Jungkook pov.
Reggel fél kilenckor keltem fel. Egy gyors tusolás és a reggeli rutinjaim elvégzése után lementem magamnak reggelit csinálni majd leültem enni.
Megmondom az őszintét nagyon boldog vagyok, hogy Jimin belement a találkozóba. Már alig várom, hogy eljöjjön a kettő óra. Na, de visszatérve a reggelizéshez, csak egy almát eszek. Miután elfogyasztottam a gyümölcsöt visszamentem a szobámba, hogy már előre kiválasszam amibe majd megyek.
De épp, hogy felértem már mehettem is vissza, mert csöngettek. Lementem majd kinyitottam az ajtót ami mögött Bangchan barátom állt.
-Csá Bang!- köszönök neki.
-Hali Kook!- köszön ő is miközben beljebb jön és leveszi a cipőjét, majd levágódik a konyhában az egyik székre.
-Mit csinálsz?- kérdezi.
-Éppen a ruhámat választottam volna ki, ha nem csengettél volna.
-Ó, értem. De minek? Hova fogsz menni?
-Csak Jiminnel lesz találkozom kettőkor.
-Á, értem. Na akkor csak segítek, hogy ne nézz ki így mikor elmész hozzá.-mutat rajtam végig.
-He? Mért, így nem nézek ki jól?- mutatok magamon végig én is. Most éppenséggel egy szürke melegítő és egy rövidujjas hefér póló van rajtam.
-Hát... Ezt inkább hagyjuk.-mondta majd megindult a szobám felé. Amint beértünk a célba vett helységbe Chan egyből a szekrényhez ment. Na, ha azt kinyitja kicsit meg fog lepődni. Ahogy ezt kigondoltam már ki is nyitotta a gardrob ajtaját. Körübellül egy tíz perc nézelődés után visszacsukta majd felém fordult.
-Hát barátom én egyszerűen nem hiszlek el. Ebben a szekrényben a melegítőkön át a cipőkön keresztül a súlyzókik van minden, de egy normális ruha amiben eltudnál menni az már nincs.- háborodik fel mire belőlem kitőr a nevetés.
-Te meg min röhögsz ilyen jót? Ha?!
-Rajtad. De amugy meg az a kilincs ott- mutatok a gardróbbal szemben lévő rejtett ajtóra- a gardrób szobámba vezet. Ott tudsz válogatni.
-Ugye most csak szivatsz?!
-Öööhmmm..- hatás szünet- nem.- erre tarkón csapott majd bement a ruhás szobámba. Én addig leültem az ágyamra. Míg válogatott csak annyit hallottam, hogy "ez jó, ez nem jó, ez meg mi az Isten?!" és még ehhez hasonlókat. Már majdnem elaludtam mire kijött a kezében egy félszobányi ruhával. Én meg ránéztem ilyen "te normális vagy?!" fejjel.
-Na akkor rakja le az ágyra a göncöket- kezdheted.
-Te aztán nem vagy semmi.- majd elkezdtem közdte nézelődni.
Gondolataim:
"Óh, ezt már száz éve nem használt."
"Ezt nem kidobtam?"
"Jé, van nekem ilyenem is? Hm, jó tudni."Meg még ezekhez hasonló gondolatok futottak át a fejemen, majd nagy nehezen találtam egy számomra normalisat. Egy kék térdnél szakadt farmel, egy rövidujjú fehér pólóval meg egy ing amin vannak baba kék és baba rózsaszín foltok meg ilyen csillogós izék.
____________________________________________
Két és fél óra alatt már a háromnegyedével végeztünk, de még mindig nincs meg az igazi. Ami nekem tetszik, az Bangchannak nem. Ami meg Bangchannak tetszik az meg nekem nem.
Na most egy kék farmernadrágot egy leopár mintás pólóval és egy ugyanúgy kék farmer kabátot vettem fel.-Wow, ez a tökéletes szett. Ebben KELL menned.-kezd el ujjongani.
-Az ezelőtti száz alkalommal is ezt mondtad és még sem azokban fogok menni, de most igazad van. Ez tökéletes.
-Na végre.
-Ja, de a többit pakold vissza és menjünk le enni majd edzeni egy kicsit.
-De, miéééééért?
-Mert te pakoltas szét. Na gyerünk és ne nyafogj. Addig lent csinálom a kaját.- mondtam neki mire ő leokézta. Visszaöltöztem és lementem csinálni valami ebéd félét. A fagyasztónan találtam mirelitpizzát amit megsüthetek. Meg csináltam szedvicseket amit majd Jiminnel meg eszünk és bele tettem egy kosárba.Mire elkészült a pizza barátom is letalált. Megettük majd lementünk az edzőterembe. Egy óra edzés után elmentünk zuhanyozni és visszamentünk a házamba. Még gyorsan ittam egy jó nagy pohár vizet és mentem fel a szobámba átöltözni.
-Siess mert elkésel!- kiált fel barátom. Gyorsan lesiettem hozzá.
-Na kész vagyok.
-Azt látom. Én elmentem te meg irány hódítsd meg a szerelmedet.
-Oké, szia!- mondtam neki majd rohantam ki az automhoz. Amint beszálltam már indultam is.
Már a fele utat megtettem amikor eszembe jutott, hogy kéne valamit vegyek neki. Tudom, hogy nem randira hívtam, hát de na. Még az a szerencsém, hogy pont útba esett egy ajándék bolt ahol tudtam venni neki egy kis aproságot. Aztán még betértem egy élelmiszer boltba, hogy vegyek inivalót még egy kis édességet is. Majd gyorsan visszapattantam a négykerekű járműbe és már indultam is. Kettő előtt két percel parkoltam le a házuk előtt. Kiszáltam majd az ajtó elé álltam és kopogtam. Egy fél másodperc múlva már nyílt is ki előttem a bejárati ajtó és egy fekete hajú sexy angyallal találtam szembe magam. Észrevétlenül végig mértem. egy fekete farmer borította azokat az izmos combjait a felsőtestét egy ugyanilyen színű póló fedi és egy piros pulcsi.
-Szia Jimin!- köszönök neki.
-Sz-szia Jungkook!- köszön ő is nekem elpirulva. Szóval észrevette, hogy végig mértem.
-Na mehetünk?
-I-igen.-mondta és miután elköszönt a bentlévőktől beszáltunk a kocsimba és elindultunk a kedvenc helyem felé.
-Oh, majd nem elfelejtettem. Tessék.-adom neki oda az ajándéket ami egy kis rózsaszín plüsmaci.
-De cuki. Köszönöm Jungkook.
-Szivesen. Öhm..egy kicsit sokat fogunk menni, remélem nem baj.
-Nem.- mondja majd csendben folytatjuk az utunkat. Egy idő után megunva a csendet kapcsoltam zenét. Épp egy BIGBANG dal megy a Tonight. A melletem ülő el is kezdte dúdolni, majd egy kis idő után el is kezdtett énekelni. Néha-néha én is beszálltam az éneklésbe, de inkább az ő gyönyörű hangját hallgatam.
Ahogy mondtam egy kis autókázas után meg is érkeztünk az én kedvenc helyemre egy Busani erdőhöz aminek még mindig nem tudom a nevét.
Ahogy kiszálltunk az autóból Jimin egyből tátott szájjal nézte a helyet.
-Tetszik?- kérdezem meg tőle.
-Nagyon. Nem csodálom, hogy szeretsz idejárni. De én eddig, hogy nem tudtam, hogy a szülővárosomban ilyen szép park van.
-Te is Busani vagy?
-Igen. Mért még nem mondtam?
-Hát én nem emlékszem rá hogy mondtad volna.
-Oh, hát akkor bocsi.
-Nem baj. Most már tudom. Na, de mennyünk megmutatom a "rejtekhelyemet".𝕊𝕫𝕚𝕒𝕤𝕫𝕥𝕠𝕜~
𝕒̀𝕥í𝕣𝕥𝕒 𝕒 4.𝕣𝕖́𝕤𝕫𝕥 𝕞𝕖𝕣𝕥 𝕟𝕖𝕞 𝕥𝕖𝕥𝕤𝕫𝕖𝕥𝕥 𝕖́𝕤 𝕒𝕫 5.𝕣𝕖́𝕤𝕫𝕣 𝕣𝕖𝕞𝕖́𝕝𝕙𝕖𝕥ő𝕝𝕖𝕘 𝕒 𝕞𝕒𝕚 𝕟𝕒𝕡 𝕗𝕠𝕝𝕪𝕒𝕞𝕒̀𝕟 𝕜𝕚𝕥𝕖𝕤𝕫𝕖𝕞 𝕖́𝕤 𝕟𝕒𝕘𝕪𝕠𝕟 𝕤𝕒𝕛𝕟𝕒̀𝕝𝕠𝕞, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒̀𝕣 100 𝕖́𝕧𝕖 𝕟𝕖𝕞 𝕥𝕖𝕥𝕥𝕖𝕞 𝕜𝕚 𝕣𝕖́𝕤𝕫.
ℝ𝕖𝕞é𝕝𝕖𝕞 𝕥𝕖𝕤𝕫𝕥 𝕒𝕫 𝕒́𝕥í𝕣𝕥 𝕣𝕖́𝕤𝕫💜💜💜|2021년4윌14일| 2021년5윌29일
YOU ARE READING
𝙰 𝙱𝙾𝚇𝙾𝙻𝚘́ ( 𝕁 𝕀 𝕂 𝕆 𝕆 𝕂 )
FanfictionJeon JeongGuk egy 24 éves híres boxoló aki titokban meleg. Erről csak legjobb barátja tud. Az egyik meccse után ahol nyert elment ünnepelni haverjával ahol segít egy középiskolás gyereknek, és itt kezzdődik minden. -BL - 16+, 18+ részek előfordul...