Nefesimin sonuna kadar onun kokusunu çektim içime .çok yakındı ben ne dicemi bilmiyorum hatırlıyordu ve o söylediği kelimelerde sarhoş olduğu için değil gerçekten söylemişti .
"Birşey demicekmisin "
Hayır diyemezdim çünkü engel olmamıştım allah kahretsin ki kendime engel olamadım .hemen onu itip kapıyı açtım .ve arabaya ilerledim
"Kaç bakalım nereye kadar kaçacaksın "Arabada hiç konuşmadık arada bana bakıp sırıttı
Şirkete geldik .asansöre binmek için bana izin verdi ve sonra kendide bindi .
Ve gidiceğimiz katta bastı
Ben onunla yalnız kalınca kalbim çok hızlı atıyor ve nefes almayı unutuyorum
Bunu farketmiş. Olucakki yanıma yaklaştı ve yaklaştı o yaklaştıkça ben geri geri gittim ve en son cama çarptım .hemen asansörü durdurdu ve burnunu boynuma sürttü "bu koku beni deli ediyor güzelim "
Allahım bana güzelimi dedi inanmıyorum ."nefes almalısın"
O söylemeden once farketmemiştim bile nefes almadığım.
Gözleri gözlerime baktı ve biraz daha yaklaştı nefesi yüzüme çarpıyordu .ve dudaklarınızı birleştirdi . karşılık veremiyordum .ama buna dayanamafım ve bende karşılık verdim ve alt dudağını ısırdım hırladı .o kadar güzel öpüyorduki bi o kadar sert öpüyordu .
Dili ağzımın içine girdiğinde inledim ve bunun ardından hemen oda inledi ve bana daha çok yaklaştı .
Bu çok yanlıştı ve şuan asansördeydik hemen geri çekildim ama bırakmıyordu iyice ittim çünkü artık nefes alamıyordum bunu anlayınca oda geri çekildi ve gözleri gözlerimi buldu .
"Bana ne yaptığını gör bu nasıl birşey senden uzak duramıyorum ."
"Ateş bey lütfen asansörü çalıştırın ve bi sevgiliniz olduğunu unutmayın ."
Yüzüne bakamıyordum .çok utanıyorum .
Bunu fark etti ve asansörü tuşuna bastı ve çeketini düzeltti.Masamda oturuyorum ve düşünüyorum ben ne yapmıştım tamam onla daha burda çalışmadan önce öpüşmüş ve beni fahişe yerine koymuştu aslında ateş bey iş dışında çok farklıydı bu bana o günü hatırlattı ve o gün ne kadar istekli ve ateşli öpüştüğümüzü hatırlattı ama artık beni öyle öpmemişti şimdi ise sevgiyle öptüğünü anladım ama o benim şimdi patronumdu ve sevgilisi vardı
Bunu onunla konuşup bitirmeliyim ve bir daha beni öpmemeliydi Beni .Odadan çıktım ve onun odasının kapısını çaldım .
"Gel "
İçeri girdim ve hemen konuşmaya başladım
"Ateş Artık bu yaptığımızın ne kadar. Ne kadar aptalca birşey olduğunu anlamalıyız ve bir daha böyle birşey olmasın hem senin sevgilin var .bunu hem bana hem o kadına yapmamılısın "dedim nefes nefese kalmıştım konuşurken yemen yerinden kalkı ve dibime geldi..
"Sen bana az önce o guzel dudaklarınla ateş mi dedin "
O söyleyince. Fark ettim .bu kadar konuşmanın içinden buna mutlu olması beni şaşırtı .
" nazlı sen bana yakın oldukça ben kendimi çok değerli hissediyorum ve senden asla uzak durmam ve o dolgun fahşi dudaklarından .artık imkansız ayrıca o kadınlada aramada hiçbirşey yok"
Çok şaşırdım o kadın şimdi onun hiçbirşeyi değilmiydi hemen gülmeye başladım "gerçek mi o senin bişeyin değilmi "
Hayır değil o kadın benim hiçbir şeyim değil fahşi kedim .""Sen çok fenasın sırf beni sinir etmek için ona yakın oldun ve onu öptün pisliksin "
Hemen uzaklaştım ondan aklıma gelince
" fahşi kedim o beni zorla o
Öptü ayrıca sarhoştum ve onu sen olarak gördüm ve karşılık verdim "
Herşey şimdi oturdu ateş o gün gerçekten iyi değildi .
Hemen yanıma geldi ve bana sarıldı.
"Öglen yemeğe çıkmadan bir öpücük alsam ve sonra seni yemeğe çıkarsam. "
Bu adama ne olmuştu böyle ne kadar romantik olmuştu .eee davette. İcabet etmek lazım hemen biraz yaklaştım ve yanağından öptüm şaşırdı ve dudaklarını büzdü
"Bu kadarmı yaa "
"Evet bu kadar şirketteyiz ve sen benim patronumsun"
"Hayır sen benim sevgilimsin "
"Neee"
Şoka girdim o ne demişti öyle biz şimdi sevgillimiydik inanmiyorun
"Evet bu kadar şaşırmana gerek yok ikimizde birbirimizi seviyoruz ve engel olmadığına göre sevgiliyiz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım
Romance+18 içerir Mezuniyetten sonra herşey değişti O çıktı karşıma hiç olmayacak yerde ve ben onda çok fazla şeyler hissediyordum Tam bu şeyden kurtuldum sanarken hayatımın merkezinde buldum onu o ateş gürsoy hayatıma tutku ve aşkı tatıran adam Devam e...