Elena P. O. V.
Budi me buka mog mlađeg brata,mnogo puta se zapitam kako je moguće da smo u rodu. Fascinantno je koliko smo različiti,a imamo iste roditelje. U pokušaju ignorisanja ovih neprijatnih zvukova izašla sam na balkon. Čim sam otvorila balkonska vrata u nozdrve mi je ušao miris lavande i mora,danas je divan dan za odlazak na plažu. Tek u ovom trenutku shvatila sam koliko sam gladna. Obukla sam bademantil i zatvorila sam prozore. Spustila sam se u kuhinju ali prvo sam prošla kroz dnevni boravak.
- Petre ne možeš tek tako da ga ubiješ,sad smo gotovi. Michael i Petar su igrali neku video igru i stalno su se svađali. Ubijali su mi svaki mogući nerv smirenosti.
- Tiše malo,čudovišta mala. Ušla sam u kuhinju i odmah sam napravila sebi jutarnju kafu i voćnu salatu. Izašla sam u dvorište,sjela sam u pletenu vrtnu fotelju i uživala sam u pogledu. Mir i tišina,kad bi bar tako bilo stalno.
- Elena. Iz kuće je izjurila Andrea meni u zagrljaj kao da me sto godina nije vidjela. Napokon me pustila i sjela je u fotelju preko puta mene.
- Andrea otkud ti ovdje? Pitala sam je začuđeno i otpila sam gutljaj kafe.
- David je došao po Petra pa smo Vittorio i ja došli sa njim. Na pomen njegovog imena sam se zgrcnula kafom,skoro sam se ugušila. Godinama sam zaljubljena u njega ali on me nikada nije doživljavao na taj način, više se ophodio prema meni kao prema sestri i to me najviše boljelo.
- Jesi dobro? Da zovem tetu Alisu? Andrea me zabrinuto gledala jer svi znaju da imam srčanu manu i često mi se dešavaju ovakvi napadaji.
- Ne ,dobro sam,samo sam se zgrcnula. Uspjela sam nekako da smirim kašalj i nastavile smo razgovor.
- Antonio znači nije dobro prošao,tj. dobio je bejzbol palicu po koljenima. Kroz smjeh me upitala što je i mene natjeralo da se nasmijem.
- Niko se ne šali sa Elenom Moretti. Andrea je još više prasnula u smjeh i počela je da plače od smjeha.
- U to sam siguran. Iza mene se začuo meni vrlo poznat muški glas koji me natjerao da se naježim. Zašto je baš danas morao doći ovdje.
David P. O. V.
- Hajde sine idi po Petra već je satima kod Michaela. Mama me nekako natjerala da odem po to malo čudo od mog brata,a imao sam i svoje tajne razloge zašto idem tamo. Andrea i Vitto su htjeli samo da posjete Elenu,a ja sam pokušao što hladnije da odglumim. Čim smo došli pred njihovu kuću Andrea je izjurila iz auta i uletjela je u kuću,a Vitto i ja smo polako krenuli za njom. U kući sam samo čekao trenutak kada ću ugledati onu malu sramežljivu djevojčicu koja me tjera na svakakve misli. Pokušavam da izbacim ove misli iz glave ali u trenutku kada sam nju ugledao u onoj kratkoj spavaćici i bademantilu ove misli su se ponovo vratile. Slučajno sam načuo njihov razgovor i nisam mogao, a da nešto ne dodam. Ona je odmah prema promjenila izraz svoga lica i pokušala je što normalnije da se ponaša.
- Zdravo brate od kud ti. Skočila mi je u zagrljaj i ovo mi je odmah slomilo srce. Najgore je to što ona mene smatra bratom i ničim drugim.
- Zdravo. Jedva sam izgovorio sa ovo malo razuma što mi je ostalo. Povukao sam Andreu za sobom i nije uspjela ni da se pozdravi sa njom već smo bili u autu. Toliko tuge i bjesa je radilo u meni dok sam vozio da nisam čuo ni glasove oko sebe. Sve moje misli su bile usmjerene na tu malu tajanstvenu djevojku čije oči nikako ne mogu pročitati, kad bih bar mogao da zaboravim na nju i njenu plavu kosu,da bar. Čim sam došao kući uletio sam u sobu i zaključao sam se zajedno sa brojnim mislima i pitanjima,a glavno je bilo - Da li ona mene smatra nečim više od prijatelja?
Elena P. O. V.
Nekoliko sati kasnije
Cijeli dan razmišljam o njemu ne mogu ga izbaciti iz glave. Sama njegova pojava,izgled i stav dovedu me do ludila. Čak mi ni skok sa stjene u hladno more nije pomogao. Sada u sobi razmišljam šta bi bilo da mu sve priznam u lice da znam na čemu sam,a ne ovako da razbijam glavu bespotrebnim pitanjima. Jaoo kad bi bar sve bilo tako lako,stvarno večeras treba dobro da se napijem i više zaboravim na njega. Pozvala sam Ciaru i Lisu da se odmah spreme,večeras moram da se opustimim i zaboravim na sve zabrane i pravila. Uradiću sve samo da ga izbacim iz glave.
Hellooo
Na želju mnogih odlučila sam da napišem trilogiju ove priče. Ovaj dio će opisivati nemoguću ljubav između Davida i Elene. Uvod nije baš nešto ali nastavci će biti duži i bolje napisani.
Nadam se da ćete uživati.Mišljenja?😊
YOU ARE READING
Toskana,ti i ja 2
RomanceOna je dobra,fino odgojena,uzorna,ponos svojih roditelja,ali ima i ona svoju drugu stranu. On je mračan,tajanstven,budući kralj italijanske mafije,ali iza svega toga krije se jedan dobar momak. Djetinjsto su proveli zajedno i nisu ni bili svjesni ka...