmin ederken izlendiğini nereden bilebilirdi ki? *+18 içerik* 𝐒𝐞𝐦𝐞:𝐉𝐮𝐧𝐠𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐮𝐤𝐞:𝐣𝐢𝐌𝐢𝐧 Yan çift(taejin) *Yarı texting*