Ημέρα Αγιασμού
Πρώτη μέρα στο σχολείο σήμερα....
Πίσω στα θρανία...
Αφού έγινε ο αγιασμός, μας ανακοίνωσαν ποια παιδιά θα είναι στο κάθε τμήμα και πήραμε τα βιβλία μας. Όταν βγήκαμε από την αίθουσα, έτυχε ο Άγγελος να είναι δίπλα μου γιατί είναι ο επόμενος στον κατάλογο.
Με κοιτάει και μου λέει :
"Είμαστε στην ίδια τάξη λοιπόν"
Και του απαντάω
"Ναι"
Αυτός συνέχισε μετά ευθεία και βγήκε από το σχολείο ενώ εγώ έκατσα σε ένα σαν παγκάκι που έχει μέσα το σχολείο και έλεγξα να δω αν έχω όλα τα βιβλία και μετά τα έβαλα στην τσάντα που είχα φέρει (πείτε μου ότι δεν είμαι η μόνη που το κάνει αυτό)
Αφού τελείωσα περίμενα τα κορίτσια γιατί αυτές ήταν προς το τέλος του καταλόγου. Βγαίνει η Κλειώ και την ρωτάω αν είναι στην ίδια τάξη με εμένα και μου απαντάει με ένα ναι και φυσικά χαρήκαμε. Μετά βλέπουμε την Σοφία και την ρωτάμε αλλά μας απαντάει αρνητικά. Άρα εγώ με την Κλειώ είμαστε στην ίδια τάξη ενώ η Σοφία είναι σε διαφορετική.
[...]
Έχει μία εβδομάδα από τότε που ξεκίνησε το σχολείο και ένα έχω να πω. Είναι μαλάκας (πολύ πρωτότυπο για ένα αγόρι). Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο παιχνίδι ή κάτι τέτοιο πάντως ότι και να έκανε έπιασε. Γιατί με έκανε να μου αρέσει αλλά ούτε με κοιτάει ούτε μου μιλάει. Δεν ασχολείται καθόλου. Δεν ξέρω αν περιμένει να πάω εγώ να του μιλήσω ή αν απλά μου μίλησε στην εκδρομή έτσι για να σπάσει πλάκα με τον Γιάννη. Πραγματικά έχω μπερδευτεί πολύ.
Βασικά μία φορά μου μίλησε μόνο. Κατά κάποιο τρόπο. Δηλαδή δεν μίλησε σε εμένα αλλά μίλησε σε κάποιον άλλο για εμένα μπροστά σε εμένα. Και για να σας προλάβω, το ήξερε ότι ήμουν εκεί.
Άγγελος : "Εεε σου είπα ότι όλο το καλοκαίρι κάποιος έκανε κάτι ανώνυμους λογαριασμούς και μου έστελνε μηνύματα?
Άρτεμης (φίλη/κολλητή του) : "Έλα ρε πλάκα κάνεις χαχαχα. Ποιος ήταν ξέρουμε? "
Άγγελος : " Ναι η Βάσια ήταν"
Άλεξ : "Από που και ως που να ήμουν εγώ?"
Άγγελος : "Γιατί δεν το παραδέχεσαι? Αφού το ξέρω ότι ήσουν εσύ"
Άλεξ : "Δεν έχω να παραδεχτώ τίποτα γιατί δεν ήμουν εγώ ίσως?"
Άγγελος : " Καλά μπορείς να λες ψέμματα στους άλλους αλλά και οι δύο ξέρουμε ότι ήσουν εσύ"
Έχεις δίκιο αλλά σιγά μην το παραδεχτώ
Δεν είμαι τόσο χαζή είπαμε
Και εγώ σαν ώριμος άνθρωπος έκανα ένα ωραιότατο eyeroll και μπήκα στην τάξη γιατί ο καθηγητής επιτέλους μας θυμήθηκε και ξεκλείδωσε
Πήγα και έκατσα μαζί με την Κλειώ αναγκαστικά στο πρώτο θρανίο γιατί τα άλλα τα πρόλαβαν τα υπόλοιπα παιδιά. Και να πεις ότι είμαστε και φυτά δεν είμαστε. Τέλος πάντων ξεκίνησε το μάθημα αλλά δεν πρόσεχα γιατί το μυαλό μου θυμήθηκε τότε που έκανα αυτούς τους λογαριασμούς για τους οποίους μιλούσε πριν ο Άγγελος και εννοείται και τον λόγο για τον οποίο έκανα ότι έκανα
Throwback (καλοκαίρι)
_______________________________
Γεια σαςςς
Τι μου κάνετε?
Άλλο ένα κεφάλαιο αλλά μικρό αυτή την φορά
Τι πιστεύετε για τα πράγματα που έκανε η Αλεξάνδρα?
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιοοο
Φιλιααααα
~Άλεξ
YOU ARE READING
Συμμαθητές ή κάτι παραπάνω [1]
RandomΗ Αλεξάνδρα : Ένα καλό και ευγενικό κορίτσι, μέτρια μαθήτρια και έχει δύο κολλητές. Την Μαρία και την Σοφία. Έπειτα κάτι γίνεται και αλλάζουν οι κολλητές της. Ο Άγγελος : Ένα αγόρι από το άλλο τμήμα. Καλό παιδί και μέτριος μαθητής και αυτός. Σε αντ...