~𝕿𝖗𝖊𝖘~

8.5K 556 892
                                    

Jimin aklını dağıtan düşüncelerinden nihayet ayrılıp gözlerini defalarca okuduğu mesajlardan çekti. Bu kimdi? Neden ona mesaj atmıştı ayrıca gay olduğunu nereden biliyordu.

Yakınından biri olmazdı çünkü jimin'in tek arkadaşı taehyungtu. Gay ve feminen olduğunu sadece tae biliyordu, tae ona böyle bir şaka yapmazdı,yapamazdı. Benimle kim neden uğraşsın ki diye sordu bir an.
Kim benden nude isteyebilecek kadar tanıyordu.

Eskiden sexting yaptığı birilerin olduğunu düşünmüştü elbette, ancak eğer onlardan biri olsaydı isimlerini söylerlerlerdi değil mi?diye geçirdi aklından.
Aklı çok karışmış kim olduğunu bilmediği birine nude atacaktı. Böyle saçma bir neden için polise gidemezdi bu işi kendi isteğiyle yapıyordu.

Ellerini pembe saçlarına geçirip sertçe çekti.
Düşünmekten başka bir şey yapmamış ağzına tek lokma bir şey almamıştı, tae bunu öğrenirse ağzına zorla yemek tıkayacağını biliyordu.
Arkadaşı deliydi ve jimin için her şeyi yapardı.

Gözleri tekrardan mesajları bulmuştu bile içinden defalarca okuduğu mesajları bir daha okudu. Hala hiçbir bok anlamış değildi. "Siktir..." kısa bir küfürün ardından telefonu alıp banyoya ilerledi kesinlikle en sevdiği aktörün videosunu izleyip kendini deli gibi çekecekti.

Dolgun ve büyük kalçaları klozeti bulmuş telefonu yanına bırakmıştı, altındakilerden tamamen kurtulunca alışık olduğu sayfaya girmişti Gözlerinin önüne gelen şaheser vücudla yutkunup videoyu açmıştı, çok bile beklemişti.

Her zamanki gibi onu izleyen birinin olduğunu bilmeden sertçe çekmişti kendini.
~

"Tae, inan bana bu kim bilmiyorum." mavi saçlı olan elini çenesine koyup düşünmüş gibi yaptı. Saatlerce konuşmalarına rağmen bir sonuca varmış değillerdi "jimin-Ahh seninde istediğin bu değil mi? At işte ne olacak ki."

Jimin de önünde oturan tae gibi ellerini çenesine koyup gözlerini kıstı.
Arkadaşının salak olduğunu söylemeyi unutmuştu.

"Tae siktirtme belanı tanımadığım birine mi nude atacağım?"

"Neden olmasın, ayrıca zamanla tanırsın işte."

Tae kafasına hissettiği acıyla yüzünü buruşturdu, jimin küçük olsa bile eli cidden ağırdı.

"Tae senin ben beynini sikeyim adam her bokumu biliyor amk."

Tekrardan aynı pozisyona gelerek ellerini bu sefer şakaklarına yerleştirmişti. Evet artık gerçekten ciddi olmaları gerektiğini anlamıştı nihayetinde. Arkadaşını bu kadar iyi tanıyan kimse yoktu, tae den başka.

Oh tabi onlara yakın olan jeongguk vardı ancak o jimin'in gay olduğunu bilmiyordu, bilse bile böyle boş işlerle uğraşacak ne tahammülü vardı nede zamanı. ayrıca jimin ve o birbirinden nefret bile ediyorlardı onun olma ihtimalini bile göz önünde bulundurmuyordu taehyung.

"Jimin,bu her kimse senin gay olduğunu nereden bildiğini bilmiyorum ancak seni rahat bırakacak gibi durmuyor."

Jimin bunu elbette farkındaydı,bu adam her kimse ondan düzenli bir şekilde nude istiyor ve karşılığında oda nude atacağını söylüyordu.
Belkide numarasını değiştirebilirdi diye düşündü. Böylelikle bu her kimse onu artık rahatsız etmezdi.

" Tae..."

"Jimin..." ikisi beraber konuşurken birbirine bakıp güldüler . "Önce sen söyle dostum." jimin kafasını sallayıp dudaklarını araladı.

"Numaramı değiştirsem bir daha mesaj atamaz."
Tae bunu bekliyormuş gibi muzipçe sırıttı, oda aynı şeyi düşünmüştü. Arkadaşıyla aynı şeyleri düşünmek hoşuna gitmiştir her zaman, ikiz gibilerdi adeta ne taehyung nede jimin bundan rahatsız değildi.

𝐇𝐀𝐂𝐊𝐄𝐑,, JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin