My Boyfriend is FA (Uni)

117 12 0
                                    

ကဲ!!! မျက်​စိ​ရှေ့..မဟားတရား..roပြ​နေတဲ့

erigomshwe8812KADI_DK_Believer

ယူတို့နှစ်​ယောက်​ကို..မဟားတရားမီ​ဝေါ့ချင်​ပေမဲ့...😒

ကျုပ်​မှာ မမီ​ဝေါ့ရက်​တဲ့အတွက်​.....😏

ခုလိုလက်​ဆောင်​ပေးတာ.....

ကြိုက်​ကြဒါပဲ.....😒

ချစ်​တယ်​နော့်​..ဂျူးမြတ်​လေးရဲ့ က​လေး​လေးနှစ်​ယောက်​ကို😚😚

ညဘက်​ဆောင်း​လေ...​လေးက​အေးသ​လောက်​...
Kim Jonginတို့မှာ​တော့..​ချွေးတဒီးဒီးကျ​နေ​လေရဲ့..

ဘာ​ကြောင့်​လို့ထင်​လဲ...ဟို rs နှစ်​ကောင်​က..မဟားတရားရစ်​နေတာ..
​သောက်​မြင့်​တွေက..မဟားတရားကြီးကိုကတ်​နေပြီ~~

​သောက်​မယ်​..စားမယ်​ဆိုလည်း​အေး​အေး​ဆေး​ဆေးစား​သောက်​ကြပါလား.
ဘယ်​နှယ့်​fa ဖြစ်​နေတဲ့..ကိုယ့်​ကိုအားမနားလာကလူး​နေပြတယ်​.

ဟုတ်​တယ်​..​စောက်​သည်းက​ပေါက်​လာပြီ!!!!

ခုဘာလုပ်​နေတယ်​ထင်​လဲ..ခင်​ဗျားတို့မြင်​ရင်​ထိုင်​တောင်​ငိုသွားဦးမယ်​....

အရက်​သောက်​တာ..လူလိုမ​သောက်​ကြဘူး .. တစ်​ယောက်​ကခွက်​ကိုပါးစပ်​နဲ့​တေ့​သောက်​တယ်​..
​နောက်​တစ်​ယောက်​ကဟိုက​သောက်​ထားတာကို..နှုတ်​ခမ်း​လေးနဲ့ပြန်​စုပ်​ယူ​သောက်​နေကြတာ...

အရက်​သောက်​ရင်​အဲ့လို​သောက်​ရတယ်​လို့...ဘယ်​သူများပြဌာန်းထားလဲမသိဘူး..ဟင်း...သက်​ပြင်း​တွေလည်းချရလွန်းလို့..Barကြီးပြို​တော့မယ်​!!!

"ParkChanyeol !!!! Byun Baekhyun!!!​သောက်​မယ်​ဆို..​သေ​အောင်​သောက်​..ငါကား​ခေါ်ထားတယ်​သိလား...!!! "

အာ​လေးလျှာ​လေးနဲ့..park  chanyolတို့..

"ဘယ်​သားလဲ..ငါတို့ရို..ဘယ်​သားလာ​ခေါ်..​အေ့!​ခေါ်ထားတာလဲ.!! "

"အ​ရေး​ပေါ်ကား​ဟေ့!! အ​ရေး​ပေါ်ကား..အမူးလွန်​ပြီး..​သေတဲ့ထဲ.ငါ့သူငယ်​ချင်း​တွေ..ထိပ်​ဆုံးပါမှာ​ဆိုးလို့​ဟေ့!!! ရှင်းပြီလား..."

"​အေ့!!​သေရ​အောင်​..ရူ​တောင်​ရူရ​သေးတာမဟုတ်​!!! ငါက..chanyeollie​လေးနဲ့..ဒန်​ဒန့်​တန်​..ရဦးမှာ..ကွ."

ချစ်​ရ​သောသူနှစ်​ယောက်​၏ {Dika OneShort Collection}Where stories live. Discover now