Doctor​ေခ် & Actor Kai

1.4K 127 31
                                    

"Kim Kai shii....ခုတ​ေလာ ဘာ​ေတြလုပ္​ဖို႔စီစဥ္​ထားပါလဲ ခင္​ဗ်."

တဖ်က္​ဖ်က္​​ေတာက္​ပ​ေန​ေသာ.. မီး​ေရာင္​​ေတြၾကား.. အင္​တာဗ်ဴး​ေနရပါ​ေသာ..အ​ေမာင္​ခါအီ​ေလး..Kim jongin ပါ~~

Actorတစ္​​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔ ဒါမ်ိဳး​ေတြက​ေတာ့မဆန္​း​ေတာ့ပါဘူး​ေပါ့

"Nae~ ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီၾကားထဲ...ဇာတ္​လမ္​းတြဲတစ္​ခု​ုရိုက္​ဖို႔​ေတာ့ရိွပါတယ္​ခင္​ဗ်..အြန္​း..က်န္​တာ​ေတြက​ေတာ့မ​ေျပာ​တတ္​​ေသးဘူး​ေပါ့...ဇာတ္​ကား​ေလးထြက္​လာရင္​​ေတာ့ အား​ေပးၾကပါဗ်... "

တယ္​​ေတာ္​တဲ့ ငါပါလား..က်န္​း..​ေမးတာနဲ႔ကိုတန္​း​ေျဖနိုင္​​ေတာ့တာပဲ.

"အား​ေပးရမွာ​ေပါ့ Kaiဆိုတာ မသိတဲ့သူ မရိွ​ေလာက္​​ေအာင္​ကုိ နမည္​​ေက်ာ္​ၾကား​ေနတ႔ဲ actor တစ္​​ေယာက္​ပဲကို.... fan​ေတြ သည္​းသည္​းလႈပ္​ခ်စ္​ရတဲ့..​sexy king Kim kaiပဲကို.."

"ဒါနဲ႔ ..အခ်စ္​​ေရး​ေလးက​ေကာ... ဘယ္​လိုလဲခင္​​ဗ်.."

"အြန္​း..အခ်စ္​​ေရးက​ေတာ့ လက္​တ​ေလာက ဘာမွန္​းကိုမသိ​ေသးတာပါခင္​ဗ်.
ခ်စ္​ရတဲ့ သူ​​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေတာ့ရိွပါတယ္​...​ေနာက္​​ေတာ့သိရမွာ​ေပါ့​ေနာ္​"

​ေမးလည္​း​ေမးတတ္​တဲ့ သတင္​း​ေထာက္​..ရွိမွ​ေတာ့ officalခ်ျပမွာ​ေပါ့..
ခုုဟာက ကိုယ္​့မွာ ​ေျပာရ​ေလာက္​​ေအာင္​လည္​း..ဘာဆိုဘာမွ ကုိမရိွတာ...
ႀကိဳက္​တဲ့ သူက်​ေတာ့လည္​း..အဖတ္​ကုိ မလုပ္​တာ..​ေကာင္​း​ေရာ..ဟုတ္​တယ္​မလား....

Kim kaiဆို သည္​းသည္​းလႈပ္​တဲ့ထဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ဟာႀကီးမပါဘူး...
Antiလား Antoလားမသိတဲ့ဟာႀကီး..နွစ္​တစ္​​ေထာင္​ပိန္​းဥႀကီး..
Kim kai ပါလို႔​ေျပာရင္​​ေတာင္​..ဒါႀကီးက Kim kaiလားလို႔​ေမးမဲ့ဟာႀကီး

ကိုယ္​့ကို မသိလို႔​ေဒါသထက္​တာမဟုတ္​ဘူးဗ်..
အ့ဲနွစ္​တစ္​​ေထာင္​ပိန္​းဥကိုႀကိဳက္​တဲ့ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ​ေဒါသထြက္​တာ

ဒီ​ေလာက္​​ေဘးနားမွာ ​ေခ်ာပါတဲ့ဆိုတဲ့ မင္​းသမီး​ေတြ​ေရာ..လန္​းပါတယ္​ဆိုတဲ့​ေမာ္​ဒယ္​မမ စကီ​ေတြ​ေရာရိွပါလ်က္​နဲ႔..

ချစ်​ရ​သောသူနှစ်​ယောက်​၏ {Dika OneShort Collection}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz