Love U

1.2K 112 14
                                    

ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းလာတာပထမဆုံး​ေနမို႔..
နည္​းနည္​း​ေတာ့..​ေပ်ာ္​သလို..​ေတာ္​ၾကာ...​ေက်ာင္​းလူမိုက္​​ေတြကိုလည္​...
​ေၾကာက္​ရ​ေသး...လူက​ေသးပါတယ္​ဆိုမွ..အနိုင္​က်င္​့ခံရရင္​..
အီး..တကယ္​ကိုမ​ေတြးရဲစရာ..
​ေတြးတာနဲ႔တင္​..လန္​႔တယ္​

"​ေက်ာင္​းသားသစ္​..သား​ေလး.အခန္​းထဲဝင္​လာခဲ့..နႈတ္​ဆက္​လိုက္​​ေနာ္​သူင္​ခ်င္​း​ေတြကို..."

ကြၽန္​​ေတာ္​ကအထက္​တန္​း​ေနာက္​ဆံုးနွစ္​..
အတန္​းက.Class.A1..
Samကၿပံဳးၿပံဳး​ေလး​ေျပာ​ေတာ့..
အဟိ..မဆိုးဘူး..Samကခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​...

​ေျပာမဲ့သာ​ေျပာရတာအတန္​းထဲဝင္​လို႔..ႀကိဳဆိုရင္​​ေတာ္​​ေသး....
မ်က္​​ေမွာင္​ႀကီးၾကဳတ္​ၾကည္​့​ေနမယ္​..လူဆိုး​ေတြရိွရင္​​ေတာ့​ေၾကာက္​တယ္​ရယ္​<_>

အတန္​းထဲ...ဝင္​ဝင္​ခ်င္​းျမင္​လိုက္​ရတာက..မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​တဲ့..လူမရိွပဲ..
ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေျပာင္​စပ္​စပ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့..အသားညိဳညိဳ..​ေမးရိုး​ရွည္​ရွည္​နဲ႔..
လူ​ေယာင္​​ေဆာင္​ထားတ့ဲ..ဝက္​ဝံတစ္​​ေကာင္​​ေတာ..ၾကည္​့​ေန​ေလရဲ႕...

Jonginတစ္​​ေယာက္​...ဒီ​ေန႔တစ္​​ေန႔လံုး..​ေက်ာင္​း​ေရာက္​ထဲက..​ေလ​ေပၚဖို႔သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြမလာ​ေသးရင္​ညစ္​​ေနရံုရိွ​ေသး..
Samဝင္​လာတာမို႔..ခါးမတ္​မတ္​ျပန္​ထိုင္​ၿပီး....ၾကည္​့​ေနလိုက္​တယ္​..

အယ္​!!!Samက ​ေျပာတယ္​​ေက်ာင္​းသားသစ္​တ့ဲ...
ဟိ..​ေလ​ေပါဖို႔..လူတစ္​​ေယာက္​တုိးတာ​ေပါ့....

Kim jonginဆိုရင္​..လာသမ်ွ​ေက်ာင္​းသားသစ္​မွန္​သမ်ွနဲ႔လည္​း​ေလ​ေပါတယ္​...
အတန္​းထဲလူ​ေတြနဲ႔လည္​း​ေျပာတာပဲ...
​ေျပာစရာမရိွရင္​...ဆရာ​ေတြနား​ေနခန္​းထိသြားၿပီး..အလာပသလာပ..သြားသြား​ေျပာတတ္​တယ္​....

ဝင္​လာတဲ့..​ေက်ာင္​းသားသစ္​​ေလးက..ပုစိ​ေလး..
ဟုတ္​တယ္​​ေလ..ကြၽန္​​ေတာ္​ထက္​စာရင္​​ေသး​ေတာ့ပုစိ​ေပါ့..
ဟိ..အသည္​းပံု..နႈတ္​ခမ္​း​ေလးနဲ႔..ကိုက္​စားခ်င္​စရာ​ေလး..နမ္​းခ်င္​တာဆိုတာ​ေတာ့​ေျပာမ​ေနနဲ႔.....

ချစ်​ရ​သောသူနှစ်​ယောက်​၏ {Dika OneShort Collection}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant