♈: Shu
♉: Azusa
♊: Subaru
♋: Ayato
♌: Reiji
♍: Laito
♎: Ruki
♏: Kanato
♐: Yuma
♑: Teddy
♒: Carla
♓: Kino
⛎: KanatoMilyen álruhában voltatok
♈: Nem volt rajtatok álruha
♉: Talpig feketében egy kendővel az arcotokat takarva
♊: Hawaii-i fűszoknyában és kókusz dió melltartóban.
♋: Mind ketten Jennifer Lopez-nek öltöztetek
♌: Kiscica jelmezben
♍: Laito Máriónak öltözött te pedig Luigi-nak
♎: Csillag harcosnak öltöztetek (Aki látta a Dragon Ball-t az tudja, hogy a narancssárga ruhára gondolok)
♏: Te Hamupipőkének, Kanato pedig Belle- hercegnőnek
♐: Yuma Richter-nek te pedig Karl heinz-nek öltöztél
♑: Te Annának vagy öltözve a Jégvarázsból, Teddy pedig Olafnak
♒: Te Piroskának Carla pedig farkasnak
♓: Kino Ayatonak te pedig takoyaki-nak öltöztél
⛎: Te Harry-nek öltöztél, Kanato pedig Draco-nak
Hogy reagáltok amikor Jennifer Lopez észrevesz titeket
♈: Az énekesnő hálószobájában nézelődtök, amikor kinyílik egy ajtó és Jennifer köntösben és vizes hajjal belép a szobába, érdeklődve nézve rátok. Shuval a legközelebbi ajtóhoz futva berohantok, majd pár másodperc múlva te kirohansz és az ajtóban lévő kulcsot elfordítod, így bezárva a szöszit. Véletlen a gardróbba mentettek.
- Az ő hibája! Ő tehet róla! Ő rángatott ide! -kiabáltál vissza a szobában álló énekesnőnek, már a folyosóról kijáratot keresve.♉: Azusával a betörésre készültetek. A kétszárnyú bejárati ajtó zárjával küszködtetek. -Nem nyílik. -mondta a vámpír. Körbenéztél és megláttál egy hatalmas farönköt.
- Azusa, azt ott. -mutattál a rönkre. Odamentetek, majd megfoktátok a rönköt és az ajtó elé vittétek.
-Három kettő egy. -számolt vissza Azusa, majd betörtétek az ajtót, de a legrosszabb pillanatban. Mielőtt betörtétek volna az ajtó kinyílt, és egy napszemüveges, egyenruhás őrt találatok el, aki a hosszú folyosón vagy öt métert csúszott.
- Azusa. -szóltál a srácra, miközben az őrt nézted.
-(Név) -szól vissza ő is az őrt figyelve.
- Run. -mondtad, majd rohantatok ahogy tudtatok.♊: Subaruval a szellőzőn át jutottatok be a nappaliba, ahol a sztár éppen Yuri on ice-t nézett. Eléggé meglepődött azon, hogy két fűszoknyás tizenéves a szellőzőből ugrott le.
- Úúh. Nézhetjük mi is? -kérdezted csillogó szemekkel.
- Öhm... Ahogy gondoljátok. -válaszolta, majd ezután együtt néztétek tovább.♋: A garázsba jutottatok be. Épp az egyik ajtó felé mentetek, ami hirtelen kinyílt és az énekesnő jött be. Tátott szájjal nézett bennetek, majd a telefonját elővéve készített rólatok egy fotót.
-Jennifer klónok. -mondta az énekesnő, majd elsétált.♌: Bejutottatok egy virágos kertbe.
-Nézd ott. -mutattál egy ajtóra, majd elindultatok az irányába. Hirtelen morgást hallottatok, ezért megfordultatok.
- Öhm... Reiji.
-Igen (Név)?
- Szerinted annak a két nagyra nőtt Dobbermann-nak nem tetszik a cica jelmezünk?
- Van egy olyan érzésem, hogy nem.
Egymásra néztetek, majd berohantatok az ajtón és Jennifer-el találtátok szembe magatokat. Végig nézett rajtatok és látszott rajta, hogy alig bírja visszatartani a nevetést.
- Na legalább ő nem morog. -mondta Reiji.♍:
-Laito. Ez nem lesz jó ötlet.
- (Név). Ne aggodalmaskodj folyton. Sikerülni fog.
- Laito. MÉGIS, HOGY A FENÉBE TUDNÁL ÁTUGRANI A KERÍTÉSEN EGY TRAMBULINNAL? -kiabáltál a fiúra aki már vagy fél órája ugrál.
- Ne kiabálj. Inkább ugrálj te is.
- Vagy mondjuk ha a tranbulinban állsz fel is emelhetnél a kerítésre.
-Oh, rendben.
Laitonak bakot tartva sikerült felemelnie. Átmásztál, majd körbenéztél. Egy kerdben voltál. Hirtelen Laito megjelent melletted.
- Te, hogy jutottál be? -néztél érdeklődve a srácra.
- Jennifer Lopez engedett be. Úgy tudja, hogy előadunk egy Super Mario színdarabot. -mondta úgy, mindha ez tök természetes lenne.♎: Rukival bemásztatok egy ablakon. A konyhában lyukadtatok ki. Ekkor belépett Jennifer Lopez.
-KÁ ME HÁ ME HÁÁ. -kiáltottál az énekesre, miközben a kezeid felé tartottad. Nem történt semmi, de te mégsem mozdultál.
-HÁÁ. -kiabáltál újra.
-(Név). -jött oda hozzád Ruki, miközben a kezét a válladra tette.
- Ez nem fog összejönni. -mondta.
- Tudom.♏: Kanatoval egy apró ablakon másztatok be, ami a spájzba vezetett. Ahogy leugrottatok a földre Jennifer lépett be és kikerekedett szemekkel nézett rátok. Kínosan nevetve megfogtatok egy kosár édességet és kimásztatok az ablakon, de véletlen leesett az egyik lábadról a cipő, így az Lopez-nél maradt. Amikor már futottatok Kanato felé fordultál.
- Sose öltözz Hamupipőkének. Még a jelmezhez való cipő is el van átkozva.♐:
-Viszket ebben a parókában a fejem. -mondtad Yumának, miközben a szellőzőben másztatok.
-Nekem se jobb, de mássz tovább. -mondta a fiú. Ekkor hirtelen leszakadt alattad a szellőző egy darabja és majdnem leestél, de Yuma utánad nyúlt és elkapta a bokád, mielőtt becsapódtál volna. Végig be volt csukva a szemed az ilyedségtől és amikor kinyitottad eléggé meglepődtél. Jennifer Lopez épp alattad ült egy fotelben és érdeklődve nézett rátok.
-Öhm... Yuma. Felhúznál kérlek!
-Öhm... Persze.- mondta, majd felhúzott és vissza másztatok a kijárathoz.♑: Teddyvel a kezedben egy hosszú folyosón sétáltál. Sikerült bejutnod , ezért úgy gondoltad körbenézel. Ekkor kinyílt melletted egy ajtó és Lopez lépett ki rajta. Egymást néztétek.
- Öhm... Hát... Izé... Csak egy icipici hó kell. -kezdtél el énekelni, miközben kínosan mosolyogtál.♒: Carlaval épp befutottatok a legközelebbi szobába, mert amikor betörtetek egy őr meglátott és elkezdett felétek rohanni. Sikerült leráznotok, de nem a legjobb szobába mentetek be. Jennifer Lopez éppen énekelt, de amikor beléptetek abbahagyta és titeket figyelt.
- Jéé nagymama. Hogy neked milyen szép a hangod. -mondtad az énekesnek.♓:
- Fúú Kino. Ezért egyszer még kapni fogsz, hogy ebbe belerángattál.
- De mókás nem?
- Ja. Tényleg nagyon mókás, hogy az őrök a vállukon cipelve készülnek kidobni minket, mert megsirattad az énekesnőt. -mondtad mérgesen.⛎:
-Kanato. Szerintem eltévedtünk. -mondtad a srácnak mögötte sétálva.
-Ne aggódj. Meg lesz a kijárat.
Ekkor Jennifer Lopez sétált szembe veletek és felvont szemöldökkel nézett rátok.
-O o. -mondtad.
-Hókusz pókusz. -vett elő Kanato egy varázspálcát, de ahelyett, hogy történt volna valami a varázspálca csak füstölni kezdett, majd felrobbant.
- Hát ez nem jött be. -mondta a srác.
- De legalább megpróbáltad. -tetted a vállára a kezed bíztatóan.Tanulság: Jennifer Lopez a ház minden részében megjelenik. Vigyázni kell... És persze a maszkot az orra is fel kell húzni. (Na ez nem tudom honnan jött. Bár az eddigi részek alapján tudjátok, hogy bármilyen hülyeséget ki tudok találni. 😂)
YOU ARE READING
Diabolik Lovers horoszkóp
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első irománya. A cím mindent elárul. Jó olvasást. Remélem tetszeni fog ez az agyrém.😂 ♈: kos ♉:Bika ♊:Ikrek ♋:Rák ♌:Oroszlán ♍:Szűz ♎:Mérleg ♏:Skorpió ♐:Nyilas ♑:Bak ♒:Vízöntő ♓:Halak