Jimin pov.
Reggel valami zenére és Seonghwa hangjára ébredtem.
-Jóóóó reggelt Jimin!
-Hmmmm..neked is. Lucas hol van? - kérdeztem kómás fejjel.
Az előbb keltettem fel. Azt mondta elmegy tusolni.
-Értem. Amúgy hány óra van? - kérdeztem.
-Hat múlott tíz perce. - mondta tök természetesen.
-HOGY MENNYI??!? Te mindig ilyen korán kelsz? - kérdeztem döbbenten.
-Igen, én ilyen korán kelő típus vagyok.
-Hát azt látom.
-Na, de gyere le reggelizni. - húzott volna fel, ha nem rántom magamra. -Jimin? - lepődött meg.
-Nem akarok. Aludni akarok mééééég. -mondtam, majd lelöktem magamról és háttal fordultam neki.
-Szóval így játszunk. Jól van, te akartad. - ahogy ezt kimondta elkezdett csikizni.
-Nhehehe...Seonghwaaa.. Nhheee, fhelkehelek, fhelkehelek csak ha..hagyd abbaaaa. -nyögtem ki nagy nehezen majd abba hagyta a csikizést.
-Én is ígx gondoktam. -mondta önelégülten.
Felkeltem az ágyból majd elindultunk a földszintre. Amint leértünk szuszogásra lettünk figyelmesek a kanapé felől, és na vajon ki volt az? Hát persze, hogy Lucas.
-Hogy ezen miért nem lepődök meg. -mondtuk egyszerre. Én bele ültem az egyik fotelba és néztem ahogy a szőke hajú próbálja keltegetni legjobb haveromat.
-Lucas!-kezdi el rázogatna, de semmi - LUUUCAAAS! Ébresztőőő! - még mindig semmi. -Most csak játsza magát vagy tényleg ilyen mélyen alszik? - szegezi felém a kérdést.
-Nem tudom. Ha őt is úgy megcsikized mint engem akkor majd kiderül. -mondom neki.
-Nem-nem. Én tudok ennél egy sokkal jobb ötletet. - mondta és azzal a lendülettel ment is a konyhába egy pohárba engedni vizet. Amint visszatért már ment is az alvóhoz, de még mielőtt ráönthette volna a pohár tartalmát Lucas kitette a lábát amibe Seonghwa megbotlott és magára borította a vizet, plusz ráesett a kanapén fekvőre aki meg már szakadt a röhögéstől.
-Ó, hogy rohadná meg! - mondja bosszúsan a szőke miközben elkezdi ütögetni.
-Jó-jó, bocsi, de muszáj volt. Nem hagyhattam, hogy leönts.- röhög tovább.
-Ó, igen? Jimin, hoznál nekem egy pohár vizet? - kér meg Seonghwa miközben fekete hajú haveromra tehénkedik, aki már nem is nevet annyira. Ahogy kérte újdonsült barátom vettem neki egy pohár vizet. Megköszönte majd ráöntötte az alatta ficánkolóra. Ezen már én is nevettem egy jót.
-Te is fiam Jimin? Kiröhögöd a legjobb haverod?- mondja a nagy drámakirály.
-Inkább menj öltözz át és gyere enni, mert elkésünk.- mondtam neki.
-Jól van na. A ruháim még mindig ott vannak ahol szoktak lenni?- kérdezi Lucas.
-Persze. Hol máshol lennének te hülye?- mondom neki hülyülve.
-Jó na.- majd végre elment átöltözni.
-Nem gondoltam volna, hogy ennyire jóba vagytok.-mondja Seonghwa miközben süti a tükörtojást és a szalonnát.
-Miért?
-Ja, hát azért, mert Wong régen nagyon zárkózott volt és szinte nem beszélt senkivel.
-Tudom. Mesélte nekem is.- és ahogy ezt kimondtam abban a pillanatban ott termett mellettem az említett.
-Na kész a kaja Hwa?- kérdezi a szőke hajút miközben átkarolta nyakamat.
-Pont ebben a másodpercben lett kész.- közli Seongwha.
-Remek, akkor együnk!- mondja Xuxi.
-Míg Lucas megterített addig én gyors nekiálltam teát készíteni. Seonghwa letette a reggelinkkel teli serpenyőt a megterített asztalra majd mikor már kész lett a meleg ital is neki álltunk enni. Egy tíz perc múlva végeztünk is. Gyors elpakoltunk majd felmentem átöltözni.
-Kopp-kopp.-kopok a két langaléta közül az egyik.
-Gyere.-mondom, majd belép Seonghwa- Mit szeretnél?
-Tudnál adni valami ruhát amiben elmehetek suliba?
-Hát az enyémek biztos nem jók rád, de itt van Xuxi ruhatárának a fele.- nyitom ki azt a részét a szekrénynek ahol jóbarátom ruhái vannak-Tessék válogass.- mondom neki majd elkezd válogatni és talált magának egy fekete farmert egy narancssárgás inget és egy ugyanúgy fekete színű farmer kabátot. megkért, hogy forduljak el míg átöltözik majd szólt mikor elkészült.
-Na? Milyen?
YOU ARE READING
𝙰 𝙱𝙾𝚇𝙾𝙻𝚘́ ( 𝕁 𝕀 𝕂 𝕆 𝕆 𝕂 )
FanfictionJeon JeongGuk egy 24 éves híres boxoló aki titokban meleg. Erről csak legjobb barátja tud. Az egyik meccse után ahol nyert elment ünnepelni haverjával ahol segít egy középiskolás gyereknek, és itt kezzdődik minden. -BL - 16+, 18+ részek előfordul...