244 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Sunghoo-"
Heeseung yanına hızla yaklaşan bedene gülümseyip sesleneceği sırada Sunghoon yürümeyi bırakmamış ve yanından geçerken onun ceketinin yakasından tuttuğu gibi arkasından sürüklemişti. Heeseung ani hareketle bocalayıp ona ayak uydurmak zorunda kalırken Sunghoon öğrenci kalabalığından kurtuldu ve bir sokak arasına girip yakasını tuttuğu gibi sırtını duvara yasladı. Heeseung duvara çarpan sırtıyla acıyla inlerken şaşkınca karşısındakine bakıyordu.
"Eğer... Eğer üzüldüğünü duyar, görür veya hissedersem yemin ederim Lee Heeseung, Jungwon için attığını söylediğin kalbini yerinden söker ve onun ellerine veririm."
Sinirle tısladığında Heeseung gözlerini kocaman açmış ve yakasındaki ellerini tutarak indirmeye çalışırken kafa sallamıştı.
"Onu, onu üzmem. B-bana güvenebilirsin ama bu nereden çıktı?"
Yaşadığı şoku yavaş yavaş atlatırken Sunghoon yakasını sertçe bıraktı ve derin bir nefes aldı.
"Jungwon..."
Heeseung ona merakla bakarken ağzını açmıştı ama söyleyemiyordu. Eski sevdiğine kardeşinin ondan hoşlandığını nasıl söyleyebilirdi ki? Buna dili varmıyordu. Jungwon'un her ne kadar mutlu olmasını istese de kıskanıyordu. Onun yerinde olmak istemişti çünkü Heeseung onu seviyordu. Lee Heeseung. Lisenin başından beri sevdiği ve sevmeye devam ettiği Lee Heeseung. Aynı üniversiteye gittiklerinde aynı amfiye ve sınıfa denk geldikleri zaman gözlerini ondan ayıramadığı Lee Heeseung. Şu an bile kalbinin ağzında atmasına neden olan Lee Heeseung, erkek kardeşini seviyordu.
"Jungwon? Jungwon ne? Ne olmuş ona?"
Heeseung omuzlarından tutup onu sarstığında gözleri yerden tekrar sevdiği adamın gözleriyle buluştu. Evet, sevdiği adamdı çünkü Sunghoon onu hâlâ seviyordu. Birkaç saniye donmuş gibi durmasından sonrasını hayal meyal hatırlıyordu Sunghoon. Ve hatırladığı tek şey Heeseung'u yakalarından tutup kendine çektiği, sonra da dudaklarını onun dudaklarının üzerinde hissettiğiydi.
___________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪ ᴛʜɪɴᴋ ɪ ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Leeseung Biliyor musun?.. Sanırım kardeşinden hoşlanıyorum. (Görüldü) (Cumartesi 16.30)