11.rész (+16)

96 4 2
                                    

Jimin pov

Mire felébredtem addugra Lucas már nem volt mellettem. Az órára pillatva láttam hogy 10 óra van. Egy kicsit még fetregtem majd felketem. Elvégeztem reggeli rutinjaimat majd lementem reggelizni. Leérve realiztam hogy a többiek is nem olyan rég kelhettek mert ők is még ettek.
-Jóreggelt. -köszöntöm miközben leültem Wooyoung és Chanyeol között lévő üres székre és vettem magamnak egy szelet kenyeret és megkentem vajjal.
-Jóreggelt. - mondták egyszerre.
-Hallottuk hogy tegnap Jungkookkal összekaptatok.- szólalt meg két falat között Seonghwa. Én csak lesütöttem szemeimet és csöndben majszoltam a kajámat.
-Ne aggódj, biztos megbeszélitek a dolgokat. - mondta bíztatóan Wooyoung. Erre csak egy enyhe mosolyt villantottam. Amint végzett mindenki az evéssel segítettem Channak elmosogagni majd mind kiültünk a nappaliba és azon tűnődtünk mit tudnánk csinálni. Végül úgy döntöttünk hogy karaokézünk. Nagyon jó volt, meg vicces is mert Xuxi folyton játszotta az eszét. Kb. egy 2-3 órát énekelhettünk mikor is Chanyeol felvetette azt az ötletet hogy rendeljünk valami kaját. Persze mindenki benne volt csak az volt a probléma hogy mindenki mást akart enni. De egy 20 vitatkozás után bedomtam, hogy mi lenne ha gyrost ennénk amire mindenki beleegyezően bólintott. Így hát bátyám rendelt mindenki számára. Azt mondták egy tíz perc múlva itt lesz a kajánk, de még 20 perc elteltével sem volt itt. Már mind türelmetlenül vártuk a finom görög étel érkeztét mikor is megszólalt a csöngő. Mivel én voltam a legközelebb ezért én mentem ajtót nyitni. Mikor kinyitottam a nyílászárót meglepetésemre egy Taehyunggal találtam szembe magam. Fellül egy fekete bőrdzseki takarja testetét ami alól egy fehér felső lógott ki, nadrágnak egy világos kék ami már szinte fehér színűnek mondható farmert viselt. Egy jó párszor végig mértem, ami neki is feltünk.
-Tetszik a látvány? - kérdezi egy féloldalas mosoly kíséretében.
-Neked is szia. - hagytam figyelmen kívül az előbbi kijelentését. -Amúgy nem is tudtam hogy futárkodsz.
-Mivel nem nagyon beszélünk, így nem csoda. - forgatta meg a szemeit amit eléggé furáltam. Mintha mehsértődött volna(?) talán. -Amúgy itt a rendelésed. Valami buli van, hogy ennyi gyrost rendeltél? - nyújtotta át a fehér nejlon szatyrot amibe a várva várt étel van.
-Nem, csak pár haverom van itt meg a bátyám. - vettem át a csomagot.
-Amúgy... - dölt neki a falnak- még van három remdelésem, de utána szabad vagyok.- ézett rám.
-Ahham- pillantottam el.
-Szóóóvaaaaal, szívesen átjönnék. - tágra nyílt szemekkel bámultam rá. Mit akar ez nálam?
-Miért? - nyögtem ki meglepődve.
-Hát hogy jobban megismerjelek. - nézet végig rajtam úgy ahogy az elején én is tettem.
-M-miért?- kérdeztem újra.
-Hát mert miért ne. Egy osztályba járunk szóval gondoltam összehaverkodhatnánk. - lépett közelebb- Vagy akár lehetne több is. - súgta füleimbe azon a rekettes hangján amitől megborzongtam.
-N-nem a-akarom. - léptem hátrább.
-Miért nem Chim Chim? -húzott közelebb magához.
-N-ne hívj így.- jöttem zavarba.
-Hey, Chim! Hol van már a kaja? Mindenki arra vár. - szerencsére még időben kiszabadultam az engem fogvatartó karjai közül így Seonghwa nem látott semmit.- Oh, szia Tae! - intett az előttem állónak.
-Helóka. - köszönt ő is.
-Hát te mit keres itt?- jött a kérdés a szőke hajútól.
-Én hoztam a kajátokat. - mutot a kezemben lévő zacskóra.
-Értem. Amúgy gyere, csatlakozz. Bőven van hely számodra is.- invitálja beljem osztálytársunkat míg elveszi kezemből a gyroszokat. Taehyunggal önelégült mosollyal rám néz majd megszólal:
-Szíves örömest csatlakozok, csak még három rendelést ki kell szállítsak. - lépett hátrébb.
- Akkor siess.- sürgeti Seonghwa.
-Jó jó. Kettőt pislogtok azt már itt is vagyok.- mondtam majd miután átadtam a pénzt elindult a kocsi fele, de félúton megállt és felém nézett.
-Jimin ezek szerint még is csak lesz alkalmam mégjobban megismerni. - villantott egy sexy mosolyt majd kacsintott egyett és folytatta útját az autója felé. Eme tettétől olyan szinten zavarba jöttem, hogy ennél jobban nem is lehet.
-Ej, de vörös lett valaki. Csak nem zavarba jöttél Taetől? - kezdett el cukkolni a szőke herceg mire megcsaptam. Erre csak nevetett egyett majd elindult vissza a nappaliba a többiekhez.
-Na végre. - örült meg mindenki a kaja láttán.
-Mi tartott eddig? - kérdezi Chanyeol.
-Hát a drága öcsikéd neki állt pasizni. - mondja Hwa miközben osztja szét a gyroszokat.
-MIII?! - lepődik meg egyszerre minden jenlévő a helységem rajtam és a mondat kijelentőjén kívűl.
-Ez nem igaz. Seonghwa csak halucinált. Taehyung hozta ki a rendelésünket és beszélgettem vele egyett mint osztálytárs az osztálytárssal. Ennyi. Nem volt semmi. - kezdem el védeni magam.
-Persze persze. Azért pirultál el, mi?- kezd el vigyorogni miközben leül a többiekhez.
-Te miről beszélsz? Csak rosszul láttad. - védtem tovább magamat.
-Ej, hagyjátok már abba.- szól ránk Woo- Felesleges ilyenen vitatkozni. Inkább egyetek.
- Jól van. - mondom majd én is leülök a többiek közé. - De amúgy meg kell hagyni nem nézett ki rosszul. - mondtam halkan.
-Na ugye. Én megmondtam. - ezt el hangoskodni a szöszi.- De akkor most mi lesz Jk-jel? - erre a kijelentésre egy pillanatra megálltam az evéssel.
-Most már tényleg elég volt. - vágta nyakon Hongjoong. Ezután csendben mindenki majszolta a kajáját. Miután végeztünk mindenkire rájött a kaja kóma így ledöltünk pihenni. Majd olyan három óra fele bátyámnak el kellett mennie dolgozni így öten maradtunk. Nem nagyon tudtunk mit kezdeni magunkkal így hát leültünk tv-zni. De nem volt semmi nézhető ezért inkább kikapcsoltuk.
-Haj, mi a faszt kezdjünk magunkkal? - ahogy Lucas kijelentette ezt a mondatot megszólalt a csengő. Mivel ismét én voltam a legközelebb így én mentem ajtót nyitni. Mí meglepő módon egy Taehyunggal találtam szembe magam.
-Helóka, rég találkoztunk. -köszön egy széles mosoly kiséretében.
Most mást visel. A fekete bőrdzseki az ugyan az, de alatt egy fekete póló van, a lábaid pedig egy bővebb sötétkék farmer takarja.
-Szia. - üdvözlöm majd beljebb engedem. Miután levette fehér cipőjét adta neki egy papucsot majd mindketten a nappali felé vettük az utat.
-Oh, szia. - köszön egyszerre mindenki az újonnan érkezőnek.
-Helo helo.- int a kanapén ülőknek majd lehuppan melléjük.- Azt mit csináltatok eddig?
-Próbáltuk nem halálra unni magunkat. - válaszolok miközben leülök az egyik üresen maradt fotelbe.
-Na akkor még jó hogy itt vagyok. Majd én gondoskodok arról, hogy ne unatkozzatok. - mondja büszkélkedve a barna hajú.
-És ezt hogy szeretnéd elérni? - néz rá kérdőn Hwa, mire el kezd kutazni a hátizsákjában.
- Hoztam piát. - veszi elő az erősebbnél erősebb alkoholokat. - Üvegezhetnénk és aki nem válaszol vagy nem csinálja meg a feladatot annak innia kell.
-Jóó, én benne vagyok, de az üvegezést rakjuk össze a felsz vagy merszel. - csillant fel a szeme Lucasnak. A többiek is beleegyeztek kivéve én. Nagyon nem volt ígyemre az iszogatás.
-Na és Chim Chim?- néz rám Tae.
-Én nem akarok. Ti nyugodtan játszatok én addig fönt leszek a szobámban. -mondtam majd már indultam is volna meg a lépcsősor felé, de a barnaság utánam szólt:
-Csak nem félsz?- érződött a hangján hogy mosolyog.
-Miért félnék? Csak nem szeretem az alkoholt. Ennyi. -néztem felé szúrós szemekkel.
-Ha nem félsz akkor mutasd meg.- nem hiszem el. Minek engedtem be a házamba. De végül csak visszal ültem a többiek közé és belementem a játékba. Lucas és Hongjoong elmentek poharakért majd mindenkinek lett töltve whisky. Ezután körbe ültünk a földön és egy üveget raktunk a kör közepére. Először Lucas pörgetett. Az üveg szája a vele szembe lévő Hongjoongnál állt meg.
-Felelsz vagy mersz? - tette fel a kérdést a kékhajúnak.
-Felelek.
- Mi volt a legviccesebb dolog amit részegen csináltál?
- Hm- gondolkozott el- ha jól emlékszem elkeztem beszélgetni egy fával.- erre mindenkiből ki tört a nevetés.
-Az úgy kom. - mondja két nevetés közt Taehyung. Miután alábhagyott a hahotázás a következőt Wooyoung pörgette és így mentünk sorjába. A körök során sok érdekes dolog derült ki mindenkiről és viccesebnél viccesebb feladatokat hajtottunk végre. De persze sokszor ittunk is. Már mindenkiben volt pia és már elég régóta játszhatunk mikor is Seonghwa pörgetett és az üveg szája Taehyungnál állt meg.
-Felelsz vagy mersz, drága barátom?- teszi fel a kérdést a pörgető.
-Merek. - válaszol eléggé határozottan.
- Na akkor nyomj le a számodra legszimpatikusabb személynek egy öltáncot.- Taehyung egyből rámnézett.
-Na akkor kapcsoljatok valami sexy zenét. -pattant fel a helyéről és egyből felém veszi az irányt. Amint elém ér megfogja a kezem és felhúz majd felkap és beleültet az egyik fotelbe. Majd amint elindul a zene már el is kezdi táncot. Sexybbnél sexybb mozdulatok csinál, majd a zene refrén részénél bele ül az ölembe és elkezdi lassan mozgatni a csipőjét miközben leveszi a pólóját. Meg kell hagyni elég szép látvány. Főleg ilyen közelről. Az kicsit izmos hasa, na meg azok ah enyhén eres kezei. Teljesen megörjít. Jézus, hogy gondolhatok ilyenekre? Nem, csak a pia miatt gondolok ilyenekre.
- Látom tetszik amit látsz. - zökkentet ki gondolat menetemből Taehyung elmélyült hanga, amitől megborzongtam.
-N-nem tetszik. - néztem el zavaromban.
-Nekem nem tudsz hazudni. Látom, hogy tetszik. - állam alá nyúlt és maga felé fordította a fejem, hogy a szemembe tudjon nézni, amitől persze elpirultam.

Taehyung pov

Nagyon próbál ellenkezni, de hiába. Nekem senki nem tud ellenállni. Jobb kezemmel magam felé fordítottam a fejét, hogy lássam azokat a szép szemeit. Majd a bal kezem lassan a csípőjére csúsztattam és minden mozdulatnál egyre közelebb húztam magamhoz amitől láthatóan zavarba jött. Ezt a cselekedetét egy ö elégült vigyorral díjjaztam. A dal vége fele a fejemet nyakába temettem majd öszedörgöltem férfiasságainkat aminek a hatására mindketten egy halk sóhajt eresztettünk ki ajkaink közül. Amint vége lett a dalnak egy pár másodpercig még az ölében maradtam majd elálltam és visszaültem a helyemre.
-Ez igen. Ez volt ám a forró tánc. - kezdtek el tapsolni nekem a "nézők".
-Köszönöm. - hajoltam meg ülve. A velem szemben lévő fekete hajú megszeppenve ült a kanapén. Tovább folytattuk az üvegezést, de egy pár kör után sajnos elfogyott az alkohol így abba hagytuk a játékot. Wooyoung lett a legrészegebb,de Seonghwaban is elég sok pia volt. Meglepő módon Jimin volt a legjózanabb. Így ő elment a konyhába és egy üveg víz és két pohár kiséretében tért vissza. Segítőkészen elvettem tőle a két poharat, hogy meg tudja tölteti őket az átlászó folyadékkal. Ezután odaattam a két legrészegebbnek. Először Hwa nem akarta elfogadni, mert, hogy ő nem részeg, de aztán csak elfogadta. Miután végeztek az ivással mind kimentük egy kis friss levegőt szívni, hogy józanodjunk. Amint kiértünk meglepődve konstatáltuk, hogy már sötét van.  Egy húsz perce után visszamentünk a lakásba, megnéztük, hogy kilenc órát mutat az óra. A szőke herceget és Woo-t felkisérte Lucas és Hongjoong míg én és Chim Chim a konyhában maradtunk. Leültem az egyik székre és onnan figyeltem ahogy a fekete törpe kutyul valamit. Miután meguntam a bámulást mögé sétáltam és próbáltam meglesni mit csinál, de folyamat eltakarta.
-Mit csinálsz? - adtam hangot kíváncsiságomnak.
-Majd meglátod. Ülj vissza a helyedre. - mondta majd oldalba bökött, hogy nyomatékosítsa szavait.
-Jó jó. - adtam meg magam majd vissza lépkedtem a székhez amin ültem. Egy öt perc után egy kőzölgő bögrét adott a kezembe amiben valami színes lötty volt.
- Ez mi? - néztem rá kérdőn.
-Tea, elaludni. - mondja majd leül mellém.
-Kösz, de honnan tudod,hogy nem tudok aludni? -kérdezem furcsálva majd belekortyolok. Amint lenyeltem egyből fintorognom kell mert szőrnyű íze van. - Fuj, ez mi a szar? - Jimin reakcióm láttán nevetésben tőr ki.
-A szemed alatz lévő óriás karikálból arra következtettem, hogy nem lehetsz valami jó alvó. Amúgy az meg levendula tea. - mutat a teára- Idd meg az egészet.
-Dehogy iszom. Hát ez ihatatlan. - kezdek ellenkezni.
-Hát te tudod. - mondja majd kiveszi a kezemből a teát és bele kortyol. Ő is fintorog egyett. - Hát ez ténylsg szar lett. - most én kezdek el nevezni.
-Látod? Én mondtam.
-Nem látom. Érzem. - mondja kuncogva.
-Amúgy szerintem menjünk mi is aludni.
-Ez egy nagyon jó ötlet. - helyesel a teacsináló majd elindul az emelet felé.- Van egy szabad vendég szoba ott tudsz aludni. - mondja majd elvezet az alvóhelyiséghez.
-Öhm, szerintem ez már foglalt. - mondom miután kinyitottam az ajtót és egy kiterült kékhajúval találjuk szembe magunkat.
-De jó.- mondja halkan Chim. - Hát, ha megfelel akkor a szobámba tudsz aludni.
-Veled együtt?
-Igen. - sóhajt egyet.
-Hát akkor nincs ellenemre. - mondom mosolyogva majd elindulunk a szobája felé. Beérve a szobájába egyből lehuppanok az ágyra.
-Látom otthonosan érzed magad. - mondja majd hozzám vág egy pólót- Nesze, ezt vedd fel.
-Kösz, de nem kell. Én alsóba szoktam aludni. - dobom vissza a ruhadarabot.
-Én azt elhiszem, de már eleget láttam a felsőtested. - újra nekem vágja a felsőt.
-Tudom, hogy tetszik a látvány. - mondom miközben felveszem a hozz dobott anyagot. A farmeremet levettem és már visszintesbe is vágtam magam.
jimin is átváltotta a ruháját valami kényelmesebbre amit természetesen végig néztem hiába szólt rám. Majd ő is lefeküdt.
-Semmi tapi ne legyen. - figyelmeztet majd hátat fordított nekem.
-Neked is jó éjt. - mondom majd felé fordulok és el kezdem bámulni a hátát.
-Amúgy, miért csinálod ezt?- szólal meg hirtelen Jimin.
-Még is mit? - játszom az értetlen.
-Hát, miért vagy ennyire közvetlen? - fordul felem.
-Már mondam. Mert érdekelsz.- semmi reakció nem jön válaszomra csak halk szuszogást hallok. Elaludt. Példáját követve lehunyom szemem és lassan ellep a sötétség.

Remélem tetszik. Helyesírási hibákért bocsi.
Következő részig mindenki vigyázzon magára♡

2024년 9윌 10일

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙰 𝙱𝙾𝚇𝙾𝙻𝚘́ ( 𝕁 𝕀 𝕂 𝕆 𝕆 𝕂 )Where stories live. Discover now