14 dio

134 6 5
                                    

Elena P. O. V.

Veče je počelo tako lijepo,ali znala sam da će me nešto ili neko pogoditi. Aron i ja smo se pozdravljali sa svima i bila sam srećna. Ali kada je on ušao u sobu sve se srušilo. Godinama građena maska je pala i slomila se na komade i jedan njegova riječ je slomila moj mentalni zid. Znala sam da ću se morati suočiti sa njim,ali nisam znala da će to biti ovako brzo. Ljubio me kao nekad i prebrzo sam se prepustila. Tek kada se moj mozak napokon vratio u stanje pripravnosti odgurnula sam ga svom snagom od sebe.

- Šta radiš to?! Gledala sam ga bijesno i derala sam se na njega.

- Šta da nas je neko vidio?!

- Boli me briga,ionako mi ništa ne mogu. Makar da znaju da si moja i da meni pripadaš. Bijes mi je prštio iz očiju i moje srce je počelo još više da se para.

- Ja nisam tvoja!! Nisam tvoja od onog trenutka kada si odustao!

- Da li si ti gluva ili ne želiš da čuješ? Hiljadu puta sam pokušao i jedva sam izvlačio živu glavu! Ali tebe to ne zanima jer je bitnije koji ima bolji ili bolje reći legalniji status! Sarkastično je govorio. Nadvikivali smo jedno drugo i od silnog bijesa sam krenula prema kući.

- Stani. Smirio je glas i dotaknuo mi je lakat,a ja sam se kao opržena izvukla od njegovog dodira.

- Ne dodiruj me! Da mi više nikada nisi ni riječ uputio. Brzim hodom sam nastavila prema kući ,ali su me ubrzo zgrabile njegove ruke i povukle su me daleko od kuće.

- Davide,stani. Moram se vratiti. Pusti me. Udarala sam ga bespomoćno i opirala sam se. Našli smo se u najdaljem dijelu dvorišta. U maloj kućici pored jezerca. Spustio me na zemlju i stao je naspram mene.

- Nećemo se vratiti dok mi ne priznaš.

- Šta to? Nemam pojma o čemu misli.

- E pa podsjetiću te. Ponovo me povukao u poljubac iz koga se nisam mogla oduprjeti. Pokušavala sam ga odgurnuti ,ali on me samo još više privlačio. Polako smo ulazili u kućicu i svaki korak je bio predug. Moje ruke su se iz njegove kose premještale na košulju koju sam brzo otkopčala. Uskoro smo stigli do vrtne sofe i tada se desilo ono što nije trebalo.

- Davide. Promuklo sam rekla dok sam ležala na njegovim prsima.

- Molim. Lijeno je rekao,a glas mu je bio previše zavodnički,kao da ovo nije stari David.

- Lijepo je biti pored tebe opet i iskreno da ti kažem Arona nikada nisam gledala kao tebe,nekako. Drugačije je. Iskreno sam rekla, a on se nasmješio.

- Drago mi je da je tako. Poljubio me u tjeme ,a ja sam ispalila sledeće pitanje bez razmišljanja.

- A sa koliko si njih spavao poslije mene?

- Nijednom. Odgovorio je i prije nego što sam uspjela završiti rečenicu. Otežano sam progutala pljuvačku. On je mene stvarno čekao.

- A Anja? Teško sam izgovorila jedva ga gledajući u oči.

- Anja je samo marioneta koja igra kako joj drugi kažu i to sve između nas je jedna velika predstava. Pogledao je u stranu i ponovo je progovorio.

- A ti i Aron? Spavali ste? Sada sam je bila ta koja je pogledala u stranu i osjećala sam se postiđeno.

- Da. Spavali smo. I svaki put sam imala osjećaj kao da nekoga varam. Ponovo se nasmiješio i pogledao me pravo u oči.

- Pa zapravo i jesi. Začuđeno sam ga pogledala ne znajući o čemu govori.

- Tehnički mi nikada ni nismo raskinuli i pod tim uslovima mogu da te optužim i za bigamiju. On te vjerio,a sa mnom si u vezi. Cc to tako ne može. Nasmijala sam se i poljubila sam ga.

- Pa i ti si se vjerio. Šah mat,baš me zanima šta će sad da kaže.

- Ali nisam spavao sa njom. U potpunosti me zbunio i nisam znala šta da mu odgovorim na ovo. Ustala sam sa namjerom da se izvučem iz ovoga ,ali me on odmah povukao na sebe.

- Ti si lud. Ponovo sam ustala i krenula sam se oblačiti,ali me on opet zaustavio.

- Ostanii. Molećivo me pogledao i imao je grimasu kao malo dijete kad mu otmete lizalicu.

- Davide, moram ići. Tražiće me.

- Misliš Aron će te tražiti. Njegovo ime je izgovorio sa gađenjem i prevrnuo je očima. Ja sam brzo vezala svoju kosu i uputila sam se prema vratima. Zastala sam na trenutak i rekla sam mu sljedeće riječi.

- On me makar nije napustio. Odmah sam odjurila prema kući skoro u suzama ostavljajući iza sebe ponovo otvoren dio prošlosti. Ušla sam u kuću sa osmjehom i svi su me pitali da li sam dobro,a ja sam samo izmišljala. Njega ostatak noći nisam vidjela,ali njegova lutkica je savršeno odglumila ulogu vjerenice. Kako mi se samo gadi i ona i on i sve vezano za njih. Gosti su se polako razilazili i u dvorištu je ostao nered koji sam imala namjeru makar malo pospremiti. Arona sam poslala u sobu da se bar on odmori,ako već neću ja. Negodovao je ali je na kraju popustio sa naredbom da moram da se odmorim. Brzo sam pokupila smeće i sakupila sam čaše i ostavila sam ih u kuhinju. Osjećala sam umor od leta i nakon ovoga sam odmah otišla u sobu. Na ulasku nisam primjetila Arona i preplašila sam se.

- Arone. Izgovorila sam njegovo ime dovoljno glasno da me čuje ako je u sobi,a dovoljno tiho kako ne bih probudila čitavu kuću.

- Ovdje sam. Čula sam njegov glas iz kupatila i uputila sam se unutra. Stajao je pored pune kade samo u donjem dijelu trenerke i nasmijano mi je prišao.

- Sad ćeš da se opustiš,a ja te čekam u sobi. Poljubio me u čelo i namjerovao je da izađe. Nije ni stigao da se pomjeri ,a ja sam već uhvatila njegove obraze i ljubila sam ga. U početku je bio zbunjen ,ali je nastavio da me ljubi. Bila sam i suviše ljuta da bih sada razmišljala šta radim. Zbog ove noći ću uskoro da se kajem,a nisam ni svjesna koliko.

......

Toskana,ti i ja 2Onde histórias criam vida. Descubra agora