Love U (Uni)

107 14 0
                                    

ကျွန်​တော်​ဒီ​နေ့​ကျောင်း​ပြောင်းလာတာပထမဆုံး​နေမို့..
နည်းနည်း​တော့..​ပျော်​သလို..​တော်​ကြာ...​ကျောင်းလူမိုက်​တွေကိုလည်​...
​ကြောက်​ရ​သေး...လူက​သေးပါတယ်​ဆိုမှ..အနိုင်​ကျင့်​ခံရရင်​..
အီး..တကယ်​ကိုမ​တွေးရဲစရာ..
​တွေးတာနဲ့တင်​..လန့်​တယ်​

"​ကျောင်းသားသစ်​..သား​လေး.အခန်းထဲဝင်​လာခဲ့..နှုတ်​ဆက်​လိုက်​နော်​သူင်​ချင်း​တွေကို..."

ကျွန်​တော်​ကအထက်​တန်း​နောက်​ဆုံးနှစ်​..
အတန်းက.Class.A1..
Samကပြုံးပြုံး​လေး​ပြော​တော့..
အဟိ..မဆိုးဘူး..Samကချစ်​ဖို့​ကောင်းတယ်​...

​ပြောမဲ့သာ​ပြောရတာအတန်းထဲဝင်​လို့..ကြိုဆိုရင်​တော်​သေး....
မျက်​မှောင်​ကြီးကြုတ်​ကြည့်​နေမယ်​..လူဆိုး​တွေရှိရင်​တော့​ကြောက်​တယ်​ရယ်​<_>

အတန်းထဲ...ဝင်​ဝင်​ချင်းမြင်​လိုက်​ရတာက..မျက်​မှောင်​ကြုတ်​တဲ့..လူမရှိပဲ..
ကျွန်​တော့်​ကို​ပြောင်​စပ်​စပ်​ကြည့်​နေတဲ့..အသားညိုညို..​မေးရိုး​ရှည်​ရှည်​နဲ့..
လူ​ယောင်​ဆောင်​ထားတဲ့..ဝက်​ဝံတစ်​ကောင်​တော..ကြည့်​နေ​လေရဲ့...

Jonginတစ်​ယောက်​...ဒီ​နေ့တစ်​နေ့လုံး..​ကျောင်း​ရောက်​ထဲက..​လေ​ပေါ်ဖို့သူ့သူငယ်​ချင်း​တွေမလာ​သေးရင်​ညစ်​နေရုံရှိ​သေး..
Samဝင်​လာတာမို့..ခါးမတ်​မတ်​ပြန်​ထိုင်​ပြီး....ကြည့်​နေလိုက်​တယ်​..

အယ်​!!!Samက​ပြောတယ်​ကျောင်းသားသစ်​တဲ့...
ဟိ..​လေ​ပေါဖို့..လူတစ်​ယောက်​တိုးတာ​ပေါ့....

Kim jonginဆိုရင်​..လာသမျှ​ကျောင်းသားသစ်​မှန်​သမျှနဲ့လည်း​လေ​ပေါတယ်​...
အတန်းထဲလူ​တွေနဲ့လည်း​ပြောတာပဲ...
​ပြောစရာမရှိရင်​...ဆရာ​တွေနား​နေခန်းထိသွားပြီး..အလာပသလာပ..သွားသွား​ပြောတတ်​တယ်​....

ဝင်​လာတဲ့..​ကျောင်းသားသစ်​လေးက..ပုစိ​လေး..
ဟုတ်​တယ်​လေ..ကျွန်​တော်​ထက်​စာရင်​သေး​တော့ပုစိ​ပေါ့..
ဟိ..အသည်းပုံ..နှုတ်​ခမ်း​လေးနဲ့..ကိုက်​စားချင်​စရာ​လေး..နမ်းချင်​တာဆိုတာ​တော့​ပြောမ​နေနဲ့.....

"Anneyon Do Kyungsoo mitha...အသစ်​ပြောင်းလာတဲ့သူ​လေးမို့..ခင်​ကြပါ​နော်​..ဟီး.."

ချစ်​ရ​သောသူနှစ်​ယောက်​၏ {Dika OneShort Collection}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora