♈: Ruki
♉: Kanato
♊: Reiji
♋: Laito
♌: Ayato
♍: Kou
♎: Yuma
♏: Azusa
♐: Hármas ikrekkel
♑: Yui
♒: Shu, Kou (szöszi, kékszemű boyok társasága 😏)
♓: Subaru, Ruki (My favorit vámpírjaim 🥰)Mi történne, ha jumpscare-t kapnátok?
♈: Mivel hirtelen érte az egész, hozzávágta a monitorhoz a könyvét.
♉: Elfogyott az áram és emiatt Freddy-től kapott jumpscare-t. Nem ijedt meg, hanem elkezdte bemutatni Freddy-t, Teddy-nek.
♊: Te ijedtél meg, és ahogy felugrottál, ráborítottad a teáját, emiatt egész éjjel a szobádban őrködtél. (Kuc kuc... FnaF 4)
♋: Annyira megijedt a FnaF 2-ben lévő leselejtezett Bonnie-tól (nem tudom van-e valami külön neve. Ha valaki tudja írja le kommentbe pls!) hogy csóri vörös székestül felborult úgy, hogy az asztalt is magára rántotta.
♌: Elfelejtette feltekerni a music box-ot, így drága Puppet benézett hozzá. Nem ijedt meg, csak nekiállt szidni szegény Puppet-et.
♍: Mind a ketten visítottatok, mint a fába szorult féreg.
♎: Foxy benézett hozzátok és ezért a képernyőjöz vágott egy paradicsomot, ami történetesen a zsebébe volt.
♏: Chica jumpscare-e után nem értette, hogy mi történt és, hogy mitől kezdtél el sikítotni
♐: Kanato nevetett, Laito elájult, Ayato kidobta az ablakon a számítógépet, te elkezdted ezért ütni és szépen el is ment ezzel a nap. Pedig csak Cupcake köszönt nektek.
♑: Yui sikított, majd elájult. Kihúztad a szobából a lábánál fogva és letetted Reiji ajtaja elé. Bekopogtál és sprinteltél el.
♒: Shu csak megvonta a vállát, de Kou konkrétan rád ugrott a félelemtől.
♓: Reiji már a játék elején kiment, Subaru még csak nézte mit csinálsz. Amikor már majdnem kivitted, Mangle szeretett volna beszólni. Ezért Subaru behúzott a monitornak, ami kettétört.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Na ennyi lett volna. Aki nem ismerné a Fnaf-ot annyit kell tudnia, hogy egy horror játék, ahol kamerákon keresztül figyelni kell az animatronikokat és figyelni kell nincsenek-e az ajtóban, szellőzőben stb... YouTube-on van fent róla rengeteg videó, de Ownmckendry-t tudom ajánlani.
Apropó rájöttem, hogy előző részekben valószínűleg minden helyen rosszul írtam a megijedt, ijedt stb szót, mert berögződés szerűen ly-nal írtam és fogalmam sincs miért, úgyhogy nézzétek el.😅
Puszi:) :3
BINABASA MO ANG
Diabolik Lovers horoszkóp
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első irománya. A cím mindent elárul. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog ez az agyrém.😂 ♈: kos ♉:Bika ♊:Ikrek ♋:Rák ♌:Oroszlán ♍:Szűz ♎:Mérleg ♏:Skorpió ♐:Nyilas ♑:Bak ♒:Vízöntő ♓:Halak