13 yaşımda bir kardeşim olmuştu. Ama ailem eskisi gibi sevmiyordu artık beni.
15 yaşima kadar duruma alışmaya çalıştım. Ama yapamıyordum.
Ailemi geri istiyordum. Bi gün sabah kalktığımda artık yeterrr dedi iç sesim. Annemle babamın odasına gidip beni niye sevmiyorsunuz diyecektim.
Odalarının önünü geldiğimde kapı kapalıydı ama konuşulanlar net duyuluyordu.
İki dakika sonra duyduğum şeye dayanamayip dizlerimin üstüne çoktüm
ve yanaklarımdakı ateşleri söndürmeye çalışan yaşları hissettim.Annem şöyle diyordu:keşke çalmasaydık bu kızı.
Babam:Ama çalmasaydık şuan oğlumuz hamza belki olmicakti.
Annem :Aman be. Ne yani o kızmı uğurlu oldu.
Babam :Neyse sen bunlarla yorma kafanı zaten kurtulucaz ondan.
İceri girdigimde bana bakıyorlardı. İnsan hiç mi endişelenmezdi? 'Anne' Tek diyebildiğim buydu.
Annem: Ne be?!
Son 1 yilada zaten kötü davraniyolardi bana. Ama. Ama bu olamazdı. Kendimi toplayip:
anne yalan de.
Diye ağlamaya başladım.
Annem bana acımadan: çekil önümden dedi.Kalbim paramparçaydı. 'Baba sen anlat' babam acımasızca yere oturttu beni: cidden dinlemek istiyormusun? Dedi.
Gözümdeki yaşı silip:evet dedim
Babam soğukkanliginı koruyarak anlattı: seni küçükkün halandan çaldık.
Ona seni doğurup bize vermesi için para verecektik ama
Ama o seni doğurduğunda seni bize vermekten vazgeçmişti.Gözümdeki yaşlar akarken sordum: niye sizin bebeginiz yokmuydu niye beni ayirdiniz.
Babam ilk kez bana bağırmistı:Kes sesini ve dinle.
Dedi ve devam etti: emine ve benim yani şimdiye kadar anne dediyin kadınla benim bebeğimiz olmuyordu.
Halan evli kocasinda hamile kalınca kocası yeni vefat etmisti.
Bu yüzden seni bize vermesini istedik. İlk başta kabul etti ama seni doğduğunda seni abinle
büyütüceğini dedi bizde ondan kurtulduk.Ben: halam oldugunu niye bilmedim,naptınız ona, ve abim nerde dedim aglayarak.
Babam sanki hikaye anlatıyormuş gibi anlatıyordu. Bende bunun kabus olması için dua ederken kafamın agrısıyla irksildim
Babam bana tokat atmiştıBabam: sana sus ve dinle demiştim.
Selmayi yani gerçek anneni piknik bahanesiyle dağlık yere götürdük emine
seni kucağina aldi ve bende onu gezdirmeye çikardim. Onu uçutumdan itecektim ama yapamadım. 1 yıl içinde yine pikniye çıkardım onu. Ha bide üvey kız kardeşin var. Onu da kpısının yanında sepette yerde bulmuş almış.
Son kez ona seni bize vermesini dedim.
Ama vermeyince onu uçurumdan ittim.
Polisleri çağirdik ve kaza olduğunu
söyledik ama selma seni çoktan annen olarak kimlik çikartmişti bu yüzden zor oldu seni almak ama aldık .
Şimdi bi oğlumuz var. Sana yedireceğimiz yemeyi oğlumuza daha fazla yediririz.Ben: baba ne yapıcaksınız bana?
Babam: artık herşeyi biliyorsun.
seni abinin ve kardeşinin yanina yurda veremeyiz. Seni anneni attığımız uçurumdan atacağız.Babam bu kadar acimasiz olamazdı. Allahım nolur kabus olsun buu.
Annem babam ve kardeşim yeni araba alcaklardı. Onun için beni evede odaya klitlemişlerdi. Bende kilitli odada ağlıyordum.
Bir süre sonra eve sesle eve birileri girdi.'Kimse varmi diye bağırdıgında 'imdaad'diyebilmiştim açlık ve suzuzluk sayesinde. Odada kilitli oldugum icin yemeye ve içmeye hiç bişey bulamamıstım.Polislermiş. kapıyı kırdılar ve eve girdiler. Noldu dedim korkuyla polislere.
Polisin biri: meraba ben egemen sen?
DediğindeBen:noluyo burda neden geldiniz annemle babam nerde dedim.
Adının egemen oldugunu anladığım adam: sakin ol biz burdayiz dedi ve sarildi bana.
Çıldırmıştım:noluyo yaa annem babam nerde? dedim.
Egemen abi: annen baban kardeşin trafik kazasi geçeçirdi. Cennete gittiler onlar.
Dünyam başıma yıkılmıştı. Onlar beni tek kalemde silselerde ben onlari seviyordm . Aglamaya basladim ve ve.........
Gözümü açtığımda ne oldugunu anlamaya çalistım anem ve babam kardeşim trafik kazasi gecirmisler.
Hayatlarini kaybetmişler.
Birden her yer kararmaya basladi....
Kalktigimda yatakta olduğumu anlamıştım. Bayılmişım. İlk kez ben bayılmışım.
Ama bu bu benim evim degildi. Neresiydi burasi.Göz gezdirdiğimde içeri takmelbiseli bir adam girdi kapidan iceri:meraba ben melih sende eda .degil mi?
Ne oldu. Hersey çok hizli ilerlemisti. Gozlerim aglamaktan yanıyordu. İsminin ezberlercesine söylendiğinde:ne var yaa.
Dedim o hirsla.Melih bey:tamam kızım sakin ol seni hocamız ayşe hanımla taniştırcam gerisi onda dedi. ve çıkti.
Iceri bir bayan girdi. Kalbimin acisindan kadina dikkatlice bakmadim. Uğultulu sesler duyuyordum ve duyduguma gore kadinin adi ayseymiş
Ayşe hanim :eda bak artik burda kalicaksin. burasi yurt. 18 yasina kadar sana annelik yapicak burdaki hocalar.
Bense elimde sesumlarla kapiya bakip anne babamin şaka diye bağirip iceri girmesini diliyordum. Kadin kurallari saydi biraz daha boş konustu 'suuuuuus.sus..'dedim ve
elimdeki serumlari cikarip attim elimde kanlar akiyordu ama umrumda degildi.
O an kendimi kaybettim. Anem ve babamin bu sabah bana soyledikleriyle kafam donuyordu.
Aglayarak isyan edercesini bagirdim: anne baba bak korkuyorum canim yaniyor.
Kotu saka bu bunu kaldiramam. Hadii. Çikin. Şakaa. Şakaa diye bagirin.Ayse hanim: eda. eda dur yapma
Elime gecen seylerle kendime zarar veriyordum.
Ustum basim kan olmustu kadin disari cikti ve insanlari basima topladi. Gerisi .......karanlik...
Yari bayqin haldeydim ve cok kan kaybetmisim.
Sakinlestirici vurdular bana. Ama sakinlesmsdim ikinci dozu vurmaya calisincaÖteki doktor:kiz bunu tasiyamaz dedi
Ilk doktor:ozaman kan kaybederek ölsun mü kiz?!
Doktor tamam vur deyince ikinci dozu vurdular.
...... birazda olsun uyumusum.Ayse hanim bir doktorla kunusuyordu ben yari ayqin halde.
Doktor:kız perişan olmuş.
Ayşe hanim: size güveniyorum. Onun pisikolojisini size emanet ediyorum
Doktor: merak etme .
Kızın yaralarini sarıcam ve o yerde çiçek dikicem.Ayse hanim: ozaman benden cok edanin yaninda sen olacaksin
Doktor: o is bende .sen hic merak etme.
Yaralararını saracağım ........dedi ve anlimdan öptu doktor hanim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESERİ 🍷
Teen FictionKız karanlıklar içinde kendine işik yapiyor. Yurtta kardeşiyle abisini buluyo. Ama abisi kızın başini beleya sokuyo ama bu beladan biri ilk ve son aşkı oluyo kızın. Bi şekilde kiz hayatını sürüyo aciyla mutluıuklaa..... Çok guzel olmuş bence lütfen...