🍍🍍PineApple🍍🍍
"Kim jongin!!!! "
"ဟာ...ဘာလို႔...သူမ်ားကိုေအာ္ေနတာလဲ...appaရာ....
Kim jonginလို႔ေခၚနဲ႔...နာနတ္သီးေလးလို႔..ေခၚလို႔ appaကို
ေျပာထားတယ္ေလ...မမွတ္မိဘူးလား.."ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း..Mr.Kimလည္း သူ႔သားေမ်ာက္ရံႈးေလးကို
အ႐ွံုးေပးရျပန္ၿပီ!!!!ငယ္ငယ္ကတည္းက...နာနတ္သီးဆို...အ႐ူးအမႉးႀကိဳက္တာမို႔...
အေမျဖစ္သူက...ေ႐ွ႕ဆံပင္ဝဲဝဲေလးကို..
အျမဲတမ္းၾကက္ေတာင္စည္း...စည္းေပးထားတယ္ေလ...ဝတ္ရင္လည္း...အျမဲတမ္းအဝါႏုေရာင္ေလးပဲဝတ္ေနၾက....
ေခၚခိုင္းရင္လည္း...သူ႔ကိုနာနတ္သီးေလးလို႔ပဲ ေခၚခိုင္းတာ..
ခုဆိုအသက္က18ျပည့္ေတာ့မယ္...နာနတ္သီးေလးကေလ...နာနတ္သီးေလးကေလနဲ႔....တစ္အိမ္လံုးကို ဗိုလ္က်ေနတာ..
"အာ!!! appaေရ!!!.ommaေခၚေနၿပီဗ်... ဆူခံရရင္ နာနတ္သီးေလးနဲ႔ ဆိုင္ဘူးေနာ္...appaပဲ အဆူခံ ဟြန္႔!! "
အဲ့တာသာ ၾကည့္ေတာ့...အေဖကို ေျပာသြားတာမ်ား...
အဲ့နာနတ္သီးဆိုတဲ့ သားေတာ္ေမာင္ကို..ျမန္ျမန္အိမ္ေထာင္ခ်ပစ္မယ္ ဟြန္႔!!
"ေမာနင္းစ္ပါ..omma မြ!!!"
အဝါႏုေရာင္႐ွပ္ေလးရယ္...ေဘာင္းဘီတိုအျဖူေလးရယ္နဲ႔...
ခ်စ္ဖို္ေကာင္းေအာင္လွေနတဲ့..Kim jonginေလး..မပါမျဖစ္ၾကက္ေတာင္စည္းေလးကလည္းစည္းထားေသး....
ဘယ္လိုၾကည့္ၾကည့္အူယားရာေလးပါ....
"ေမာနင္းစ္ သားငယ္...appaေရာ..."
"ဟိုမွာေလ..ဆူပုတ္ေနတယ္ေတြ႔လား..."
အေဖျဖစ္သူကို...လက္ညိဳးေလးထိုးၿပီး...မ်က္ေစာင္းထိုးေပးလိုက္တယ္...
ဟြန္႔!!ေစာေစာစီးစီး..နာနတ္သီးေလးကို..
Kim jongin!!! လို႔အက်ယ္ႀကီးေခၚလို႔...စိတ္ေကာက္ေနတာ...
နာနတ္သီးေလးက ယဥ္ေက်းရင္ သူမ်ားထက္ယဥ္ေက်းတယ္...
စိတ္ဆိုးရင္ေတာ့...အားႀကီးေကာက္တတ္တယ္..."သားငယ္..appaကို...စိတ္ဆိုးေနတာလား!!! စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ကြာ..
ေနာက္ဆိုမေအာ္ေတာ့ဘူး..နာနတ္သီးေလးလို႔ပဲ ေခၚေတာ့မယ္ေနာ္.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ချစ်ရသောသူနှစ်ယောက်၏ {Dika OneShort Collection}
RomantizmDika Yoai အထူးသျဖင့္ ဒီficေလးက.. ခ်စ္ေသာ လူသားနွစ္ေယာက္တြက္ပင္