♈: Kino
♉: Ayato
♊: Yui
♋: Kou
♌: Subaru
♍: Reiji
♎: Shu
♏: Yuma
♐: Azusa
♑: Laito
♒: Ruki
♓: Karl heinzHol ?
♈: Lány wc-be
♉: Ariana Grande kádjában
♊: Fegyver raktárban
♋: Ruha boltban
♌: Sírkövesnél
♍: Yaoi kiállításon
♎: Pszichológián
♏: Cukorka boltban
♐: Temetkezési vállalatnál
♑: ...shop 🔞
♒: Szerv kereskedők autójában
♓: Templom tetejénStory:
♈: Reggel sajgó fejjel és homályos emlékekkel ébredtem... Egy lány wc-ben. Sajnos nem egyedül.
- Hogy kerülünk ide ? (Kino)
- Én arra lennék kíváncsi, hogyhogy együtt ?.... Bár az is kérdés te, hogy jutottál be a lány wc-be ? (Olvasó)
- Erre én is kíváncsi lennék. (Kino)♉: A fejem fájt iszonyatosan. Nem tudtam hol vagyok, de az biztos, hogy valakin feküdtem. Te jó ég ! Lassan kinyitottam a szemem, és Ayato-val találtam szembe magam. Arcomat nézte, és mikor észre vette, hogy én is őt nézem, elvörösödött. Cuki így. Várj mi!? Ilyeneken nem kéne gondolkodnom.
-Who are you ?!- lép be a fürdőbe Ariana Grande. Felé kapjuk a fejünket.
- Oh, shit!- realizálja a helyzetet a fiú.
( Google fordító 😂🤞)♊: Arra ébredtem, hogy valamin rajta fekszem. Nagy nehezen kinyitottam szemeimet és egy gépfegyver csöve volt alattam. Hirtelen fel ugrottam és leesett az állam. Konkrétan én és Yui egy fegyverekkel teli helyiségben vagyunk.
- Hol vagyunk ? Kérdezte.
- És miért pont veled ?
- Ez az én rémálmom.
Erre a mondatára felkaptam egy kardot és üldözni kezdtem.♋:Valami eszméletlen puhán feküdtem, de biztos nem az ágyam volt. Nagy nehezen kinyitottam a szemeimet és realizáltam, hogy egy ruhakupac tetején fekszem. Ebben a pillanatban a ruhakupac megmozdult és én legurultam róla. A domb alól előbujt Kou.
- Most jól esne egy tál paprikás krumpli... De akár egy tányér sajtkrémleves. Mondja Kou, mire arcomra kiül az értetlenség.♌: Arra ébredtem, hogy körülöttem mindenki keservesen sír. Kinyitottam a szemem egy... temetőben? Láttam, hogy valakit temetnek. Odamentem és annyit láttam ahogy Subarut éppen elásni akarják. Odamentem hozzá.
- Subaru ! Ébredj! Pofoztam fel amire felriadt. Az emberek értetlenül néztek.
- Elnézést kérünk mindenkitől. Mondta a vámpír majd elhúztuk a csíkot.♍: Fájó fejjel hangos beszélgetésre ébredtem. Kinyitottam a szememet és ami fogadott az nem mindennapi látvány. Először is Reiji szivárvány színű # Yaoifan feliratú pólóban volt, egy vitrinbe bezárva egy próba babával. A másik meglepő dolog, hogy egy YAOI kiállításon voltunk. Egy biztos... Ez a kép örökre beleégett az agyamba. Csináltam egy fotót Reijiről, hogy otthon a többiek jól ki röhögjék és haza mentem.
♎: -(Név) (Név) ébredj. -Rázta valaki a vállam.
-Nyeeöö. Hol vagyunk? - Kérdeztem kómásan a szöszit.
- Egy pszichológián. És szerintem ez a „kedves“ hölgy veled is szeretne beszélgetni. - Tette idézőjelbe a kedves szót.
Felültem és egy nő mosolygott rám.
- Itt minden titkod megmarad. Mondj el bármit, de ha szeretnél csoportos terápia is van kedden. -Mosolygott a nő. - Shura néztem majd biccentettem egyet neki.
- Na zsá. - Ezzel a mondattal ki másztam az ablakon és beleugrottam a harmadikról a tóba. Ki úsztam majd elfutottam.♏: Valami édes illatra ébredtem fel. Felkeltem a hideg padlóról és körbe néztem. Egy cukorka boltban voltam. Egy magas sikoltást hallottam. Elindultam a hang irányába.
- ÁÁÁÁ! Vidd innen azt! - Kiabált Yuma, amikor egy idős néni kedvesen kínálta cukorkával.
- Ezt neked boszorka! -Kiáltott, majd hozzá vágott egy marék brokkolit szegény nénihez.
- Jajj nagyon kedves fiatalember, de én már termesztek zöldségeket. - Mondta a hölgy.
Kikerekedett szemekkel néztem egy ideig aztán vettem két csomag cukrot. Az egyiket Kanatonak, mivel szereti a másikat magamnak és elmentem.♐: Álom: „- SEGÍTSÉG! - Kiabáltam. Egy farkas üldözött és hirtelen nekem ugrott“ - Felriadtam.
- He? Csak egy álom? - Kérdeztem magamtól. - Éreztem, hogy valaki a hátamnak van dőlve. Azusa volt az. Aludt.
- Elnézést. - Nézett rám, egy öltönyös ember.
- Öhm.. megkérdezhetem hol vagyunk?
- A temetkezési vállalatban. Maguk akarnak temetést rendezni egy elszakadt Justin Timberlake poszternek nem? Maga (Név) ugye ?
Eszembe jutott, hogy tegnap részegen telefonbetyárkodtunk.
- Öhm... Én nem (Név) vagyok.. hanem .. Dobozos Mónika. Ő meg. -Mutattam Azusára. Bökős Pista.
Megfoktam Azusa kezét és kihúztam. Az épületből.
- Na. Ide se jövünk többet. Mondtam az ébredező fiúnak.♑: A hideg padlón fekve ébredtem, de nem egyedül. Mellettem a perverz kalapos vámpír feküdt. Gondoltam körül nézek hol vagyok. Bár ne tettem volna ! A látvány meghökkentett. Jézusom! Bár ne láttam volna azt amit. Laito-nak való boltban ébredtem másnaposan. Király !
- Csak nem játszadozni van kedve a király lánynak ?
-Pofa be Laito!
-Most miért ?
- Mert nincs hozzá kedvem
- Akkor majd máskor- Kacsintott rám. Ki fogom bökni a szemét egyszer.♒: Hangos dudálásra ébredtem. Nem tudtam mi van, de én és Ruki meg voltunk kötözve. Egy furgon hátuljában voltunk.
- Na csak felébredtél. - Mondta.
- Hol vagyunk?
- Elraboltak a szervkereskedők.
- Zsír. - Mondtam. Akkor szakítsd el a kötelet és menjünk.
- MÉGIS, HOGYAN?
- VÁMPÍR VAGY BASZKI!!!
- Jah. Tényleg.
Szét szabta a kötelét majd az enyémet is. Kirúgta az ajtót. Felkapott menyasszony pózba és kiugrott, majd elfutott velem.
- Szerinted mit gondolt a mögöttünk jövő tanuló vezető? - Kérdeztem.
- Hogy inkább jár tömegközlekedési eszközökkel. - Futott tovább velem hazáig.♓: Hangos harangszóra ébredtem.
- Mi a... ?! - ültem fel.
- MIT KERESEK EGY TEMPLOM TETŐN !? EGY VADIDEGEN EL ?!
- Én Karl heinz vagyok. - Nyújtott kezet.
- Jah te vagy az akit utálnak a fiúk nem de ?
- De.
- Így már oké.
Fogtam magam kihívtam a tűzoltókat akik lesegítettek minket a tetőről.
- Erről többet nem beszélünk. - Mondta Karl miközben elköszöntünk.
- Az biztos. -Mondtam.TompaTiti köszönöm a segítséget ❤️🤞
YOU ARE READING
Diabolik Lovers horoszkóp
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első irománya. A cím mindent elárul. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog ez az agyrém.😂 ♈: kos ♉:Bika ♊:Ikrek ♋:Rák ♌:Oroszlán ♍:Szűz ♎:Mérleg ♏:Skorpió ♐:Nyilas ♑:Bak ♒:Vízöntő ♓:Halak