İş herzamki gibi yorucuydu. Akşam olduğu için eve gidecektim. Önlüğümü çıkarıp eve yürümeye başladım. Biraz ilerledikten sonra evin önüne gelmiştim.
Kapıyı açıp eve girdim. Çantamı askıya asıp odama çıktım. Üstümü değiştirip mutfağa indim. Karnım açtı.
Dolaptan iki yumurta çıkarıp omlet yaptım. Yanınada çay yapıp tepsiye koydum. Salonda yiyecektim. Salona girdiğimde abim koltukta oturmuş maç izliyordu.
Kafasını bana dönüp ters ters baktı. Artık alışmıştım onun ters bakışlarına. Ayağa kalkıp elimdeki tepsiyi aldı ve yerine oturdu.Ali:çok yemek yiyorsun!
Hiç birşey demedenodama çıktım. Karnım açtı ama umruçda değildi. Artık bıkmıştım. Kafamı yastığıma gömüp sessizce ağlamaya başladım. Ne kadar ağladım bilmiyorum ama gözlerim acımaya başlamıştı. Gözlerim kendiliğinden kapanıyordu.
.
Sabah gpzümü açtığımda gün daha doğmamıştı. Erken kalkmışım. Saate baktım. Saat 06:45 ti. Sessizce mutfağa indim.
Ekmek alıp üstüne yağ sürdüm. Yanınada çay yapapıp yedim. Hemen yeyip hemende toparladım. Abimin görmesini istemiyordum. Yemeğimede konuşuyordu.
Bir bardak daha çay koyup salona ilerledim. Abim odasından çıkıp kapıyı sertçe kapattı. Korkumdan elimdeki bardak yere düştü.
Ben:a..abi. ne oldu
Ali:yeni iş buldum. Oraya gidiceksin. Onun parası daha iyi.
Ben:ne.ne işi abi?
Abim bu. Her şey beklenir. Aklımdaki iş olmasın allahım. Ne olur aklımdakı iş olmasın. Yapamam o işi. Düşüncelerimden aralanmama abimin sesi oldu.
Ali:temizlik!
Çok rahatlamıştım. Bir anda para için beni satacağını sanmıştım. O kadar da kötü olamaz değil mi. Sinirlendirmemek için hemen kabul ettim.
Zaten başka yolumda yoktu.
Ben:tamam abi. Ozaman bugün gidiyim hem yarım maaşımı alırım hemde gelmiceğimi söyliyim.Ali:ara söyle. Bu işin parası daha iyi.
Ben: ama. Ab..
Ali:ne dediysem onu yap!
Ben:ta..tamam abi.
Telefonumu çıkarıp patronu aradım. Bir iki kez çaldıktan sonra telefon açıldı.
Patron:efendim eda?
Ben:patron şey ben artık gelmicem. Hakkınızı helal edin. Size kalan yarım maaşımda helalinin olsun.
Patron:tamam. Kendine iyi bak.
Ben: sağolun.
Sözü uzatmadan telefonu kapattım.
Ali:birazdana gelirler adamlar. Bak terbiyeli ol. Ne yepsalar uyum sağla.
Ben:tamam abi.Bir süre sonra siyah bir araba evin önünde durdu. İçinden iki tane siyah takımelbiseli adamlar indi.
Biri konuşmaya başladı:hadi gidelim!
Abime baktım.Ali:sabah 7 akşam 11
Adam:tamam!
Gözü ile arabaya binmemi işaret etti. Gitmesem abim beni öldürürdü. Onun korkusumdan arabaya bindim.
Adamlar da arabaya bindiğinde araba çalıştı. Bir süre gittikten sonra büyük bir villanın önünde durduk.
Bu ev bana çok tanıdık geliyordu.Adamla arabadan indiğinde bende indim. Adamları takip ettim.
Evin önünde nerdeyse 20 .30 tane siyah takımelbiseli adamlar vardı. İçeri girdiğimizde önümde pis pis sırıtan adamı görmemle şok geçirdim.
Bu mertti. Ama hiçbir yapamazdım. Abim gebertirdi beni. Mecburen çalışacaktım.Mert:hoşgeldin.
Ben:teşekkürler.
Adamlara gözü ile çıkın işareti yaptı. Admlar iki saniye içinde yok oldular.
Mert:nasılsın?
Ben:ben işime başlayım.
Çok yakınımdaydı bu yüzden arkaya adım attım ama kolumu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESERİ 🍷
Teen FictionKız karanlıklar içinde kendine işik yapiyor. Yurtta kardeşiyle abisini buluyo. Ama abisi kızın başini beleya sokuyo ama bu beladan biri ilk ve son aşkı oluyo kızın. Bi şekilde kiz hayatını sürüyo aciyla mutluıuklaa..... Çok guzel olmuş bence lütfen...