Κεφάλαιο 2

300 52 54
                                    

Ντριιιν Ντριιιν (το ξυπνητήρι υποτίθεται 😂)

Πωωω!!! Γιατί απλά γιατί. Δεν θέλω να ξυπνήσω και να πάω σχολείο 😭😭.

Αφού έκλεισα το ξυπνητήρι, σηκώθηκα, πήγα στο μπάνιο και ετοιμάστηκα και μετά πήγα στην κουζίνα για να φάω πρωινό.

Μαμά : Καλημέρα αγάπη μου

Εγώ : Καλημέρα μαμά

Μαμά : Τι έχεις καλέ και είσαι έτσι;

Εγώ: Νυστάζω και δεν θέλω να πάω σχολείο

Μαμα : Πρέπει όμως

Εγώ : Καλά εντάξει

Τελείωσα το πρωινό μου και πήγα να βρω ρούχα.

Μετά απο κανά 10λεπτο βρήκα. Φόρεσα αυτά 👇

Αφού τα έβαλα, πήρα την τσάντα, χαιρέτησα τους γονείς μου και έφυγα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφού τα έβαλα, πήρα την τσάντα, χαιρέτησα τους γονείς μου και έφυγα. (Η αδερφή μου δεν είχε ξυπνήσει γιατί είχε μάθημα  το μεσημέρι η κωλόφαρδη)

Έφτασα στο σχολείο, χαιρετηθήκαμε με την Μαρία και την Σοφία (τώρα τελευταία έχουμε έρθει λίγο πιο κοντά) και αρχίσαμε κλασικά το κουτσομπολιό.

Χτύπησε το κουδούνι για προσευχή, και αφού την κάναμε, μπήκαμε μέσα στο κοντεϊνερ (ναι σε κοντεϊνερ κάνουμε μάθημα τα τελευταία 2 χρόνια) και ξεκίνησε το μάθημα.

[...]

Σε κάποια φάση έτσι όπως μιλάγαμε στο διάλειμμα κάνει η Μαρία

Μαρια : Ρε σε κοιτάει ο Άγγελος εδώ και αρκετή ώρα.

Εγώ : Ποιος Άγγελος;

Μαρία : Ο Άγγελος από το άλλο τμήμα.

Εγώ : Ααα αυτός. Που είναι;

Μαρία : Εκεί

Και μου δείχνει, διακριτικά πάντα, ένα σημείο λίγο πιο δίπλα από τις βρύσες (εκεί έχει κάτι σαν παγκάκια και έχει και σκιά)

Εγώ : Ααα οκ. Αλλά τι φαση;

Μαρία, Σοφία : Δεν ξέρω.

Εγώ : Τέλος πάντων.

Και συνεχίσαμε να κουτσομπολεύουμε.

[...]

Τελείωσε το σχολείο και πήγα στο σπίτι. Σήμερα έχω και αγγλικά ρε φίλε. Πωωω πρέπει να τα κάνω και αυτά.

[...]

Πριν απο λίγο γύρισα από τα αγγλικά. Έφαγα ένα τοστ για βραδινό και αφού έβαλα μπιζάμες και έπλυνα τα δόντια μου, έπεσα για ύπνο.

____________________________

Heyyyy

Τι κάνετε; Πώς είστε;

Συγγνώμη που δεν ανέβασα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά έδεινα το proficiency και τα γερμανικά και έπρεπε να διαβάσω.

Λοιπόν πάμε τώρα στην ιστορία.
Τι έχουμε εδω;
Πιάσαμε το Άγγελο να κοιτάει την Αλεξάνδρα.....
Για να δουμε τι θα γινει στο επομενο κεφάλαιο...

Μην ξεχάσετε
~ αστεράκι ⭐ (αστεράκια μου, γιουσεφ σταϊλ 😂)
~ σχόλιο 💬
~ share

~ Άλεξ

Συμμαθητές ή κάτι παραπάνω [1]Where stories live. Discover now