Doctoeချေ & Actor Kai (Uni)

133 19 0
                                    

"Kim Kai shii....ခုတ​လော ဘာ​တွေလုပ်​ဖို့စီစဉ်​ထားပါလဲ ခင်​ဗျ."

တဖျက်​ဖျက်​တောက်​ပ​နေ​သော.. မီး​ရောင်​တွေကြား.. အင်​တာဗျူး​နေရပါ​သော..အ​မောင်​ခါအီ​လေး..Kim jongin ပါ~~

Actorတစ်​ယောက်​အ​နေနဲ့ ဒါမျိုး​တွေက​တော့မဆန်း​တော့ပါဘူး​ပေါ့

"Nae~ ကျွန်​တော်​ဒီကြားထဲ...ဇာတ်​လမ်းတွဲတစ်​ခုရိုက်​ဖို့​တော့ရှိပါတယ်​ခင်​ဗျ..အွန်း..ကျန်​တာ​တွေက​တော့မ​ပြော​တတ်​သေးဘူး​ပေါ့...ဇာတ်​ကား​လေးထွက်​လာရင်​တော့ အား​ပေးကြပါဗျ... "

တယ်​တော်​တဲ့ ငါပါလား..ကျန်း..​မေးတာနဲ့ကိုတန်း​ဖြေနိုင်​တော့တာပဲ.

"အား​ပေးရမှာ​ပေါ့ Kaiဆိုတာ မသိတဲ့သူ မရှိ​လောက်​အောင်​ကို နမည်​ကျော်​ကြား​နေတဲ့ actor တစ်​ယောက်​ပဲကို.... fan​တွေ သည်းသည်းလှုပ်​ချစ်​ရတဲ့..​sexy king Kim kaiပဲကို.."

"ဒါနဲ့ ..အချစ်​ရေး​လေးက​ကော... ဘယ်​လိုလဲခင်​ဗျ.."

"အွန်း..အချစ်​ရေးက​တော့ လက်​တ​လောက ဘာမှန်းကိုမသိ​သေးတာပါခင်​ဗျ.
ချစ်​ရတဲ့ သူ​လေးတစ်​ယောက်​တော့ရှိပါတယ်​...​နောက်​တော့သိရမှာ​ပေါ့​နော်​"

​မေးလည်း​မေးတတ်​တဲ့ သတင်း​ထောက်​..ရှိမှ​တော့ officalချပြမှာ​ပေါ့..
ခုဟာက ကိုယ့်​မှာ​ပြောရ​လောက်​အောင်​လည်း..ဘာဆိုဘာမှ ကိုမရှိတာ...
ကြိုက်​တဲ့ သူကျ​တော့လည်း..အဖတ်​ကို မလုပ်​တာ..​ကောင်း​ရော..ဟုတ်​တယ်​မလား....

Kim kaiဆို သည်းသည်းလှုပ်​တဲ့ထဲ ကျွန်​တော့်​ဟာကြီးမပါဘူး...
Antiလား Antoလားမသိတဲ့ဟာကြီး..နှစ်​တစ်​ထောင်​ပိန်းဥကြီး..
Kim kai ပါလို့​ပြောရင်​တောင်​..ဒါကြီးက Kim kaiလားလို့​မေးမဲ့ဟာကြီး

ကိုယ့်​ကို မသိလို့​ဒေါသထက်​တာမဟုတ်​ဘူးဗျ..
အဲ့နှစ်​တစ်​ထောင်​ပိန်းဥကိုကြိုက်​တဲ့ကိုယ့်​ကိုယ်​ကို​ဒေါသထွက်​တာ

ဒီ​လောက်​ဘေးနားမှာ​ချောပါတဲ့ဆိုတဲ့ မင်းသမီး​တွေ​ရော..လန်းပါတယ်​ဆိုတဲ့​မော်​ဒယ်​မမ စကီ​တွေ​ရောရှိပါလျက်​နဲ့..

​ဆေးစာအုပ်​တွေကြား​ခေါင်းညက်​နေ​သော ခပ်​ချေ​ချေ​နေတဲ့ Doctor​ကိုမှသွားကြိုက်​တဲ့ ကိုယ်​သာအမှား..

ချစ်​ရ​သောသူနှစ်​ယောက်​၏ {Dika OneShort Collection}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora