Ozanla beraber yemeğe gittik ve oldukça güzeldi. Ozana herşeyi anlattım ve oda bana "sana yardım edebilirim herzman yanındayım bizi iyi bir arkadaş olucaz bunu inanıyorum " dedi ozan beni anlıyordu ayrıca çokta komikti o an aklıma arkadaşlarım geldi onları mezuniyetten sonra 1 kere görmüştüm çünkü onlarda benim gibi çok yoğunlar
Hepimiz ilerideki hayatlarımız için çabalıyoruz. Onları izinli günümde bir araya toplamamlıyım bunuda en iyi berkan yapardı.yemekten sonra onu arıcam .
Düşüncelerimden sıyrılırken ozana baktım hesabı ediyordu ne kadar ben ödemek istesemde izin vermedi.ben şirkette geçtim oda işleri olduğunu ama mutklaka bidaha bu güzel yemeği tekrar yememizi söyledi ve bende ona arkaşlarımla tanışturmak için söz verdim oda seve seve kabul etti.
Şirkete girdim ve bağrışmalar duymaya başladım hemen sesi takip ettim ve fatma hanım ağlıyordu ve ateş bey son sözünü söyledi
"Kovuldun"
Şaşkınlık içindeyim nasıl olurdu yıllardır burda çalıştığını söylemişti .şimdi bu kadar kolaymıydı .
Derin bir nefes aldı. Ve konuşmaya başladım
"Ateş bey bir sorunmu var
Bakın eğer gerçekten halledilicek bişiyse biz fatma hanımla hallederiz ama onu kovmayın .bunu haketmiyor yıllarca burda çalışmış .bunu yapmanıza gerek yok""Son sözüm benim için bir insan 1 kere hatta yapar 2.kere yapmasına müsade etmem .buyüzden kovuldu"
Fatm hanım çantasını alıp koşarak çıktı şirketten. Bende öylece arkasından baktım.
"Hemen odama gel"
Şimdi beni.çağrıyordu ne dicekti kim bilir ."
Hemen arkasından gittim odaya yerine oturmuştu bile .yüzüme baktı ve konuşmaya başladı "bir süre asistanım olucaksın yoksa sende kovulursun."
Bu kadar net konuşmasına şaşırmıştım. Beni kovarsa hayatım gerçekten berbat bi hale gelirdim ev kiramı nasıl oderdim. kovulmaktansa onun asistanı olurum.benim için ne kadar zor olsada.derin bir nefes alarak konuştum
"Tabiki ateş bey bir süreliğine sizin asistanınız olurum "
Kafasını saladı ve konuştu
"Şimdi fatma hanımı ara ve ne yapman gerektiğini ögren şimdi çıkabilirsin .Sözde bugün izin isticektim ezgiyle vakit geçirmek için ama yalan oldu fatma hanımı aradım ve saatlerce ne yapmam gerektiğini not aldım saat 8 olmuştu çıkma vaktım gelmişti .gidip çıkmak için izin istemeliyim ateş beyden .
Kapıyı çaldım ama ses yoktu. Bir kere dahaçaldım ve girdim .ateş bey yerde oturmuş elinden akan kanı izliyordu .hemen yanına koştum ve sordum.
" ateş bey iyimisiniz hemen yaranızı temizleyelim " hemen koşup odamdaki eczacı dolabından ilaçları , pamuğu vesargı bezı aldım.
Odaya geldiğimde bıraktığım gibiydi hemen yanına oturdum ve ellini aldı. Ve temizlemeye başladım .ben temizlerken oda beni seyrediyordu rahatsız olsamada bişi demedim.
Yarasını sardığım için dahada yaklaştım yaklaşmamla benim kokumu içine çekti .şaşırsamda bişi diyemedim.
" neden senden uzak kalamıyorum "Sarhoştu ne dedini bilmiyordu aldanmamalıyım. Biraz uzaklaştım .
"Neden benden kaçıyosun ozandan neden kaçmıyosun sana yaklaşmasına izin veriyorsun bendende kaçma"
Bu adam gerçekren ne dediğini bilmiyordu
"Ateş bey isterseniz evinize gidin çok sarhoşsunuz""Sen beni sarhoş ediyosun başka hiçbirşey beni sarhoş edemez o nalet kokun beni deli ediyor ."
Nefes alamıyordum bu adam aşık gibi konuşuyordu .ama olmaz sevgilisi vardı ben yanlış anlıyordum hemen yanında kalkmak istedim.ama izin vermedi daha çok kendine çekti. Ve ben kucağına oturtu şok olmuştum inanmıyorum şuanda onun kucağımda oturuyorum .
" lütfen gitme sana ihtiyaçım var kokuna ihtiyaçım var "
Boyun girintime burnunu sürtü ve derin bir nefes aldı
Ben yutkunamadım bile bu adam bana ne yapıyordu böyle resmen kitlendim burdan kalka bilirdim ama kalkmak istemedim.daha çok sokuldum resmen kendime ihanet etmiştim .ama bu nasıl birşeydi .
Kafasını kaldırdı ve. Burunlarımız artık birbirine değiyordu . gözlerimin içine baktı ve dudakları dudakları la birleşti. Sok oldum .
Şuan beni öpüyordu ve ben karşı koymak yerine karşılık vermiştim .1 saatten fazla dizimün üstünde uyuyordu ateş bey bende onun saçlarını okşuyordum. Artık gitmemiz gerekiyordu kalktım ve onu koltukta bırakıp .telefonumu aldım ve ozanı aradam .
Kapı çaldı hemen kalkıp kapının yanına gittim ozan gelmişti.
"Hoşgeldin ozan saroştu uyuya kaldı bende ne yapıcamı bilemedim seni aradım."" iyi yaptın nazlı hen onu şimdi evine götürürüm .aslında şirkette içmezdi ve asla uyumazdı ama "
"Nasıl yani neden uyumasınki "
"Uyku problemleri var bıraz o yüzden dedim herneyse sende geç kalmışsın gel bu gece ateşin evine gidelim "
Biraz düşündüm olabilirdi hem ben ateş beyle konuşmak istiyorum çünkü yarın yüzüne bile bakamaya bilirim .
"Tamam ama ilk once kısa bir mesaj atmalıyım "
Kafasıyla beni onayladı. Bende hemen ezgiye yarın sana herşeyi anlatıcamı benim için endişelenmesin diye mesaj yazdım .Ozanın arabasına bindik ben ateş beyle arkadaydım ve onu tutuyordum .çünkü yarı ayık yarı baygındı ve azında bişiyler mırıldanıyordu . beni kendisine çekti ve işte o an kalbim yerinden çıktı
" kokunda can bulduğum benden hiç gitme "
Bunu o kadar sesis söylemişti .eğer ona yakın olmasam ben bile duymazdım ama duymuştum.
Gerçekten beni sevebilirmi
Benim onu sevdiğim gibi sevebilirmi artık dayanamıyorum bu konuyu konuşucam .Eve vardık ve ozan ateş beye duş aldırdı .bende içerde oturuyordum .ozan içeri geldi ve üst katta uyayabiliceğimi söyledi ve işinin olduğunu söyleyip gitmişti .
Tek başıma kalmıştım koca evde .son çare gidip uyumaktı üst katta çıktım ve bir odanın kapısı aralıktı ilerledim . işte onun kokusu yüzümüme vurdu bu nasıl güzel kokuydu. Birazdaha girdim ve uyuduğunu gördüm .ne güzel uyuyordu biraz daha yaklaştım .kendime engel olamıyordum ondan uzak duramıyordum . elimi kaldırdım ve saçlarını okşadım . ne kadar yumuşaktı .saatlerce oynayabilirim daha fazla burda duramam uyanabilir .
Kalkmak için elimi çektim ama ellimi tuttu. Ve "gitme "
Dedi . kalbim çok hızlı atıyordu . hemen yanına uzandım ve saçlarıyla oynadım. Kokusunu içime çektim . aynısını o da yaptı .
Ve beni kendine çekti ve sarılarak uyuduk .Uyandığımda yattakta tek başımaydım .ve aşadan sesler geliyordu hemen kalkıp banyoya gittim ve ihtiyaçlarımı giderdikten sonra aşagı indim .
Ateş bey kahvaltı yapıyordu beni görünçe masaya çagırdı bende masaya geçtim.
İlk konuşan o oldu
"Dün çok iş çıkarmadım umarım "
Hatırlamıyordu galiba o zaman öpüştüğümüzü bana söyledi o güzel sözleride hatırlamıyordu .
" yok ateş bey zatsn ozan. Çok yardımcı oldu.""Ozan oylemi ne ara bu kadar yakın oldunuz "
"Şey o kendisi ona boyle söylememi istedi bende bir sakınca görmedim bi sorun mu var "
"Hayır sadece merak ettim "
Kahvaltımız bittikten sonra bana elbise getirtmişti .ayrıca bedenimi ve ayak numaramı bilmesi çok hoşuma gitti.
Siyah üstüme yapışan dizim kadar gelen bu elbide çok güzeldi .
Daha fazla oyalanmadan aşağıya indim .geldiğimi anladığında kafasını kaldırıp bana baktı ve beni baştan aşağa süzdü.
"Artık çıkalımmı "
Kafamaı saladım ve kapıya dogru yürüdüm .
Tam kapıyı açıcaktım ki kapı kapandı ve beni kapıyla arasında sıkıştırdı ve boynumu koklayarak konuşmaya başladı
"Dün çok güzeldi hala aklımdan çıkmıyor o öpüşmemiz .ve şaçlarımla oynamanı cok sevdim ."
Bu olamazdı hatırlıyordu.Volte atalım ⭐⭐⭐⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım
Romance+18 içerir Mezuniyetten sonra herşey değişti O çıktı karşıma hiç olmayacak yerde ve ben onda çok fazla şeyler hissediyordum Tam bu şeyden kurtuldum sanarken hayatımın merkezinde buldum onu o ateş gürsoy hayatıma tutku ve aşkı tatıran adam Devam e...