Bir daha aradım. Sonunda açtı.
Ben: abi nerdesin sen ya? Arıyorum arıyorum açmıyorsun.
Ali: Eda tamam sus! Arabadayım geliyorum.
Ben: ne?arabadamısın?kimin arabasındasın? Abi ne işler karıştırıyorsun sen?!
Ali:Eda!tamam dedim geliyorum.
Dedi ve kapattı.
Kapı çaldı. Kapıyı açmaya gidince abim anahtarıyla açtı ve girdi. Niye çalıyo niye anahtarıyla açıyo kapıyı. Sırf beni sinir etmek için. İçeri abim ve iki siyah takım elbiseli adam girdi. Şok olmuştum. Başı cidden belada gibiydi. Cesaretimi toplayıp sordum.
Ben:a.a.abi? Sesim korkudan ve endişeden kekeleyerek çıkmıştı.
Adamlar abimi eve bırakıp gittiler.
Ben:abi kim bunlar?! Ne iş karıştırıyorsun?
Ali: Eda yok bişey.
Ben:abi yeter artık anlat. Bak zaten market diye aldığın paradan 80 lira kısmışın. Me işlerin peşindesin?
Ali: Eda yeter sus! Sana hesap mı vericem. Çık odana!
Ben: ama abi..
Ali:çıkar maaşı!
Ben:nee!
Ali: aldığın parayı diyorum çıkar!
Ben: ne diyorsun abi? Benim yol param falan..
Ali: nak seni sokağa atarım aa! Borcum var. Çıkar parayı.
Cüzdanımdakı tüm parayı çıkardım. 20 lira saklaya bildim. Gerisini almıştı abim.
Ali: çık şimdi odana. Bu zamana kadar burda kaldın okuttum şimdi borcları ödicez.
Bir şey demeden odama çıktım.5 AY SONRA
Sabah gözlerimi açtım. Saata bakıp banyoya ilerledim. Duş alıp temiz kıyafetlerimi giyindim. Erken kalktığım için bir bardak çak koyup koltukta oturdum ve düşünmeye başladım. 'Abim nasıl da değişmişti. Artık eskisi gibi değildi. Sabah erkenden çikip gece yarısı geliyordu. Bazen öğlenleri evde geçiriyordu. Paramınsa hepsini alıyodu. Sinirlenincede dövüyordu. Artık dayanamıyordum. Ondan kaçacaktım. İşten izin almıştım. İki günlük izin içinde kaçıp kendime ev bulacak ezgiyi yanıma alıp yeni hayat kuracaktım. Okula dogru gittim. Derse girdim. Sonra bahçede oturan ezgi ve asyanın yanına geldim. Ezgiye ve asyaya her şeyimi anlatmıştım. Ama ezgiye o kadar da derin anlatmıyordum. Mesela abimin beni dövdüğünü parasız bıraktığını falan anlatmıyordum. Ama asyaya her şeyimi anlatıyordum. Ezginin cebine son paramı koydum.
Ben:ezgi bak hazır dur her an seni almaya gelebilirim tamam mı.
Asya: abla niye kaçıyoruz. Abıme yola gidemediğini söyle. Yoksa kaçarak..
Ben: ezgi anlamiyo. Benle kalın diyo. İnan bana zamanı geldiğinde her şeyi anlatıcam sana. Sen şimdilik hazır dur.
Ezgi: tamam abla.
Ezgi odasına gitti. Asyaylada derdleşip eve döndüm. Eve girer girmez bavulumu ve biraz topladığım parayi alıp evden çıktım. Ayarladıgım taninmayan küçük bir otele geldim. Köy yolundaydl bu küçük otel. Odama yerleşip yatağıma oturdum. O anda telefonum çaldı. Arayan abimdi. Olamaz. Lanet olsun ne yapicam şimdi. Mırıldanarak telefonu kapattım. Bidaha arayınca mecburen açtım.
Ben: a.alo a. Abi
Ali: nerdesin lan sen?!
Ben: abi ben artık senden uzakta kendime hayat kurucam.
Ali: ne diyon lan sen?! Daha borcum bitmedi.
Nasıl ödicem ben o paraları?!
Ben: abi ben sana dedim başını belaya sokm..
Ali: eda! Bak beni sinirlendirme. Seni bulur orda gebertirim seni.
Ben: abi bırak artık beni.
Telefonu yüzüme kapattı.2 saat sonra
2 saattir odada sağa sola dpnüyodum. Ya abim beni bulursa ne yapicam ben. Tam o anda kapım çaldı. Korkarak kapıyı açtım.
Ben:A.ABİ
Abim beni görür görmez yüzüme tokat attı.
Ali: ne yapıyorsun lan sen?! Ben sana git dedim mi gidiyorsun! Saçımdan tutara beni aşağıya i dirdi.
Otelin sahibine: sağol emin amca.
Dedi. Ne o adam mı demişti yerimi?!
Bir arabaya bin dirdi abim beni. Bu arabayı nerden buluyodu abim? Bir süre sonra eve geldik. Abim beni eve fırlattı. Arabakakı adama sağol deyiğ bana geldi. Çok fena dövdü. O kadar dövdü ki bayılmışım.1 ay sonra
Sabah kalktığımda abim her zamanki gibi evde yoktu. Artık okula gitmeme abim izin vermiyordu. İşe gidip çift para alıyodum. Ama bazen ezginin yanına gidip ona harclık veriyodum. Asyayada herşeyimi anlatıyodum. Asya ne kadar da polise git desede yapamazdım. Çünki bir kere kaçmaya çalıştım. Olmadı. Zaten kaçsamda yalnız yaşayamazdım. Alışmıştım bu yaşama. Duş alıp temiz kıyafetlerimi giyindim. Çantamı alıp işe gittim. Bugün çok yorgun olduğum için ezginin yanına gidemedim ama telefonla arayıp konuştum. Üç dört ay sonra serbest kalıypmuş. Bu gün maaşimi almıştım. Markete girdim an telefonum çaldı. Abiçdi.
Ben: efendim abi?
Ali: nerdesin sen?!
Sesi herzamanki gibi korkunç geliyodu.
Ben: ge.geliyorum abi. Marketten bir iki şey alıp heliyorum.
Ali: boş şeylere para harcama!
Ben: tamam abi.
Kapattım ve markete girdim. Bir iki şey aldım ve fırından ekmekte alıp eve geldim. Eve girer girmez abim çantamı elimden çekiştirip aldı. Ah olamaz ezgi için para almayı unutmuştum. Yiyecekleri yere bırakım dedim.
Ben: abi nolur 10 lira bari ver.
Ali: niyeymiş lan o?!
Ben:abi ezgi boynu bükük kalmasın.
Cüzdanımdaki kuruşları yere döküp konuştu.
Ali:al ezgiye yeterde artar.
Parayı alıp odasına çıktı. Yerdeki kuruşları topladım ve cebime koydum. Odama çıkıp üstümü rahat bişeyler giydim ve aşağıya indim. Yiyecekleri yerlerine düzenledim. Kar ım aç oldugu için kolay bişeyler hazırlayıp yedim. Sofrayı toparladım ve odama çıktım. Birden aşağıdan abimin sesi geldi.
Ali:EDA!
Ondan o kadar korkuyordum ki sesslenmesiyle yanında olduğum bir oluyodu.
Ben: efendim abi?
Ali: yemek hazirla karnım aç!
Ben:.tamam abi.
Patates kızarttım. Yanınada salata falan yaptım. Yemeği temsiye koyup abimi yanına götürdüm.
Ben: hazirladım abi.
Ali: salona göyür. Orda yiyicem.
Ben: tamam abi.
Yemeği salano götürdüm. O anda kapı çaldı. Kapıyı açtım. Kapıda iki tane siyah takım elbiseli adamlar vardı. Abim onları görür görmez yanlarına geldi.
Ali: buyur abim.
Ne abim onlara abi mi dedi? Ne oluyor burda?
Ne olduğunu anlamaya çalışırken abim çoktan onlarla arabaya bindi.
Ben: abi nerye gidiyorsun?
Ali:eda gir eve!
Ben: po.polisi aricam!
Ali: sakın polisi arama gelicem.
Dedi ve gitti.
Korkudan ve endişeden ölücektim.
Allahım ne oluyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESERİ 🍷
Dla nastolatkówKız karanlıklar içinde kendine işik yapiyor. Yurtta kardeşiyle abisini buluyo. Ama abisi kızın başini beleya sokuyo ama bu beladan biri ilk ve son aşkı oluyo kızın. Bi şekilde kiz hayatını sürüyo aciyla mutluıuklaa..... Çok guzel olmuş bence lütfen...