Elmentem Jiminért a suliba majd ahelyett, hogy hazavittem volna, elhoztam magamhoz. Megcsinálta a leckéjét és mivel sok idő elment vele így utána megvacsoráztunk. Aztán mentünk volna fürdeni, de nem tudtuk ki menjen először így kő, papír, ollóval döntöttük el. Jimin vesztett így ő ment először. Azt rámjött a pisilés, így elkezdtem dörömbölni a fürdő ajtaján, hogy siessen.
-Jimin siess. Nagyon kell pisilnom.
-Egy öt petc és kész vagyok. -kiabálja ki nekem.
-N-nincs öt percem. -mondtam majd benyitottam. Csak arra nem számítottam, hogy egy meztelen Jimin fog előttem állni. Aztán mikor észbe kap gyors maga elé kap egy törülközőtt. Ah, olyan sexi teste van. Gondolom magam miközben többször is végig nézem.
-N-nem p-pisilni a-ak-akartál? -töri meg kérdésével a csendet és egyben ábrándít ki a bámulásából
-Ja, de.-mondom neki miközben egyre közelebb megyek hozzá. -Olyan jól nézel ki. -suttugom ajkaira majd megcsókolom. Egyszerűen már nem bírtam tovább. Először nem viszonozta gondolom a sokk miatt, de utána már igen.
-Sajnálom, de már nem bírtam tűrtőztetni magam. -mondom neki miután elváltam tőle. -Megértem, ha ezek után me- nem tudtam befejezni, mert most Ő csókolt meg. Nyálcsere közben felkaptam az ölenbe és félkömbjeitt kezdtem el markolászni. Bevittem a szobámba majd lefektettem az ágyra. Végig csókoltam testét majd visszatértem szájához. A csókolózás közben elkezdtem tágítani. Néha belenyögött csókunkba amitől mégkeményebb lettem oda lent. Mikor végeztem elváltam tőle és fordítottam helyzetünkön. Így én kerültem alulra ő pedig fölém. Kicsatolta övem majd kigombolta nadrágom is. Boxeremből elő vette szerszámom és elkezdte mozgatni rajta a kezét. Egy kis idő után abba hagyta a kézimunkát majd sz-Puffanás.
Fájdalom.
Leestem a kanapémról, így vége lett az álmomnak.
-Aaa, faszom.- mondom mikor észre veszem, hogy állok. Még sose állt fel a farkam alvás közben. Meg hát sose álmodtam még ilyet. Fogtam magam, felkeltem a földről és a mozsdó felé vettem az irányt, hogy kielégíthessem magam. De fél úton fordulhattam vissza, mert elkezdett csörögni a telefonom. Jimin az. Már ennyi az idő? Kurva jó.
Telefon beszélgetés:
-Szia.-köszönök neki.
-Szia! -köszön ő is. - Most végeztem.
-Oké. Már indulok is.
-Rendben. Ja és légyszi siess, mert nagyon esik az eső.
-Fasza. -mondom mikor kinézek az ablakon.
-V-vagyis, nem kell sietni. M-már nem is esik annyira.
-Mi? Ja bocsi nem neked mondtam. Sietek. Egy öt-tíz perc és ott vagyok.
-Hát o-oké. Addig szia.
-Szia. - mondom neki majd bontom a vonalat.
-Fuuu, de hülye vagyok.- mondtam majd gyorsan felvettem kabátom és cipőm majd leakasztottam kulcsaim és indultam ki a garázsba az autómhoz. Beülve a négykerekű járműbe már indultam is Jimin iskolája felé. Öt perc alatt oda is értem. A fekete hajú angyalon kívűl még ott volt Lucas, egy szőke hajú magas srác asszem Seonghwa-nak hívják. Meg egy kékeszöld hajú srác akit Wooyoung-nak hívnak, ha jól emlékszem. Még szerencse, hogy kocsival jöttem. Nem lett volna szívem itt hagyni őket. Miután leparkoltam kiszálltam a járműből és szóltam nekik, hogy jöjjenek.Jimin pov.
Éppen várjuk Kookot a szakadó esőben mikor is megszólal Xuxi.
-Most te adj neki puszit. -
-Mi?! Miért tenném?? -lepődök meg a hirtelen jött kérdéstől.
-Mert mondjuk Ő is adott neked? - válaszol kérdéssel Woo.
-Hát mondjuk ez igaz.
-Na ugye. Akkor megpuszilod? - kérdezi Seonghwa.
-N-nem tudom.
-Én meg tudom úgyhogy igen. -jelenti ki Lucas. Épp ellenkeznék vele, de nem tudok mert pont most érkezett meg Jungkook.
-Sziasztok. Gyertek. -Köszön nekünk miközben kiszáll az autójából.Jungkook pov.
-Szia. -Jiminen kívűl köszön mindenki. Mi leheg vele? Hm, lehet csak rossz napja volt. Elmélkedésemből Jimin ébreszt fel mikor ad egy puszit az arcomra.
-Szia.-köszön majd meg is ölel.
-Hát ezt miért kaptam? - kérdezem meglepődve.
-Csak úgy. De bekéne ülni mert elázunk.
-Igazad van. - mondom neki. Megvártam míg beült majd követtem példáját.
-Öhm, hova vigyelek titeket? - kérdezem a hátsó üléseken ülöket.
-Jiminhez megyünk.
-Jaaa. Oké. -mondom majd elkezdünk minden féléről beszélgetni, vagyis inkább csak ők beszélnek. Én csak hallgatom őket, mert méz mindig a merevedésemmel vagyok elfoglalva. Jó lenne, ha már haza érnék. De addig is, remélem egyikőjük sem fogja észrevenni.
Mire odaértünk Jiminékhez még jobban szakadt az a rohadt eső. Chanyeol már kint várta őket. Jajj, csak ne akarjon itt tartani.
-Na akkor sziasztok. -köszönök el tőlük mikor szállnak ki a kocsiból.
-Szia. -mondják egyszerre majd mikor becsukták az ajtót már indulnák is csak nem voltam elég gyors... Chanyeol kopog az ablaküvegen.
-Hello. -köszönök neki, miután leengedtem az ablakot.
-Szia, szerintem maradj itt éjszakára. Most még jobban esik és az utak is elég csúszósak lehetnek. Nekm kéne, hogy baleseted legyen. - úgy tudtam. Miért csinálja ezt mindig velem.
-Nyugi nem lesz semmi bajom. Óvatosan fogok vezetni.
-Kérlek, legalább Jimin miatt - gyorsan a szája elé kapja a kezét.
-Mi? Mi az, hogy Jimin miatt?-lepődök meg.
-Mikor vele vagy mindig nagyon boldog. Meg nagyon megszeretett ám téged.
-Hát ez fordítva is így van. Én is nagyon megszerettem. -mondom egy mosoly kiséretében- De nem szeretnélek benneteket zavarni.
-Te sose zavarsz. Na gyere be.
-Jó, rendben. -adtam be a derekam.
Kiszálltam a cuccaimmal együtt az autóból és Chanyeollal együtt beszaladtunk a házba. Levettük a cipőnket és a nappaliba mentünk.
-Hyung, ha nem bánod akkor én most elmennék letusolni, mert edzés után nem volt időm. - lódítok egyet
-Persze, nyugodtan menj csak. Törülköző van a fürfőben esetleg ruhát adjak?
-Igen azt nagyon megköszönném. - válaszolok majd Chan hyung eltünik és egy 2 perc múlva vissza is tér a kezében egy pár ruhadarabbal amit felémnyújt. Természetesen elfogadom tőle majd rohanok is a fürdő felé. Mikor mentem volna be Jimin akkor jött ki és nagy meglepődésében majdnem orra esett, de én még időben elkaptam.
-Jobban vigyázz magadra. -mondtam aggódva.
-O-okés. De te, hogy kerülsz ide? Nem úgy volt hogy haza mész?- kérdezte kicsit megszeppenve.
-A bátyád nagyon szerette volna ,hogy maradjak. Meg hát hallottam mennyire megkedveltél és hogy mennyire szeretsz velem lenni. Így hát csak nem mondhattam nemet. - mondom egy kaján bigyorral a végén.
-T-tessék?! -kerekedtek ki a szemei- E-ez, ez n-ne-
-Amúgy én is nagyon megkedveltelek.- szakítottam félbe miközben elengedtem, mert hát igen még mindig a karjaimban tartottam.
-Tényleg? - kérdezi félénken.
-Tényleg. Na, de én most mentem zuhanyozni. - rámosolyogtam majd sietősen bementem a fürdőbe. Levettem ruháimat majd beálltam a zuhanyzóba és megynyitottam a langyos vizet majd elkezdtem kielégíteni magam. Miután végeztem egy megkönnyebbült nyögés után gyors lemosakottam majd lementem Jimin bátyjához hátha kell segíteni neki valamit. Éppen az ételt csinált nekik. Besegítettem neki mivel nem csak jól boxolok, hanem jól is főzök. Mire elkészültünk, addigra a srácok is végeztek a tanulással. Segítettek megteríteni majd leültünk enni.Folyt. Köv.
Remélem tetszett :)Sajnálom hogy ilyen sokáig nem tettem ki részt, de nagyon elfoglalt voltam meg eléggé nehéz időszakon vagyok túl. Megpróbálok minnél gyakrabban részeket kitenni. A kövi rész nem tudom mikor lesz, de addig is vigyázzatok magatokra💜💜
2023년 3윌 13일
YOU ARE READING
𝙰 𝙱𝙾𝚇𝙾𝙻𝚘́ ( 𝕁 𝕀 𝕂 𝕆 𝕆 𝕂 )
FanfictionJeon JeongGuk egy 24 éves híres boxoló aki titokban meleg. Erről csak legjobb barátja tud. Az egyik meccse után ahol nyert elment ünnepelni haverjával ahol segít egy középiskolás gyereknek, és itt kezzdődik minden. -BL - 16+, 18+ részek előfordul...