1.rész

1.2K 46 5
                                    

Jungkook pov.

-És a győztes Jeon Jungkook!- és a közönség sikitozik. Megint megnyer- tem egy meccset. Ez volt a huszon- harmadik győzelmem. Még nyilat- koztam egyet a TV-nek majd átöltöz- tem és haverommal Bangchannal elmegyük egy bárba ünnepelni. Az edzőm sajnos nem tud jönni, mert a tesvérének a felesége most szül. Beültünk a kocsimba és elindultunk a bár felé. Mikor odaértünk bemen- tünk. Bent hangosan szólt a zene, az emberek táncoltak. Mi egyből célba vettük a pultot. Leültünk és mindket- ten kértünk egy üveg sört.
-Haver ügyes voltál ma.- mondja Bangchan.
-Én nem ügyes vagyok hanem profi.
-Igen-igen, ahogy mondod. Kivel lesz a következő meccsed?
-Még nem tudom.- ittam bele söröm- be. Miután megittuk a sörünket még beszélgettünk egy jó ideig aztán kimentünk és a bár mögé sétáltunk mikor egyszer csak arra leszünk figyelmesek, hogy egy fiút ver két má- sik fiú és a körülötte lévő emberek meg éjjeneznek nekik. A gyomoré- kok. Átverekedtem magam a tömegen és ránéztem az összevert angyal fiúra aki már félig ájult állapotban volt. Olyan szép, mint egy angyal. Hogy tudták bántani? Egyből fölment ben- nem a pumpa.
-Hagyjátok békén.-mondtam nekik elég ingerülten.
-Mért különben mi lesz.-mondja az egyik míg a másik még belerugott egyet a fiúba. Na és nálam most szakadt el a cérna. Az egyik meláknak egy akkorát bevertem, hogy egyből össze esett a másikat meg hasbarug- tam és az is össze esett.
-Ha mégegyszer a közelébe mertek menni nem ússzátok meg ennyivel. Értve vagyok?!
-...
-Nem hallom?!- én is beléjük rúgtam.
-I-igen.
-Most pedig takarodjatok.- egyből föl is áltak és elszaladtak- Ti meg, hogy lehettek ekkora nyomorékok?! HA?! Ahelyett, hogy segítenétek neki inkább éljebeztek a másik két nyomoréknak! Esküszöm, ha nem híres lennék és nem egy csomó ember példaképe ti is kapnátok egyet. Most pedig ti is takarodjatok!-egyből el is oszlott a tömeg. Oda futottam a fiúhoz megnéztem, hogy van. Nem volt életveszélyben hála az égnek.
Fel kaptam menyasszony pózba intettem Channak és indultunk vissza az autóm felé. Befegtettem a hátsó ülésekre majd beültem a kormány mögé barátom meg mellém. Elindul- tunk haza. Fél óra múlva már a há- zam előtt parkoltam le a kocsimmal majd később beállok a garázsba. Gyorsan kiszálltunk Bangchan bement a lakásba előkéazíteni a kötszert, fertőtlenítőt, stb... Addig én a hátsó ülésről kivettem a fiút és megint felkaptam menyasszony pózba és be- vittem a házba majd felvittem a szo-
bamba és az ágyra fektettem. Levet- tem a pólóját és lekezeltem a sebeit a felsőtestén. Majd a nadrágját is levet- tem. Kerestem a szekrényembe egy kisebb méretű pólót amit nagy nehe- zen megtaláltam és utána ráadtam. Miután betakartam lementem egy po- hár vízért majd felvittem és letettem az éjjeli szekrényre és utána vissza- mentem Bangchanhoz.
-Na, hogy van?
-Hát nem túl jól, de az jóhír, higy nem tört el a bordája a rugástól amit ka- pott. Meg vannak rajta kisseb na- gyobb vágások.
-Értem. És, hogyhogy ide hoztad és nem a kórházba vitted?
-Nemtudom. Mikor megláttam lent a földön összeverve ezt az angyalt valami azt sugalta, hogy segítenem kell neki és mindenki aki ártani tud neki megvédeni tőlük.
-Ááá, szóval a Nagy Jeon Jungkook aki huszonhárom szoros bajnok és a nehéz sullyú világbajnok szerelmes lett egy gyerekbe.
-Naaa. Nem vagyok szerelmes, csak..- itt most megakadtam, mert még ma- gam sem tudom mi ez az érzés.
-Csak?
-Nemtudom.
-Értem.
-Egész este ezt fogod hajtogatni?
-Mit?
-Azt, hogy: értem.
-Mért irritál?
-Igen.
-Ez esetben igen.
-Jó mindegy. Kérsz vacsorát?
-Ja.
-Ok. Rendeljek vagy főzzek?
-Nemhiszem, hogy hajnali fél egykor hoznának ki kaját úgy hogy főzzünk.
-Segítesz?- ledődök meg hiszen sose szokott segíteni.
-Persze Kook, mert még a végén úgy elsózod, hogy ehetetlen lesz.
-What? Miért sóznám..el... Fú te!- mondom neki, de ő csak elkezd röhögni.
-Halkabban had aludjon.
-Tudod mit? Inkább együnk szendvi- cset. Nincs kedvem főzni.
-Nekem sincs. Közben nézünk filmet?
-Milyen filmet?
-Mondjuk Rock I; II sok részét?
-Oké.- csináltunk sonkás sajtos paradi- csomos szendvicset és leültünk a ka- napéra. Bekapcsoltam a TV-t és net- flixen megkerestem a Rocky I.-et és el- kezdtük nézni.

Most lett vége a filmnek. Chanie már a film kezdett után tíz percek bealudt. Kikapcsoltam a TV-t haveromnak hoz
tam egy takarót amivel betakartam. Utána felmenten az angyal fiúhoz megnézni hogy van. Még mindig al- szik, de lázas lett. Úgyhogy egy tálba engedtem hideg vizet és fogtam egy rongyot és felvittem a szobámba. Leültem az ágy szélére a tálat az ölembe tettem és a rongyot belemár- tottam a vízbe majd kicsavartam és a homlokára tettem. Amikor átmelege- dett újra vízbe mártottam kicsavar- tam és a homlokára tettem. Így ment míg le nem ment a láza. A vizes edényt a ronggyal eggyütt letettem az asztalra utána leültem az ágy mellé. Nem aludtam, mert nem akartam, hogy felmenjen a láza. Fél óránként a homlokára tettem a kezem, hogy újra lázas e vagy se. Most olyan reggel nyolc lehet és szombat van. Azt hiszem.
-Jeon?- jön be a szobába Bangchan.
-Igen?- közben ásítok egy nagyot. Na- gyon álmos vagyok már. Meg el is fá- radtam.
-Te már fönt vagy?
-Nem. Még mindig.
-Te egész éjjel nem aludtál?- lepődik meg.
-Igen. De mentségemre szóljon, hogy belázasodott.
-Ja, persze.
-De tényleg. Higgyél már nekem.
-Jólvan na. Azért a fejemet le ne szedd.
-Bocsi. Csak fáradt vagyok.
-Azt elhiszem. Úgyhogy most szépen mész aludni.
-Nem. Majd akkot mikor felébredt.
-Hajj, akkor csinálok neked egy kávét.
-Köszi.-míg a kávémra várok telefono-
mon átbújom a közösségi médiákat.
Egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy elkezdtem ébredezni a fiú.
-Jó reggelt.
-H-hol vagyok?
-Biztonságba.
-T-te ki vagy?-ül fel az ágyon.-Áú.
-Jól vagy? Hol fáj?
-Minden hol.
-Hozzak fájdalomcsillapítót?
-N-nem kell.
-Biztos?
-B-biztos.
-Az előző kérdésedre a válasz. Jeon Jungkook vagyok. És te ki vagy?
-P-park Jimin. T-te vagy a kedvenc boxolom.
-Ó. Ennek nagyon örülök.
-Kook! Kész a kávéd!- kiabál fel ne- kem Bangchan.
-Máris megyek! Te kérsz reggelit?
-Igen, és köszönöm.
-Mit?
-H-hogy tegnap segítettél.
-J-ja. Ez természetes. Na gyere segítek lejönni.- fölkaptam menyasszony póz-
ba levittem a konyhába és letettem az
egyik székre.

Jimin pov.

Úristeeen. Ezt. Nem. Hiszem. El. Pont Jeon Jungkook a világ leghíresebb boxolója akibe nem mellesleg szerel- mes vagyok megmentett és most itt fekszek az ágyán a szobájába. Mind- járt fangörcsöt kapok. Nyugi Jimin csak nyugi. Most, hogy nagyjából lenyugodtam térjünk vissza a jelen- hez. Jungkook felkapott menyasszony pózba és levitt a konyhába és rátett az egyik székre.
-Ó, látom felkelt a sze- Áú.- vágta nyakon Jungkook.
-Maradj magadnak Bangchan.
-Jólvan na. Nesze itt a kávéd.- adta oda neki a kávét.- Én Christopher Bang vagyok, de szólíts csak Bang- channak, Channak vagy Chanienak.
-Én Park Jimin vagyok.
-Na Jimin mit kérsz reggelire?
-Nekem mindegy.
-Rendem. Akkor tessék csináltam ne- ked tojásrántottát.
-Köszönöm.
-Hány éves vagy?- kérdezi Jungkook miközben leül velem szembe.
-17.
-Mit kerestél te abban a bárban?
-N-nem tu-tudom.-sütöm le a szeme- imet.
-Akkor?
-H-hát ez egy elég hosszú történet.- mondom nagyon halkan.
-Nekem-
-Khm. Nekünk.
-Igen, nekünk nyugodtan elmondha- tod. Ha tudunk segítünk.
-Rendben... Iskolában van egy-két ember akik nem bírnak és mindig megaláznak, megvernek..meg ilyenek.
-És kik ezek akik bántanak?- kérdezi Bangchan.
-Az osztálytársaim. Csak akkor nem piszkálnak, ha Lucas velem van.
-Lucas a barátod?-Kérdezi Jungkook
-I-igen és az egyetlen is.
-Miért?
-A-az mindegy.
-Rendben. Ha nem szeretnéd nem muszáj. De erről az egészről a szüleid tudnak?
-N-nem. Meg egyépként se érdeklik mi van velem.

Jungkook pov.

Milyen szülő az olyan aki nemfoglal- kozik a saját gyerekével?! Ez felhábo- rító. Ha a szülei nem foglalkoznak vele akkor majd én.
-Kook itt vagy?- Bangchan a kezét az arcom előtt lóbálja.
-Tessék? Itt vagyok.
-Azt látom.
-Na Jimin. Én és Bangchan megadjuk a telefonszámunkat és, ha esetleg ne agy Isten megint valami baj lenne tutsz majd minket hívni. Oké?
-Oké.- megadtuk neki a számunkat és ő is megadta az övét.
-Rendben. Maradsz velünk filmet néz- ni vagy valami mást csinálni?
-Nem szeretnék zavarni. Gondolom van jobb dolgotok is, mint velem fog- lalkozni.- hajtja le a fejét. De aranyos.
-Nem zavarsz. Nyugodtan maradj csak. Ma úgy is csak lustálkodunk.
-Kook, bocsi, de nekem mennem kell Felix most írt, hogy siessek haza és vegyek kenyeret meg tojást.
-Oh, oké akkor menjél csak. Szia!
-Szia!
-Sziasztok. Ja és Kook viselkedj.
-Indulj már.- egyszer, de leütöm.
-Na Jimin mit szeretnél csinálni?
-Nekem mindegy.

𝙰 𝙱𝙾𝚇𝙾𝙻𝚘́ ( 𝕁 𝕀 𝕂 𝕆 𝕆 𝕂 )Where stories live. Discover now