•.° ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟ

937 91 40
                                    

978 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

"LAN BIRAK SİKEYİM BELASINI!"

Jake onu tutan Riki'nin kolları yüzünden sadece birkaç adım uzağında olan Sunghoon'a saldıramazken Sunghoon bundan memnun bir şekilde gülüyordu.

"Gülüyor bir de! ULAN GÜLÜYOR BİR DE! OROSPU ÇOCUĞU EN YAKIN ARKADAŞIMLA ARAMI MI MAHVEDECEKSİN SEN?!"

"En yakın arkadaşın benim sanıyordum."

"GÖT BU SAATTEN SONRA BIRAK EN YAKINI, ARKADAŞIM YERİNE BİLE KOYMAM SENİ! RİKİ BIRAK GÖZÜNÜ SEVEYİM İKİ YUMRUK ATAYIM!"

"Neler olduğunu açıklasanız mı bi artık?"

Sunoo bıkkınlıkla sorduğunda Jungwon da kollarını önünde bağlamış, önündeki kaosu izlemeye dalmıştı.

"YOK ÖYLE BİR ŞEY! CİDDEN YOK ÖYLE BİR ŞEY! BEN KİM JAY'İ SEVMEK KİM SAÇMALAMAYIN! Bu var ya bu..."

Debelenmeyi kesip işaret parmağını hiddetle Sunghoon'a doğrulttuktan sonra burnundan soludu.

"Bu tam bir kaosçu. Baktı sıkılıyor benim üzerime oynadı."

Kimse bir şey demezken Jake hâlâ kendini onlara inandırmaya çalışıyordu. Sonunda onlara doğru gelen Heeseung ve Jay gözüktüğünde Jungwon gözlerini sevgilisine çevirip baktı. Büyük olan gülümseyip kollarını iki yana açtığında Jungwon hızlıca yanına gelip sarılmıştı.

"Neler oluyor?"

"Jake hyung seni sevmediğine inandırmaya çalışıyor hâlâ."

Jay sıkıntıyla dudaklarını birbirine bastırdığında Heeseung sessizce güldü. Sonunda diğerlerinin yanına geldiklerinde Jake'in gözleri Jay'i bulmuştu.

"Jay-"

"Jake... Bir saniye izin ver."

Jake'i omuzlarından bastırıp banka oturttu ve omuzlarını hafifçe sıkıp derin bir nefes alarak gözlerine baktı.

"Özür dilerim ama seni bunca zaman arkadaş olarak gördüm ve görmeye devam edeceğim bu yüzden-"

"BENİ BİR DİNLER MİSİN?"

Oturan genç, omuzlarındaki elleri tutup indirdikten sonra hızla bırakmıştı.

"Gerçekten seni sevdiğime mi inanıyorsun?"

"Yani... Eh diyelim..."

"Bak, gerçekçi olalım. Seni sevseydim seni şimdiye kadar elde ederdim."

Yüzüne kendini beğenmiş bir sırıtış yerleştiğinde karşısındaki kaşlarını kaldırdı.

"Öyle mi?"

"Elbette. Jungwon ile birlikte olmana izin vereceğimi mi sanıyorsun? Ayrıca biz uzun zamandır arkadaşız, karşına çıkıp bir konuşma yapsaydım beni reddedecek halin olmazdı."

"Hâlâ onu sevdiğini reddetmiyorsun-"

"Siz ne laftan anlamayan insanlarsınız a-"

Küfür edecekken kendini tutmuş ve derin bir nefes almıştı.

"Bakın size o kadar mantıklı bir şey söyleyeceğim ki Jay'i sevmediğimi anlayacaksınız."

Ayağa kalkıp bütün arkadaşlarında gülümseyerek gözlerini gezdirirken onlar da Jake'i onayladı.

"JAY'İ SEVSEM BU PATAVATSIZA MI SÖYLERİM?!"

"Haklı."

Sunghoon'u birden gösterip sakin halinden eser kalmazken Heeseung onu doğrulamıştı.

ɪ ᴛʜɪɴᴋ ɪ ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin