Κεφάλαιο 1

552 52 108
                                    

Ντριιιν Ντριιιν

Πωω ρε φίλε γιατί πρέπει να ξυπνάμε τόσο νωρίς για να πάμε σχολείο;

Σηκώθηκα και πήγα τουαλέτα, έπλυνα το πρόσωπό μου και τα δόντια μου, χτενύστηκα και μετά πήγα πάλι πίσω στο δωμάτιο για να βρω ρούχα.

Άντε πάλι η ίδια διαδικασία που δεν ξέρω τι να βάλω. Όλες το ίδιο πρόβλημα. Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό συμβαίνει.

Καλέ δεν τους έχεις πει το όνομά σου

Ναι δυστυχώς το υποσυνείδητό μου έχει δίκιο.

Λοιπόν με λενε Αλεξάνδρα και είμαι καλά. Αυταααα...

Όχι εντάξει πλάκα κάνω.
Με λένε Αλεξάνδρα, είμαι 13 χρονών και πάω δευτέρα γυμνασίου. Έχω μακριά καστανόξανθα μαλλιά, καφέ ματιά και είμαι 1.70

Με αυτά και με αυτά πέρασε η ώρα και είναι 8 παρά 10. Εντάξει δεν βιάζομαι πολύ γιατί για καλή μου τύχη το σχολείο είναι 5 λεπτά μακριά από το σπίτι μου.

Πήγα στην κουζίνα που λέτε και συναντάω την μαμά , την καλημερίζω και μετά φτιάχνω δημητριακά και τα τρώω.

Πάω ξανά στο δωμάτιο και παίρνω την τσάντα μου καθω καλημεριζω και την 'πολυαγαπημένη ' μου αδερφούλα.

Αυτή είναι τρίτο έτος στην σχολή και έχουμε 7,5 χρόνια διαφορά.

Τέλος πάντως τους αποχαιρετώ και ξεκινάω να πάω στο σχολείο.

Εκεί συναντάω την Μαρία και την αγκαλιάζω.

Μ: Καλημέρα!
Εγώ: Καλημέρα!

Και ξεκινήσαμε να μιλάμε μέχρι που χτύπησε το κουδούνι για προσευχή.

Μπήκαμε μέσα και δυστυχώς την πρώτη ώρα είχαμε με την στρίγγλα. Όπως καταλάβατε δεν την πάμε ΚΑ-ΘΟ-ΛΟΥ. Είναι ξέρετε μωρέ από αυτές, οι οποίες σαν άνθρωποι μπορεί να ειναι καλοί αλλά σαν καθηγητές είναι άστα να πάνε.

Που λέτε καθήσαμε στο θρανίο και την περιμέναμε ώσπου μπήκε.

Καθ : Καλημέρα παιδιά μου.
Όλοι : Καλημέρα κυρία.
Καθ : Όπως γνωρίζετε, κάθε χρονο στο τέλος κάθε χρονιάς πηγαίνουμε μία μονοήμερη.
Όλοι : Ναιιι!!!
Καθ : Ηρεμία! Φέτος αποφασίσαμε να σας πάμε στο 'The Ranch'. Θα σας μοιράσω τώρα τις δηλώσεις και μέχρι την επόμενη εβδομάδα θέλω να τις έχετε συμπληρώσει και δώσει στον διευθυντή σας.

Αφού μας τα μοίρασε συνέχισε κανονικά το μάθημά της.

Κάπως έτσι πέρασε όλη η μέρα. Κουτσομπολεύαμε με την Μαρία και κάναμε το 7ωρο μας.

Όταν τελειώσαμε, πήγα σπίτι, έφαγα μεσημεριανό, έκανα τα μαθήματά μου, είδα λίγη τηλεόραση και μετά έπεσα για ύπνο γιατί αύριο είχα πάλι σχολείο.

___________________________

Heyyy
Τι κάνετε; Πως είστε;
Εγώ είμαι καλά.
Λοιπόν....
Πρώτη ιστορία που γράφω, πρώτο κεφάλαιο, οπότε θα με βοηθούσε πολύ αν κάνατε ένα share, να την δείξετε και σε άλλους δηλαδή, ένα follow και να ξέρετε κάνω back και επίσης να πατήστε το αστεράκι.
Αυτά από εμένα, θα τα πούμε στο επόμενο που λογικά θα ανέβει αύριο

~ Αλεξ (btw το κανονικό μου όνομα είναι Αλεξάνδρα αλλά πολλοί με φωνάζουν Άλεξ οπότε για αυτό γράφω αυτό το όνομα)

Συμμαθητές ή κάτι παραπάνω [1]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon