Jonginee Love Do kyungoo

1.6K 123 31
                                    

"Kim jonin!!! မင္​းဆက္​လိုက္​​ေနဦးမွာလား..ဟမ္​.."

"လိုက္​မွာ​ေပါ့ hyungရ လိုက္​စရာဆိုလို႔ hyngပဲရိွတာကို...ဟီး.."

ဒါပဲ​ေလ အခ်ိန္​ၾက ဒီစကားပဲ​ေျပာမယ္​ဆိုတာကို...​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့လည္​း..

Do kyungsoo ပဲ ခံရတာပဲ​ေလ...အ့ဲလိုတ​ေကာက္​​ေကာက္​လိုက္​နိုင္​တာ ဘယ္​သူလို႔ထင္​လဲ...တျခား​ေတြးမ​ေနနဲ႔...အဲ့လို႔ မ​ေမာပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေနာက္​လိုက္​နိုင္​တာဆိုလို႔..Kim jongin တစ္​​ေယာက္​ပဲရိွတာအမွန္​ပင္​..​ေဘးက​ေနပြစိပြစိ နဲ႔ မ​ေမာနိုင္​မပန္​းနိုင္​.​ေနာက္​က တ​ေကာက္​​ေကာက္​ လိုက္​နိုင္​တာ ​ေတာ္​ရု skillန႔ဲကို  မရႏုိင္​တာအမွန္​ပင္​...

Kim jongin ဆိုသ​​ေသာလူသားသည္​ အိမ္​ကရိွသမ်ွသူကိုခြၽဲမယ္​
အိမ္​က ​ေခြးျဖဴႀကီးNinoသည္​ သူ႔bffပင္​...အဲ့သလိုkim jonginတို႔ social​ေကာင္​းပုံက  skillၾကမ္​းသည္​...

သူအ​ေရာတဝင္​​ေနတာဆိုလို႔..သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြရယ္​..မိဘ​ေတြရယ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​့သူငယ္​ခ်င္​း ႂကြက္​နွစ္​​ေကာင္​ရယ္​...သူအရမ္​းခ်စ္​ရပါ​ေသာ..ကြၽန္​​ေတာ္​ရယ္​သာ.. အရည္​​ေရာ အဖက္​​ေရာ လုပ္​တာအမွန္​ပင္​...

သူ႔​ေဘးနား ကပ္​​ေနၾက​ေသာ မိန္​းက​ေလး​ေတြမွ တပံုတပင္​ သို႔​ေသာ္​..kim jonginသည္​ အရည္​​ေရာ အဖက္​​ေရာ မလုပ္​သည္​မွာ....ၾကာခဲ့ၿပီ...

"Jongin!! hyung tiolet သြားမလို႔ လိုက္​ဦးမွာလားဟင္​! "

မ်က္​နွွာငယ္​​ေလးနဲ႔​ေမးလိုက္​​ေတာ့ ျပန္​ရလာတာ မ်က္​​ေစာင္​းတစ္​ခုန႔ဲ

"Hyungဘာသာ tioletသြားတာ သြား​ေလ လိုက္​တာက ကြၽန္​​ေတာ္​့တာဝန္​... hyungဘာသာ..​ပါစရာရိွတာပါ..​ေပါက္​စရာရိွတာ​ေပါက္​... ဘာလဲ!! မသြားဘူး​ေပါ့..ရတယ္​ ..ဒီမွာကိစၥရွင္​း​ေတာ့လည္​း.. က်ံဳးစရာရိွတာ က်ံဳးရမွာ ကြၽန္​​ေတာ့္​တာဝန္​..hyungသ​ေဘာ​ေနာ္​..."

ၿပီးၿပီ​ေလ ​ေျပာစရာကိုမရိွ​ေတာ့တာ က်ံဳးစရာရိွတာပါ ကံ်ဳးပါမယ္​ဆို​ေနမွ​ေတာ့..​ေအး​ေရာ​ေလ..​ေတာ္​ၾကာ Do kyungsoo တ​ေယာက္​.. ရွဴးရွဴး​ေပါက္​ခ်တယ္​ဆိ​ု​ေနတဲ့ သတင္​း hist ျဖစ္​​ေနမွ...
celeကိုကို ျဖစ္​ရခ်ည္​ရဲ႕ ..ဒါမ်ိဳး​ေတာ့​ေၾကာက္​တယ္​ရယ္​..အဲ့​ေတာ့ရွင္​းစရာရိွတာရွင္​းရတာ​ေပါ့....

ချစ်​ရ​သောသူနှစ်​ယောက်​၏ {Dika OneShort Collection}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ