Figyelem! Ez a történet eléggé felkavaró lehet! Elég véres jelenetek előfordulnak. Csak saját felelősségre!
Yandere: Az a személy, aki a szerelméért gyilkolni tud.
---------------------------------------------------------Lassan kinyitottad a szemed. Teljesen ledöbbentél amikor észrevetted, hogy egy székhez vagy kötözve. Körbenéztél a helyiségben. Feltételezted, hogy egy pincében vagy, mert sehol egy ablak, csak egy villanykörte pislákolva világította meg a helyet. Egy szekrény volt a jobb oldaladon, de az is zárva, valamint egy lépcsősor tetején egy zárt ajtó. Elkezdtél gondolkodni, hogy mi történt. Eszedbe jutott, hogy Subaruval sétáltál a rózsakertben, amikor hirtelen erős ütést éreztél a fejeden, és már csak azt hallottad, hogy a fiú valakivel kiabál. Ezek után minden elsötétült. Subaru. Már vagy három éve vagytok együtt. Remélted, hogy nem esett baja. Ajtónyitódás hangot hallottál és odakaptad a fejed. Kou volt az. Mosolyogva sétált le a lépcsőn. A Mukamikkal volt egy kis nézeteltérésetek, de már nagyon régen. Azóta szinte minden héten találkoztatok egymással. Ezért nagyon megörültél a fiúnak.
-Kou! -mosolyogtál a fiúra.
-Szervusz (T/n)!
-Hála az égnek. Segíts eloldozni a köteleket.
Odaért eléd, de nem mozdult, csak mosolygott.
-Öhm, Kou?
-Tudod (T/n), nem biztos, hogy elszeretnélek engedni.-kezdett el a szék körül sétálni.
Döbbent arccal néztél a fiúra.
-E-ezt mégis, hogy érted?
-Nem kis munkába került megszerezni téged.
-U-ugye ezzel nem azt akarod mondani, hogy te ütöttél le?
-Hm? Lehetséges.
-HOL VAN SUBARU?! -kiáltottál rá a kék szeműre.
-Hogy Subaru? Ő most egy sokkal jobb helyen van. -sétált a lépcső felé, majd valamit felvett a földről. Egy emberi újjat fogott a kezében. Hirtelen azt sem tudtad mire gondolj -Tudod, (T/n). Subaru szeretett volna megvédeni téged... De lehet nem sikerült neki.
-HOL VAN?!
-Szeretnéd látni? Hát jó. Oh, mellékesen. Tudom, hogy ezt úgy is neked szerette volna adni. -sétált hozzád és a nyakadba akasztott valamit. Egy kulcsos nyaklánc volt az, pontosabban Subaru nyaklánca. Elkezdtél remegni a félelemtől, amin Kou csak kuncogott egyet. -Látnod kéne az arcodat (T/n). De most a barátod. -mondta és az eddig becsukott szekrényhez lépett. Kinyitotta a szekrényt, de bárcsak ne tette volna. Azt akartad, hogy ez egy rémálom legyen, de sajnos tudtad, hogy ez a valóság. A szekrényben kampón lógott egy levágott emeri kar. Mellette egy láb. Az aljában megláttad a barátod fehér csizmáját. Azt hitted ennél rosszabb már nem lehet. De bárcsak ne hitted volna. Felnéztél. A szekrényen belül volt egy polc. Némán néztél felé. A könnyeid megállás nélkül folytak. Subaru levágott feje volt a polcon. Mikor Kou megelégelte az arcod látványát becsukta a szekrényajtót.
-HOGY TEHETTED EZT?! -kiabáltál sírva a fiúra.
-Sss. -lépett hozzád és megsimította az arcod. -Tudom, hogy szeretted őt. Tudom, hogy szeretett téged, de én jobban szeretlek. -hajolt közelebb hozzád és erőszakosan megcsókolt. Próbáltál ellenkezni, de lefogta a fejed. Mikor elhajolt undorral néztél a szemeibe.
-Gyűlöllek. -mondtad higgattan. -GYŰLÖLLEK! -sírtad újra el magad.
-Ez majd idővel meg fog változni (T/n).
De most még van egy kis elintézni valóm. Addig legyél szíves itt megvárni.
-Hová mész?
-Tudod, lehet nem csak én érzek irántad szerelmet. Van még egy idősebb bátyám, aki lehet, hogy szintén szeret. Hm... Ha végzek Rukival én leszek e család feje. Na mit szólsz (T/n)? Te leszel a ház úrnője. -mosolygott a válla felett, miközben a zsebéből előhúzott egy tőrt, pontosabban az is Subaru tőre volt. -Majd visszajövök kincsem. -kacsintott rád.""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
...
Hát ezzel is megvolnák. Egy ideje gondolkodtam yanderés részén, csak nem tudtam eldönteni kivel írjam meg. Arra jutottam, hogy olyas valaki kéne akiből nehéz kinézni. (Jó, mondjuk mind szadisták, de pl. Kanatoból ki lehet nézni.) Bár írhattam volna Reijiről is, csak úgymond neki az animében nem volt riválisa. (max Shu, de mindegy) Ekkor ugrott be Kou. Az általában mosolygós karakter, akiért a lányok rajonganak. Subaru a „riválisa“, úgyhogy ő lett. Bár furcsa volt megírni. Mármint úgy értem nekem az animében Subaru a favoritom, ezért érdekes volt. De szerintem a yandere hatást elérte. És ugyebár nincs is jobb annál amikor megébredsz hajnali háromkor és nem tudsz aludni. Általában ilyenkor mindig van ihletem. Na, ez a rész is annak köszönhető XD. Na de mostmár nem rontom tovább a levegőt, úgyhogy valamikor majd lesz új rész. Majd kiderül milyen. Sayonaraaa~~~
Ui: imádom magam, hogy a leírásaim már majdnem hosszabbak mint a sztorik XDD.
YOU ARE READING
Diabolik Lovers horoszkóp
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első irománya. A cím mindent elárul. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog ez az agyrém.😂 ♈: kos ♉:Bika ♊:Ikrek ♋:Rák ♌:Oroszlán ♍:Szűz ♎:Mérleg ♏:Skorpió ♐:Nyilas ♑:Bak ♒:Vízöntő ♓:Halak