Elena P. O. V.
Neko je luđački počeo da lupa po vratima i morala sam ustati. Stvarno me nekad živcira ovo,zar nisu čuli za kvaku. Osoba koja se našla ispred mene natjerala me da se totalno ukočim.
- Antonio. Jedva sam progovorila prije nego što se nađem nasilno gurnuta na krevet.
David P. O. V.
Došao sam kući pomalo neraspoložen. Kad samo pomislim,tri mjeseca bez nje. Uh valjda ću preživjeti. U tom trenutku moja majka je uletjela u sobu kao razbojnik.
- Davide sine otićeš mi do Alise ,treba da mi pošalje nešto. Veselo sam skočio na šta me čudno pogledala.
- I nemoj da si napravio neku glupost. Sumljičavo me pogledala i skoro me izgurala iz sobe.
- Sad idi da te ne bih trebala gurati i iz kuće. Bacila mi je kožnu jaknu i brzo sam izašao. Vozio sam što sam brže mogao samo da bih ponovo vidio ta dva plava oka. Nestrpljivo sam izjurio iz auta i pozvonio sam na kućno zvonce. Michael se pojavio pred vratima i uspio sam da vratim svoj normalan stav.
- Ćaos,ulazi. Mama David je ovdje!! Proderao se tako jako da mislim da mi je probio bubnjiće,kako se samo ponašaju ovi današnji klinci.
- Jao Davide izvini zbog Michaela malo je nezgodan u posljednje vrijeme i uđi što stojiš ma vratima. Teta Alisa me pozvala u kuću i zatim se sa sprata čuo prvo tresak pa onda i vrisak. Nisam se ni na šta obazirao odmah sam pojurio gore,a za mnom je išla i teta Alisa. Ujurio sam unutra i scena me zaprepastila. Elena je sjedjela u šoku i uplakana pored kreveta,a sa strane se nalazilo tijelo onog gada Antonia. Nalazio se u lokvi krvi i nije pokazivao znake života,trebao sam ja da ga odmah riješim ,a ne ovako. Pojurio sam prema Eleni i uvukao sam je u svoj zagrljaj. Plakala je kao kišna godina i nepovezano je pričala.
- Ja nisam htjela... On je....on je.. Nije mogla ni da izgovori dok je onako grcala u suzama.
- U redu je smiri se ,sve ćemo riješiti. Sjedio sam pored nje dok je sve to sa strane gledala njena majka.
- Davide odvedi je dole ,zovem Marchella. Klimnuo sam glavom i uzeo sam Elenu u naručje. Izraz lica njene majke nikada neću zaboraviti. Šokirana je zapravo više prestrašena. Sada sam se fokusirao sam na moju djevojčicu dok sam je polako spuštao kraj sebe na sofu.
- Davide ja ovo nisam htjela, štaviše željela sam biti što dalje od tog svijeta,a ispada da sam sve dublje u tome.
- Kako to misliš? Bio sam zbunjen.
- Sada sam ubila Antonio,a prije nekog vremena sam učestvovala u švercu i to je bilo slučajno. Hladno je govorila i imala je blijed izraz lica.
- Čini mi se da meni nema izlaza. Krenula je ustati i čim se ispravila pala je. Hvala Bogu pa sam ja bio tu i odmah sam ju uhvatio. Krenuo sam prema izlazu i u susret nam je išla teta Alisa.
- Bože moj,šta joj se desilo? Zabrinuto ju je gledala.
- Odjednom je pala i...
- Odmah idemo u bolnicu,sine ti voziš. Ovo sine me presjeklo. Ova žena me voli kao sina i to veoma boli zbog ove situacije. Ušli smo u auto i odmah sam udario po gasu. Mislim da put do bolnice nikad nije bio duži ili se meni to samo činilo. Napokon smo stigli i naglo sam zakočio. Izletio sam kao furija i uzeo sam je sa zadnjeg sjedišta. Trčao sam kroz bolnicu dok nije naišao doktor koji ju je odveo sa sobom. Evo prošlo je već pola sata i gubim strpljenje u ovoj čekaonici. Alisa se pokušava smiriti ,a i mene kao njenog "brata". Kako mi to strano zvuči i najrađe bih sebi kožu odgulio od nervoze. Uskoro je izašao i doktor koji je imao zabrinut izraz lica.
- Recite mi kako je. Alisa je zabrinuto pitala sa puno patnje u glasu.
- Sada je dobro ,ali ovo se moglo i gore završiti. Gospođica ne bi smjela da doživljava ovakve šokove jer i sami znate da joj je srce slabo. Da ste čekali još neko vrijeme možda bi se pojavio ugrušak ili još gore,srce bi joj otkazalo. Zato Vas molim da redovno pije tablete i da pazi na sebe neko vrijeme. Ohrabrujuće joj je potapšao rame i odveo ju je u sobu. Ja sam odmah izašao i sačekao sam ispred,možda je najbolje da joj sad ne dolazim. Sačekaću do sutra kada joj bude bolje. Ubrzo se pojavila teta Alisa i odvezao sam je kući. Dala mi je nešto za mamu i otišao sam. Moji su već sve znali pa sam produžio u sobu. Tada sam prvi put zaplakao,ali imao sam i razlog,a to je ona.
Mišljenja?😊
YOU ARE READING
Toskana,ti i ja 2
RomanceOna je dobra,fino odgojena,uzorna,ponos svojih roditelja,ali ima i ona svoju drugu stranu. On je mračan,tajanstven,budući kralj italijanske mafije,ali iza svega toga krije se jedan dobar momak. Djetinjsto su proveli zajedno i nisu ni bili svjesni ka...