Ruki
Sétáltál a hosszú folyosókon céltalanul. A többiek állítólag elmentek, úgyhogy addig fel akartad térképezni a kúriát. Kinyitottad a legközelebbi ajtót, ami a nappaliba vezetett. Bementél és rögvest a kanapéra ültél. Vagy egy órája csak bolyongtál, emiatt eléggé elfáradtál. Sóhajtottál egyet, ami az egész helységben visszhangzott. Eléggé nyomasztott a csend, ezért elkezdtél énekelni egy dalt. Mikor a végére értél újra csend lett a teremben. Nem is vártál mást mivel egyedül voltál, legalábbis azt hitted.
-Szép volt. -szólalt meg egy hang mögülled. Hátrafordultál és megpillantottad Rukit egy fotelben.
-Mégis mióta vagy itt? -kérdezted zavartan.
-Szerinted itt hagytunk volna egyedül? A végén megléptél volna.
-Tehát végig itt voltál? Mindvégig? -kérdezted még mindig zavartan.
-Ha arra akarsz kilyukadni, hogy hallottalak-e végig énekelni a válaszom igen, de nem panaszkodhatsz. Szép hangod van. -mondta, majd újra a könyvét kezdte olvasni.
ơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥKou
A szobádban feküdtél az ágyon és épp készülted halálra unni az agyadat. Elővetted a telefonod, és elindítottál egy random lejátszási listát. Körülbelül az ötödik szám után már majdnem bealudtál az unalomtól ezért ki akartad kapcsolni. De csak akartad, ugyanis a kedvenc számod első dallamai felcsendültek. Azonnal felpattantál és énekelni kezdted. Végig énekelted és táncoltad a számot. Amikor vége lett a földre ültél, hogy egy kis levegőhöz juss.
-M-neko chan. Nem is mondtad, hogy ilyen szépen tudsz énekelni. -szólalt meg egy hang az ajtóból. Kou volt az.
-Um, köszi!
-Gyakrabban is énekelhetnél ilyen gyönyörű hanggal. -mosolygott. Erre a kijelentésére elpirultál.
ơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥYuma
Ideges voltál mert tudtad, hogy holnap énekórán mindenki előtt énekelned kell. Kimentél az udvarra egy kis friss levegőt szívni. Sétáltál teljesen némán. Percekig csak mentél az úton, mikor elkezdted dúdolni a holnapi dalt. A dúdolásból szöveg lett, a szövegből pedig éneklés. Leültél egy fa tövébe és végig énekelted a dalt. Mikor a végére értél tapsot hallottál, amire odakaptad a fejed.
-Emiatt izgultál ennyire? -kérdezte meglepődve Yuma.
-Igen. Nincs valami szép hangom, úgyhogy félek. -mondtad zavartan. Yuma a szó szoros értelmében elröhögte magát úgy, hogy alig bírta abbahagyni.
-Ha szerinted ez rossz volt akkor az én hangomra egy meteor csapódna a Földbe, ami elpusztít minden, de főleg engem. -mondta mosolyogva. Ezen te is elnevetted magad.
-Szép hangod van. -simogatta meg a fejed a srác, majd elsétált.
ơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥơƥAzusa
Ma találkoztál egy régnemlátott barátoddal a suliban. Egész nap együtt voltatok és nosztalgiáztatok. Mikor haza mentél bementél a szobádba és ott is elkaptak a régi emlékek. Eszedbe jutott egy dal amit mindig együtt énekeltetek. Elkezdted dúdolni, majd énekelni. Mikor a végére értél elmosolyodtál. Nagyon sok szép emlék fűződött ehhez a dalhoz.
-Éva.
-Hm? -hallottál meg egy ismerős hangot. Azusa az ajtóban állt. -Hát te mióta állsz ott?
-Csak szólni akartam, hogy gyere vacsorázni, de nem akartam félbeszakítani a szép dalodat.
-Ó, köszönöm!
-Máskor is kéne énekelned.
-Lehet róla szó. -mosolyodtál el.
∆°∆•∆°∆•∆°∆•∆°∆•∆°∆•∆°∆•∆°∆•∆°∆•∆°∆•Na ez is megvan, mégsincs este. Egy icipicit megkéstem ezzel a résszel (is), de meglett. Szerintetek melyik lett a legjobb? Kíváncsi vagyok a véleményetekre. A kövi rész... fogalmam sincs mikor lesz kint, de mindenképp lesz. Addig is itt egy kis Starset. 😁
Éljen a Rock!🎸 🤘🏻
(Bár ez a számuk épp nem annyira rokkos, de nem baj. Éljen a rock!)
YOU ARE READING
Diabolik Lovers horoszkóp
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első irománya. A cím mindent elárul. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog ez az agyrém.😂 ♈: kos ♉:Bika ♊:Ikrek ♋:Rák ♌:Oroszlán ♍:Szűz ♎:Mérleg ♏:Skorpió ♐:Nyilas ♑:Bak ♒:Vízöntő ♓:Halak