Ruki
Napok óta próbáltad megijeszteni Rukit. Próbáltál hirtelen előugrani, jumpscare videókat mutatni, de semmi. Csak poker face. Sokszor elgondolkoztál azon, hogy vajon hány póker meccset nyerhetne meg. Egyik este előrukkoltál egy horror filmel.
-Muszáj?
-Igen, gyere.
Leültetek a kanapéra és elkezdtétek nézni a filmet, mely a barátnőd szerint „szuper mega brutális". A film körülbelül negyed órája megy. Ruki csak összefont karral nézte, de te már rettegtél. Ekkor történt meg a legborzasztóbb dolog. El ment az áram. Itt már nem bírtad tovább. Sikolytottál és sírni kezdtél. Eközben Ruki az asztalhoz nyúlt és meggyújtotta egy gyertyát.
-(T/n). -ölelt meg a fiú, miközben te a vállába fúrtad a fejed. -Miért akartad megnézni, ha ennyire félsz?
-Én csak szerettelek volna megijeszteni téged. Semmitől sem félsz. -néztél sötétkék szemeibe. Elmosolyodott.
-Lehet, hogy nem félek a filmektől, videóktól mert én mástól félek.
-Mégpedig?
-Attól, hogy elveszítelek. -suttogta a füledbe.
♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵Kou
Kou kitalálta egyik este, hogy menjetek el moziba. A napokban jött ki egy horror amit meg akart nézni. Nem akartad, hogy gyerekesnek tartson, ezért rábólintottál. Elmentetek, megvettétek a jegyeket, vettetek nasit és bementetek. A leghátsó sorban a fal mellett kaptatok helyet. Láttad a fiún, hogy alig bírja kivárni a film kezdetét. Aztán a terem elsötétedett és a reklámok után elkezdődött. Már az első képkockák televoltak vérrel, hullákkal, fegyverekkel. Szinte csukott szemmel hallgattad a kiabálást, láncfűrészhangot. Épp egy jumpscare résznél nyitottad ki a szemed. Ilyedten a fiú felé fordultál.
-Kou! -néztél rá könnyes szemmel.
-Hm? -fordult feléd, de amint meglátott elkerekedett szemekkel nézett rád. -Mi a baj?
-Félek.
A fiú egy ideig nézett majd az ölébe vett és simogatni kezdett.
-Semmi baj. Ez csak egy film. És ha valami hatalmas csoda folytán életre kelne én megvédelek M-neko-chan, jó?
-Ühüm. -ölelted át a fiú nyakát.
♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵Yuma
Yuma volt az egyetlen a Mukamik közül akit a legkevésbé ismerték. Szerettél volna vele egy közös programot, de csak annyit tudtál a stílusáról, hogy szereti a horrort. Egyik este lehívtad a nappaliba és mondtad, hogy nézzetek meg egy durva horrort. A srác beleeggyezett és elindítottad a filmet. Fél óra se telt el, de te rettegtél. A fiúra pillantottál, aki konkrétan mosolyogva nézte, ahogy levágják az ember fejét. Vissza fordultál és nézted a jelenetet. Annyira megijedtél, hogy a tekinteted a képernyőn maradt, de egyszerűen lefagytál. Nem tudtál reagálni.
-Na, jó a film? -kérdezte a fiú, de te nem válaszoltál, csak bámultál magad elé. -(T/n)? -fordult feléd, miközben leállította a filmet. Te rá emelted a tekinteted és elsírtad magad. -(T/n)?
-E-ez borzasztóan ijesztő.
-Na, gyere ide. -húzott magához és a hátad simogatta. -Nézzünk inkább valami vígjátékot?
-Ühüm. -bólogattál a szemeid törölgetve.
-De ha valami lányosat akarsz azt is megnézhetjük, csak nem szeretnélek sírni látni. Szebb vagy ha mosolyogsz.
♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵Azusa
Épp beléptél a nappaliba és láttad, hogy Azusa valami horrort néz. Életedben nem láttál horrort, ezért eldöntötted, hogy megnézed vele.
-Szia Azusa! Csatlakozhatok?
-Gyere nyugodtan. -mondta szokásos lassú hangjával.
Leültél mellé és nézted a filmet. Az első negyed órában elkönyvelted magadban, hogy ez nem is ilyesztő, csak aztán sorra jöttek a jumpscarek, kiáltások, és a levágott karú, fülű emberek. Kezdtél nagyon bepánikolni és a fiúra néztél. Elaludt a filmen. Megpróbáltál csendben lenni, de egy nagyon ijesztő résznél felsikolytottál.
-Éva? -fordult feléd ijedten a fiú, aztán leesett neki, hogy a film miatt ilyedtél meg. Leállította majd megölelt téged.
-Ne aggódj Éva. Minden rendben. Gyere, és inkább aludj velem. -állt fel a fiú és a kezét nyújtotta.
-O-oké. -fogtad meg a kezét.
♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪♪┌|∵Na gyerekeeeeek! Megint itt vagyok. Jöttem rontani a levegőt, és jöttek velem a Mukamik. Nem tudom mi a véleményetek, de szerintem ez lett az eddigi leg KAWAII-BB rész. Vagy ez vagy a rémálmos, döntsetek ti.
Igeeen, most hoztam zenét. Bár ez nem Starset, de mostanában folyton ezt hallgatom. Úgyhogy ja... Igazából ennyi.
A kövi rész fogggalmam sincs mikor jön. Megpróbálom minél hamarabb.
Az előző mondat alkotós résznél kiégtem azon, hogy mik jöttek ki XD. Mindenképp lesz még olyan.
Na, nem rabolom tovább az időtöket. Majd valamikor jön a kövi rész. Puszika :3
STAI LEGGENDO
Diabolik Lovers horoszkóp
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első irománya. A cím mindent elárul. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog ez az agyrém.😂 ♈: kos ♉:Bika ♊:Ikrek ♋:Rák ♌:Oroszlán ♍:Szűz ♎:Mérleg ♏:Skorpió ♐:Nyilas ♑:Bak ♒:Vízöntő ♓:Halak