Κεφάλαιο 3

332 41 188
                                    

Ημέρα της εκδρομής

Ξύπνησα το πρωί από το ξυπνητήρι, αλλά αυτή την φορά εύκολα.

Αφού έκλεισα το ξυπνητήρι, πήγα στο μπάνιο και ετοιμάστηκα.

Έπειτα πήγα στην ντουλάπα μου αλλά αυτή τη φορά ήξερα τι θα βάλω. Τα είχα βγάλει απο χθες τα ρούχα.

Είχα βγάλει λοιπόν μια κοντομάνικη μουσταρδί μπλούζα, επειδή κάνει ζέστη και ένα μακρύ μαύρο, σαν ξεθωριασμένο, τζιν. Στο σχολείο μας δεν μας αφήνουν να βάλουμε σορτσάκια δυστυχώς, οπότε πρέπει να σκάμε εμείς τα κορίτσια.

Πήγα στην κουζίνα και αφού χαιρέτησα την μητέρα μου, έφαγα το πρωινό μου.

Όταν τελείωσα πήρα την τσάντα μου, το κινητό μου, έβαλα τα παπούτσια μου και ξεκίνησα για το σχολείο.

Έφτασα στο σχολείο και χαιρετήθηκα με τα κορίτσια (Μαρία και Σοφία) Δεν ξέρω αν το έχω πει, αλλά τελευταία κάνουμε παρέα και με την Κλειώ (βέβαια είναι από το άλλο τμήμα). Είναι πολύ καλή κοπέλα αλλά δυστυχώς δεν θα έρθει στην εκδρομή.

Τέλος πάντων αρχίσαμε να μιλάμε για το πώς θα περάσουμε εκεί και το τι θα κάνουμε. Όπως καταλάβατε ανυπομονούσαμε.

Όταν ήρθε η ώρα να μπούμε στα πούλμαν και να καθίσουμε, αποφασίσαμε να κάτσω εγώ με την Μαρία και από πίσω μας η Σοφία με την Χρύσα (μία κοπέλα από το άλλο τμήμα).

Μία ώρα μετά κάναμε μία στάση στον Ισθό της Κορίνθου.

Ήταν πολύ ωραία. Είχε κάτι καφετέρειες και κούνιες εκεί οπότε καθήσαμε σε αυτά.

Αφού φάγαμε και ξεπιαστήκαμε λίγο, ξαναμπήκαμε στο πούλμαν.

Μετά από 1:30 ώρα φτάσαμε στο The Ranch. Μόλις κατεβήκαμε, οι καθηγητές μας μέτρησαν για να σηγουρευτούν πως κανένας δεν είχε μείνει πίσω.

Αφού μας μέτρησαν, μας έβαλαν κάτι κορδέλες στα χερια. Αυτές τις φορούσαν μόνο τα παιδιά που είχαν πληρώσει λίγο παραπάνω για να μπορούν να φάνε κι όλας.

Εφόσον πλέον είχαμε τελειώσει με τα διαδικαστικά, μας άφησαν ελεύθερους για 2 ώρες. Μετά θα έπρεπε να πάμε σε μια αίθουσα που υπάρχει και να φάμε. Και μετά θα ήμασταν πάλι ελεύθεροι.

Περιττό να πω πως ο χώρος ήταν υπέροχος!  

Η μία μεριά που πήγαμε στην αρχή, είχε τα άλογα, ένα μικρό γλυκούλι πόνυ, και πολλά άλλα ζώα καθώς και τους κοιτώνες στους οποίους κοιμούνται τα παιδιά που πηγαίνουν για κατασκήνωση εκεί.

Συμμαθητές ή κάτι παραπάνω [1]Where stories live. Discover now