-Te is Busani vagy?
-Igen. Mért még nem mondtam?
-Hát én nem emlékszem rá hogy mondtad volna.
-Oh, hát akkor bocsi.
-Nem baj. Most már tudom. Na, de mennyünk megmutatom a "rejtekhelyem".Jimin pov.
Nem tudom milyen rejtekhely lehet egy erdőben, mert még nem nagyon jártam ilyen helyekre, de már nagyon kiváncsi vagyok rá. Már egy jó ideje sétálhattunk mikor éppen meg akartam kérdezni, hogy mikor érünk oda amikor is megállt.
-Kérlek csukd be a szemed és bízz bennem. -tettem amit mondott és bólogattam, hogy megbízik benne. Aztán elkezdett vezetni.
Majd egy kis idő után megálltunk.
-Most már kinyithatod.- és amint kinyitottam a szemem tátva maradt a szám megint.-Hogy tetszik?-kérdezett meg.
-Ez...ez... Egyszerűen gyönyörű.
-Hát igen, de majd meglátod, hogy este milyen szép.
-Estig itt maradunk?
-Igen. Remélem nem baj.
-Nem de hogy.
-Akkor jó. Gyere üljünk le. -majd, le ültünk a pokrócra amit kiterített a forrás szélére és csendben hallgattuk a víz csobogását és a madarak énekét.
-Milyen szendvicset kérsz?-kérdezte Kook miközben elkezdett ki pakolni vagy négyfélét.
-Mindegy. Bármelyik jó lesz. -válaszoltam neki.
-Oké. -majd a kezembe adott egy paradicsomos, sajtos húsos szendvicset. Nagyon jól nézzett ki.
-Hm, ez isteni.
-Örülök neki, hogy ízlik.- csendben ettünk amikor felfigyeltünk arra, hogy a patak másik oldaláról egy őz "figyel?" minket.-
Szerinted is figyel minket az az őz? - súgom oda neki.
-Igen, szerintem is. De nagyon aranyos nem?
-De az.- válaszoltam a mellettem ülőnek.
-Kérsz inni?- kérdez meg miközben kivesz a kosárból kettő poharat és egy természetes amire az van írva, hogy tea.
-Igen. De ez milyen tea?
-Citromos és, még jó meleg, de ha mást kérsz azt is tudok adni. Például van még víz, sprite, kóla meg narancslé is mivel nem tudtam mit szeretsz így hoztam mindent.
-Tökéletes lesz az a meleg citromos tea is legalább nem fogok tőle fázni. -mondom mire Kook felkoncolták és önt nekem az egyik pohárba és odaadja nekem. Egyből belemilyen jó meleg és milyen finom. Ahogy megkaptam egyből bele szagoltam egyszerűen mennyei illata van. Majd bele kortyoltam, hmm egyszerűen isteni.
-Hogy tudsz ilyen jó teát csinálni?Jungkook pov.
-Ennyire ízlik?- kérdezem meg tőle.
-Igeeeen. Ezentúl hozzád megyek teát inni.- de aranyos
-Rendben, csak előtte szólj, hogy mire oda érsz hozzám készen legyen a teát. - mondom neki mire elmosolyodik, amire nekem is mosolyognom kell.
-De nem csak nekem ízlik a teád.
-Mi? Ezt, hogy érted?- nézek rá értetlenül mire oda fordította a fejemet a kezemben lévő tea felé amit az őzike iszik aki a túlóldalról figyelt minket. Na még ilyet sem láttam.
-Hogy kerülték ide ilyen gyorsan? - kérdezem meg az állattól és lassan fel emelem a kezem megsimogatom és csodák csodájára nem megy el.
-Wow. - ámuldozik a mellettem ülő.
-Megsimogathatlak?- a kérdésre az őz oda ballagott Jiminhez leült mellé és a fejét az ölébe tette. Közelebb ültem hozzájuk és én is elkezdtem simogatni. Lassan telt az idő, de nem is bánom. Nagyon élvezem a társaságát, igaz, hogy amióta itt vagyunk nem nagyon beszélgetünk, de nekem elég az is, hogy a szépségét egész délután élvezheti a szemem. De azt sem gondoltam volna, hogy egy őz két fogunk simogatni, de legalább különlegessé tette a találkozót. Már olyan hat felé járhatott az idő amikor is a Jimin ölében fekvő állat felállt és elment. Én elkezdtem nézni az enyhén csillagos eget és a nálam fiatalabb is ugyan ezt tette. Telt- múlt az idő egyre több csillag lett az égen és egyre jobban hűvösödött. Jimin is egyre jobban vacogni kezdett. Elővettem egy pokrócot a kosárból és magunkra terítetten, mert én is fáztam egy kicsit.
-Köszönöm. - bújt be mégjobban a pléd alá és nézte tovább a csillagokat. Csendben néztük a csillagokat néha egy-egy hullócsillagot is láttunk és mikor már nagyon hideg lett az idő összepakoltunk és vissza indultunk a kocsimhoz. Beszálltak majd elindultunk Jiminék háza felé.
-Élvezted a mai napot? - kérdezem meg tőle.
-Igen nagyon jó volt- mondta majd a végén ásított egyet- és jó volt veled lenni.
-Ennek nagyon örülök. Veled is jó volt eltölteni ez a délutánt. Ha gondolod többszőr is elhozhatlak ide.
-Oké, én benne vagyok.
-Esetleg szeretnél még menni valahova még mielőtt haza viszlek?
-Nem szeretnék. Máma már nagyon elfáradtam.
-Rendben akkor csak pihenj.- ahogy ezt kimondták már el is aludt. Ugyan olyan sokat vezettem vissza fele is, mint oda fele. Hogy ne unatkozzak egy kis halj zenét kapcsoltam és a dalok dallamát dúdoltam. Majd negyed kilenc körük le pakoltam a házuk előtt. Ki szálltam majd Jimin oldalára mentem, hogy ki csatolják az övét és felébresszem.
-Jimin, Jimin. Ébresztő, megérkeztünk.- súgom a fülébe.
-Hm.. Jó reggelt. -nyújtózkodik egyet mire én felkuncogtam rajta.
-Jimin-ah még nincs reggel. Gyere megjöttünk.
-Rendben. - mondta majd kiszállt az autóból. Oda sétáltunk az ajtóhoz majd Bécsen tettem. Egy fél másodperc alatt már nyílt is az ajtó
-Oh, szia Jimin, szia Jungkook.
-Kook ő itt a bátyám Park Chanyeol, hyung ő itt Jenő Jungkook az egyik leghíresebb boxololó.
-Üdv, örülök, hogy megismerhetlek.- fogok vele kezét.
-Én is. Itt maradsz vacsorára? Biztos éhes lehetsz.
-Nem, nem vagyok éhes és nem is szeretnék zavarni. Meg Jimin elléggé elfáradt.
-Hát rendben, akkor jóéjt és vigyáz magadra az úton.
-Rendben. Nektek is. Sziasztok! Jimin aludj jól. - köszönök el tőlük.
-Te is. -mondja Jimin és már ment is volna be a bátyja után, ha nem jut eszembe a plüsmackója.
-Várj! Itt a macid.- adom neki oda az ajándékát.
-Köszi.-mondta majd vissza szaladt az ajtóhoz és onnan integetett. Istenem, de aranyos.
-Szívesen, de szaladj be hamar most már nagyon hideg van.- mondtam neki majd visszaintegettem. Megvártam míg bemegy és csak utána indultam haza. Amint beértem a lakásomba lefürödtem ettem egy banánt majd bedőlt ember az ágyba és egyből elaludtam.Jimin pov.
Beérve a házba levettem a cipőmet és még mielőtt kérdezősködhettek volna felszaladtam a szobámba letettem a macit és egy pizsamát kerestem és elmentem fürödni. Amint végeztem még fogat mostam és lementem a többiekhez.
-Na milyen volt? - kérdezte Lucas.
-Na-
-Hova mentetek?- kérdezte Seonghwa.
-E-
-Történt valami köztetek? - perverzkedik Lucas.
-NE-
-Na, na, na. Hadjátok már levegőhöz jutni. - szólt rájuk Chanyeol.
-Jó na. Bocsánat. -mondták egyszerre.
-Az elsőre kérdésre válaszolva: nagyon jó volt. A másodikra: egy erdőben voltunk ahol volt egy patak és elöszőr figyelt minket egy őz evés közben majd megitta Kook teáját és végül sötétedés ott maradt velünk és megsimogattuk majd elment. Aztán a csillagokat néztüj. Volt egy pár hullócsillag is. És nagyjából ennyi. Ja és Lucas nem volt semmi.
-Azta.- mondják egyszerre.
-Hát ja, és Jungkook nagyon finom teát tud csinálni.
-Az jó. Nézünk egy filmet? - kérdezi Seonghwa.
-Ha nem baj én inkább elmennék aludni. Nagyon fáradt vagyok.
-Rendben menj csak aludni.- mondta bátyám.
-Jóéjt!- mondtam nekik.
-Neked is. Aludj jól. - mondták egyszerre.
Felmentem a szobámba lefeküdtem az ágyra a macit a kezemben fogva aludtam el.𝕊𝕫𝕚𝕒𝕤𝕫𝕥𝕠𝕜! ℕ𝕒𝕘𝕪 𝕟𝕖𝕙𝕖𝕫𝕖𝕟 𝕖𝕝𝕜𝕖́𝕤𝕫ü𝕝𝕥 𝕖𝕫 𝕒 𝕣𝕖́𝕤𝕫 𝕚𝕤. ℙ𝕣𝕠́𝕓𝕒́𝕝𝕠𝕞 𝕞𝕒𝕛𝕕 𝕞𝕚𝕟𝕟𝕖́𝕝 𝕙𝕒𝕞𝕒𝕣𝕒𝕓𝕓 𝕜𝕚𝕣𝕒𝕜𝕟𝕚 𝕒 𝕜ö𝕧𝕚𝕥 𝕚𝕤. :) 💜💜
ℝ𝕖𝕞𝕖́𝕝𝕖𝕞 𝕥𝕖𝕥𝕤𝕫𝕚𝕜 𝕖́𝕤 𝕒 𝕙𝕖𝕝𝕪𝕖𝕤í𝕣𝕒́𝕤𝕚 𝕙𝕚𝕓𝕒́𝕜𝕖́𝕣𝕥 𝕓𝕠𝕔𝕤𝕚.2021년5윌30일
YOU ARE READING
𝙰 𝙱𝙾𝚇𝙾𝙻𝚘́ ( 𝕁 𝕀 𝕂 𝕆 𝕆 𝕂 )
FanfictionJeon JeongGuk egy 24 éves híres boxoló aki titokban meleg. Erről csak legjobb barátja tud. Az egyik meccse után ahol nyert elment ünnepelni haverjával ahol segít egy középiskolás gyereknek, és itt kezzdődik minden. -BL - 16+, 18+ részek előfordul...