ÚVOD

105 11 1
                                    

Vítáme Vás u dalšího příběhu (na tomhle účtu druhý v pořadí, v rámci celkové spolupráce sedmý)!

Jak jsme již v minulé spolupráci Mezi námi zmiňovaly, v tomto díle jde o příběh v moderním světě předělaném do částečné fantasy. Nejde o nic moc převratného, jen se tu vyskytuje anděl, který na Zemi nemá co dělat, a trochu prazvláštní panáček z linie lidí (ale... Kdo ví, co je zač).

Anděla (znuděného žitím v nebi) ztvárnila -_Steff_-, takže kdo bude umírat sladkostí (jako my), tak si, prosím, se stížnostmi na cukrovku choďte za ní. Je to prostě zvědavý mužíček, který nechápe, jak fungují emoce, chování... Vlastně netuší vůbec nic, co se spojuje s lidskou existencí.

Depkaře (to pojmenování definuje jeho osobnost dostatečně) ztvárnila MiriaPol, takže pokud chytnete depku jen z toho, jak je tahle postava introvertní, stěžujte si u ní, prosím (bereme přeci ohled na tu druhou, ne?).

Kapitoly budou vydávány každý týden (jen nikdo neví kdy, prostě jak bude čas), takže prosíme o trpělivost!

Takže... Teď tak nějak k příběhu. Příběh je vlastně o tom, jak onen anděl poznává svět. Poznává hranice lidských možností. Vlastně... Je šíleně naivní. Za to onen depkař jen čistě přežívá. Zatímco Liwet se snaží s lidmi přátelit, Rue je od sebe odhání. Vlastně jsou naprosto jiní, až je to vtipné. Liwet je nechápavý, Rue by raději nechápavý byl (co si budeme, oba jsou prostě paka tak či tak).

No, budeme rády, když budete s námi sdílet svůj názor, když vás příběh pobaví, rozesmutní,... Vlastně ve vás vyvolá ty správné pocity, a užijete si čtení, tak jako my to psaní (jo, jedna umírá naivitou postavy, druhá chytá deprese... Hm)!

Mějte se!

Vaše Pisatelky! ;* 


Barva dušeKde žijí příběhy. Začni objevovat