♈: Kou
♉: Shu
♊: Richter
♋: Kino
♌: Ayato
♍: Ruki
♎: Subaru
♏:Reiji
♐:Kanato
♑: Senkivel
♒:Azusa
♓: LaitoHogyan:
♈: Kou vezetett és amikor el akart indulni nem vette észre, hogy lükvercben van és belehajtott a tóba.
♉: Shu vezetett, de a csórika bealudt és betörtétek a kastély falát. A fürdőszobában kötöttetek ki, amit Laito éppen használt.
♊: Richter meg akart tanítani vezetni téged ezért elvitt egy mezőre ahol csak egyetlen diófa volt. Bár több kilométer hely volt, te belehajtottál abba a nyamvadt fába.
♋: Kino fel idegesített téged ezért elkezdted kergetni őt. Kino beült a limóba és el akart hajtani, de belehajtott a kerítésbe. Egy pillanatig csak álltál és nézted, majd oda futottál. Tudtad, hogy a kocsinak már tök mindegy, ezért felugrottál a motorháztetőre, berúgtad a szélvédőt és jó alaposan megverted Kinot.
♌: Ayatoval hang vagy játékot játszottatok és az volt a feladat, hogy tegyél kárt a limóba. Kinéztél a második emelet ablakából. Láttad, hogy pont az ablak alatt van a limó. Elrohantál a játékteremig és egy bowling golyóval tértél vissza. Kinyitottad az ablakot és rá dobtad a tetejére amitől azonnal behorpadt. Ayatoval az ablakban röhögtetek mindaddig amíg Reiji ki nem szállt a kocsiból és gyilkos tekinteteket vetett rátok.
- Ayato! Teleportáljunk el innen!
-Okés. -Azzal a fiú el teleportált és ott hagyott téged.
- Hogy a Máriaberegényi Jézus szobor dőljön rád te szerencsétlen ! Velem együtt kellett volna. -Kiabáltad és bebújtál a szellőzőbe mielőtt Reiji megtalál.♍: El akartál hajtani a kocsival. Ruki éppen beugrott az anyós ülésre.
- Állj félre ! -Nyúlt a kormány felé.
- Viszed el innen a mocskos kezedet. - Ütöttél a kezére.
- Álj már le! -Kezdtetek el civakodni amikor neki ütköztetek valaminek. Belehajtottatok a pavilon oldalába ahol Shu éppen alud. A szöszke repült pár métert majd pofával landolt a földön. Amikor felállt elkezdett velünk kiabálni. Nem értettük mint mond, de azt láttuk, hogy fűvel és virágokkal van tele a szája.♎: Hazafelé tartottatok. Subaru vezetett. Te navigáltál, mivel a fiú nem ismerte ezt az utat. Tudtad, hogy van erre egy mező és úgy gondoltad megvicceled.
- Subaru. Itt a földúton balra. - Csak egy biccentést kaptál válaszul. Nem sokára megérkeztetek a mező közepére ahol tehenek, lovak és egyéb állatok legelésztek.
- (Név). MÉG IS HOL A FRANCBAN VAGYUNK !? -Kiabát veled a fiú, te pedig már szakadtál a röhögéstől.
- MÚÚÚÚÚ. -Hallottátok a hangot és láttátok, hogy egy bika rohan oldalról felétek. Ahogy neki ugrott az egész kocsi oldala széttörött. Subaru ha a szemeivel ölni tudott volna már halott lennél.
- Őőőmmm... Meg tudod ülni a lovat szőrön ülve ? - Kérdezted ártatlanul.♏: Reijivel éppen indulni készültetek. Már beindította az autót de eszébe jutott, hogy ott hagyott valamit a boltba.
- Nem állítom le a kocsit úgyhogy ne nyúlj semmihez. -Mondta amire biccentettél. Reiji elment. Úgy gondoltad teszel egy kört a parkolóban ezért átmásztál az anyós ülésről a volán mögé. Hirtelen léptél rá a gázra és belehajtottál a villanyoszlopba. Mivel nem akartál kikapni írtál egy cetlit, hogy sürgősen el kell menned. Ott hagytad a kormányon, majd elmentél a legközelebbi busszal.♐: Kanatoval éppen mentetek valahová és közben rádiót hallgattatok. Az egyik autós videójáték alatt is pont az a zene ment amit hallgattatok. Észre vetted, hogy Kanato egyre gyorsabban megy.
- Öhm.. Kanato lassítani... - Nem tudtad befejezni ugyanis belehajtottatok egy körforgalom közepébe és fejre álltatok a limóval. Fejjel lefele összefontad a karjaid magad előtt.
- Lassítani kellett volna.
- Most már tudom.♑: Épp egy nagy buliból jöttél haza. Sok jelmezes fellépő volt így nem lepődtél meg a járdán elsétáló beöltözött emberektől. Hirtelen az útra lépett egy hatalmas hűtőszekrény. Nem tudtad kikerülni és a jelmezes a szélvédőnek csapódott ami betörött és így melletted kötött ki az illető. Egymást bámultatok.
- Haza vigyelek ? -Kérdezted tök lazán.
- Aha köszi! - Mondta, majd megadta a címét és elvitted.♒: Azusával épp egy fát akartatok kivágni. Ez sikerült is csak, hogy a fa rossz irányba dőlt és széttörte a limót.
Azusa tudta, hogy nem messze van egy szakadék. Eltoltátok a széléhez és lelöktétek a folyóba. Szépen lassan hátrálni majd futni kezdtetek. „Máig is futtok ha még nem haltatok" (Sorry ezt az utóbbit muszáj volt 😂)♓: Laitoval mentetek valahová de sajnos eltévedtetek.
- Nézd arra van egy földút. -Mondta majd arra vette az irányt. Láttál egy táblát amítől hirtelen a fiúra kiáltottál.
- Laito ne menj be arra ! - Kiabáltad.
- Nyugi, ez jó irány.
- Nem Laito ez egy... -Nem tudtad befejezni ugyanis egy Monster truck bemutató közepén kötöttetek ki. A limó hátulján átjatott egy hatalmas autó ami teljesen kilapult. Nagyon csúnyán néztél a srácra.
- Hehe. Egy nap majd mind nevetünk ezen. - Mondta, te pedig az ideg összeomlás szélén álltál.
YOU ARE READING
Diabolik Lovers horoszkóp
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első irománya. A cím mindent elárul. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog ez az agyrém.😂 ♈: kos ♉:Bika ♊:Ikrek ♋:Rák ♌:Oroszlán ♍:Szűz ♎:Mérleg ♏:Skorpió ♐:Nyilas ♑:Bak ♒:Vízöntő ♓:Halak