Odada kimse yoktu. Serumu çıkarıp koltuğa oturdum koltuk camin onunde olduğu için kafami cama yasladım. Kendime bir yol seçmem gerekiyordu.
Kendi kendime düşundüm.'Zaten anne babam beni düşünmediler sevmediler üstelik annemi oldurmusler abimden kiz kardesimden ayirmislar beni.
Allahım cezasini verdi onlara.Şimdi ise hayatima devam etmem lazim ve abimi kardesimi bulmam lazim.'
Birden kapi açildi ve psikolok doktor geldi:selam ben elif.
Cevap vermeyecektim ama düsündüm ki hayatıma devam etmem için konuşmam lazım:bende Eda.
Elif doktor şaşırmıştı. Sanki konuşmayacağımı sanıyodu.
Şaşkınlıkla dedi:Sana sürprizim var canım.
O anda iceri bir çocuk ve kız girdi.Elif doktor dedi: Canım bak bunlar senin abin ve kardeşin. Seni araştırdık ve
abinle kardeşininde bu yurtta olduğunu öğdendik.Sanki mucizeydi.
Abime ve kaedeşime kavusmustum.
Onlara sarıldım.
Onlarda bana sarıldı.Elif doktor:siz yalnız konuşun serumun bitince odanızda yine konusursunuz dedi.
Tam gidecekken serumu kopardiğımı fark etti.
Elif doktor:Eda ne yaptın.
Serumu koluma taktı ve gitti. Serumum bitene kadar içerdeki çocuğu ve kızı süzüyordum.
Kız nerdeyse benden 1 yaş falan küçük olurdu. Erkekse 2 yaş falan büyük olurdu. Doktor içeri girdiğinde serumum bitmişti.
Serumu çıkarıp: beni takip edin çocuklar. Dedi
Elif doktoru takip ettik ve bizi bir odaya getirdi.
Elif doktor:Çocuklar siz konuşun biraz. Yemek saati geldiğinde sizi almaya gelicem. Dedi ve gitti.
Kimse konuşmaya cesaret edemiyordu.
Sessizliği bozup kardeşim: ABLAA dedi
Ve sarıldı bana. Gözümden yaşlar akıyordu. Cesaretimi toplayıpBen: ABLACIIIIIM
dedim. Ve sıkı sıkı sarıldım.
Kardeşim: adımı bıliyormusun?
Boğazımda düğümler vardı. Bunun için konuşamadım .
Başımı olumsuz anlamda salladım.
Kardesim: ben Gizem
Ben: bende Eda
Abim:bana sarılmak yokmu?
Ben: gel buraya
Hep birlikte sarıldık.
Abim: bende Ali
Mutluluktan ağlıyordum
Ben :bundan sonra ayrılmak yok tamam mı?
Ali: tabi ki yokk
Gizem: aslaaa
Bugune kadar bana annelik yapan kadının ve adamın neler yaptığını ve olan biten her şeyi onlara anlattım.
Ben: artık yeni hayat kurucaz. Birlikte . Tamam mı?
Gizem : hep birlikte. Birbirimizden asla ayrılmak yok.
Ali :aslaa
Birbirimize alıştıktan sonra Elif doktor geldi.
Elif doktor: çocuklar? Anlaştınız mı?
Üçümüzde başımızı olumlu şekilde salladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESERİ 🍷
Teen FictionKız karanlıklar içinde kendine işik yapiyor. Yurtta kardeşiyle abisini buluyo. Ama abisi kızın başini beleya sokuyo ama bu beladan biri ilk ve son aşkı oluyo kızın. Bi şekilde kiz hayatını sürüyo aciyla mutluıuklaa..... Çok guzel olmuş bence lütfen...