Çok yoruldum . hayatta karşı savaş vermekten yoruldum .
Karşımda sevdiğim adam oturuyor ve ben onun artık düşmanıydım .biz diye bişi olmazdı artık ben onun için artık geçmiştim .İmzaları attık ve artık ben ve savaş ateşin holdinginde hisse sahibiyiz.
"Yeni ortaklarımla bi akşam yemeğine gidelimmi "
Savaşın sesiyle ona döndüm ve
"Hayatım bana uygun hatta çok açım ama ateş beye soralım belki işi vardır ""Hiçbir işim yok nazlı hanım bende çok açım. Yemek yemeğe gidebiliriz. Bende özgeyi alıp gelirim o halde yemeğe. "
O gelmese olmaz tabi ıyy sürtük
"Tabi gelsin cok seviniriz " Dedi ve yalancı bir gülücük attım.Savaş beni eve bıraktı ve ben hemen üstümü değiştirip makyajımıda yaptım ve son olarak kırmızı ruj sürdüm .çok idalı olmuştum ama o pis özgwnin yanında sönük kalamazdım. hazırdım .
(Nazlının elbisesi )
Savaşı aradım oda gelmek üzereymiş zaten .kabanıma sarılıp dışarıya çıkmak için yeltendim kapı çaldı savaş gelmişti .beni baştan aşağıya süzdü ve .
"Bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyosun nazlı çok güzel olmuşsun"
Bende ona bakarak
"Sende çok yakışıklısın "(Savaşın kıyafeti )
"Teşekür ederim nazlı hanım hadi daha fazla bekletmeyelim ateş beyi "
" Peki gidelim "
Arabada ya bindikten sonra o konuşmayınca ben başlafım konuşmaya .
"Savaş bakma bu kadar sakin olduğuma çok sinirliyim nasıl bana sormadan beni böyşe birşeyin içine atarsın ""Sakın ol nazlı senin iyiliğin içün onun karşısında nr kadar güçlü olursa kazanmakta o kadar kolay olur"
Söyledikleri mantıklıydı beni artık ezemezdi kafamı kurcalayan sorular var .
"Savaş ateş neden. Hisselerini satıki""Orasını babasına sor babasıyla kavga etmiş bişiyler dönüyor ama bakalım kokusu yakında çıkar "
Haklıydı beklemekten başka çaremiz yok .Restoranda gelmiştik elini uzatı savaş bende tutum .
Birlikte girdiğimizde görüş alanıma ateş ve özge girdi özge hararetli bişiyler anlatıyor ama ateş dinlemiyor bile .
Onunda gözleri benimle buluştu ve beni baştan aşağıya süzdü .onlara yaklaştıkça boynundaki damarlar belirginleşiyordu.
Savaş sandalyemi cekti ve oturmamı bekledi bende Teşekür edip ateşin karşısına oturdum.
"Hoşgeldiniz. "
Özgenin selamıyla ona döndüm ve gülümsemekle yetindim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım
Romance+18 içerir Mezuniyetten sonra herşey değişti O çıktı karşıma hiç olmayacak yerde ve ben onda çok fazla şeyler hissediyordum Tam bu şeyden kurtuldum sanarken hayatımın merkezinde buldum onu o ateş gürsoy hayatıma tutku ve aşkı tatıran adam Devam e...