gözlerimi açmakta zorlanıyordum her yerim sızıyordu. derin bir nefes aldım ve gözlerimi açtım .burnum küf kokusuyla doldu .etrafa baktığımda küçük pis bir odadaydım gözlerim küçük pencereden sızan güneşe baktım . gözlerim doldu.ne olmuştu benim ne işim vardı burda ayağa kalkmak için yeltendiğimde ayağımın bir zincire bağlı olduğunu gördüm .
karanlık olduğu işin fazla bişi göremiyordum bağırmaya başladım
"Yardım edinnn!"
Gözlerimi kapatım ve gözyaşlatım fırar etti.allahım ne olur yardım et ateşim kokusuna kurban olduğum nasıl merak etmiştir beni .
ben ateşi düşünürken kapı açıldı .
2 tane takım elbiseli adam geldiler ve bana yaklaşmaya çalıştılar ben geri geri giderken bedenim soğuk duvarla buluştu korkudan titriyordum .
"ne olur gelmeyin !"
ağzımdan hıçkırık kaçtı .
iki adam bileklerimden tutular ve benim görmediğim zincirleri iki bileğimi tutup zincirlediler .ne kadar çabalasamda bağladılar.
iri olan adam yüzüme yumruk attı yüzüm yana dönerken yüzümdeki sızı ve acı çok yoğundu. ama asla bağırmadım .
diyer adam ise saçımdan tutu ve sertçe çekti saç diplerimin acısı yüzünden gözlerim doldu .
adam ikinci yumruğu açığında artık dayanamayacağımı anladığımda gözlerimi kapatım .2 günSonra
tam tamına 2 gün olmuştu açlıktan ölmek üzereyim
susuzluktan dudaklatım çatladı boğazım ağrıyordu. yediğim dayak bayıldıktan sonrada devam etmişler kolarım ve bacaklarımda da morluklar vardı .artık dayanamıyordum kim bana bunu yapıyordu .neden .
midem çok bulanıyprdu ve başım dönüyordu .
kapı acıldı hemen oraya döndüm bir adam yemek getirmişti onume koydu ve gitti .okadar açtım ki hemen yedim .2 saat olmuştu yemek yiyeli ama halla başım donuyördü ve midem bulanıyor .
"yardım edin kusucammm lütfennn "
kimse duymuyordu artık dayanamafım ve kendimi bıraktım .kapı açıldı uzun süre ışık görmeyen gözlerim acımıştı bu sever 4 tane iri takım elbiseli adam içeriye girdi ben hiç hareket etmedim . bir adam gelip koca kova dolu suyu kafamdan aşağıya döktüler .
kapı tekrar açıldığında kafamı kaldırdım ve gördüğüm kişiyle herşey yerine oturdu
duman piçiydi ."meraba küçük sürtük nasılsın
bence çok iyi görünüyosun hak ettiğin gibi "
yutkundum ve derin bir nefes aldım
"geber "
duman kahka attı
"valla ordan bakılınca senin geberme olasılığın daha fazla çok konuşma ve beni dinle ""seni güzelce uyardım ama sen anlamadın bende sana senin anladığın bir dilde konuşuyorum .
ateşten uzak durucaksın ""ölürümde bırakmam on-
sözümü bittiremeden vücuduma elektroşok verdiler
çığlığım boğazımın yırtılmasına neden olmuş gibiydi .ah canım çok yanıyordu .
"sana fikrini sormadım sürtük artık ateşten başka birin yatagına gir .sana ayrılacaksın diyorum anladınmı o seni kullanıyor o özgeyle evlenecek sende onun anca oruspusu olursun "
canım yanıyordu ama en çokta kalbim ateşim ben onu nasıl bırakırdım ölmemi istese kabul ederim ama ona yeni kavuşmuşken asla .onu gördüğümde kalbim olduğunu hissediyorum, yaşadığımı hissediyorum .onsuz ben zaten öluydum
"asla ateşi ölsemde bırakmam! ahhh"
daha fazla verdiler iri bir adam gelip karnıma sertçe vurdu o an agzımdan ve burnumda kanlar geldi .gözlerim kayıyordu o an kulaklarıma ateşin en son bana dediği şey geldi
"seni seviyorum "
gülümsedim
bende onu çok seviyorum onun 1 tel sacına taptığım çok özledim onu nefesimkarnıma bir ağrı başladı nefesim kesildi kasıklarıma vuruyordu ağrılar .yüzüme dumana çevirdim o son sözünü söyledi
"yeter bu kadar ölmekmi istiyorsun lan oruspu seni öldürüp atarım bi kenara! "
ATEŞ
2 gün oldu en son telefonda konuştuk nerdesin be güzelim
nefes alamıyorum düşenemiyorum .yemek yiyemiyorum. beni yine bıraktı diye düşünüyorum ama benim yarim onun gözlerine baktığımda görüyorum beni nasıl sevdiğini asla inanmazdım birinin beni sevebileceğini .nazlım beni tertemiz o güzel kalbiyle seviyor. düşüncelerimden sıyrılmama neden olan telefona baktım .savaş arıyordu .
"ne var "
*ateş çok önemli seni aramazdım ama nazlı için aradım ben nazlının başına bişi gelmesin diye onun en sevdiği poltosuna cihaz yerleştirmiştim iki gündğr konum değişmiyor baktım ki duman piçinin adamları dopradığı mekanda .
yardım etmen lazım nazlı tehlikede"o an kalbimin sızısından yüzümü buruşturdum derin bir nefes aldım ne diyeceğimi bilmiyorum o piç benim annemi benden aldı şimdi sevgiğim kadınımı almak istiyor neden beni seven kadınlara zarar veriyor ben dayanamam bu sever dayanamam .
ellim ayağım boşaldı yere düştüm ve bağırmaya başladım
"Hayır lan hayır bu sever izin vermem lan ! nazlım geliyorum yarim kurban olduğum geliyorum ""beni ölümle tehdit ettmeğin boşuna onun için ölüceksem mutlu olurum ."
duman yanıma geldi ve çenemi sıkıca tutu ve sıktı.
"ban ben batarsam bütün herkes gider .
özgeyle evlenmek zorunda başka yolu yok anladınmı siktir git yoksa senide onuda öldürüm ben onun annesini gözümü kırpmadan öldürdüm .seni ve onuda aynı yere gönderirim "ateşin ölmesi ah bu düşünce bile canımı bu kadar yakarken ona zarar gelmesi benim yüzümden herşeyi kalfıeım ama ateşe bişi olursa yaşayama .ama onsuz zaten yaşıyamam ki .
ifadesiz bir şekilde ona baktım artık dayanamıyordum açlık dayak ve elektroşok bendenimi bittirdi nefes almakta zorlanıyordum tam gözlerimi kapatıyordum ki ikinci kava su döküldü üzerime ."öldürün şu sürtüğü "
iri adam silahı doğrultu ve tam kafama koydu
gözlerimi kapatım ve ateşi düşündüm onuna birleştiğim onun olduğum zaman geldi gözlerimin onune ne güzel sevmişti beni .ah ateşim sana doyamadan gidiyorum .bu kadar şey yadıktan sonra onu görmeden gitmek beni çok üzüyor. göz yaşlarım kurumadan diyerleri akıyordu .
derin bir nefes alacaktım ki silah sesi kulaklarıma geldi .
benmi vurulmuştu ben vurulduysam neden açı hisetmiyorum .o an gözlerimin arasından ışık girdi yavaşca gözlerimi açtığımda ateş ve savaş kapıda önüme baktığımda bana silah doğrultanın adamın yerde olduğunu gördüm duman şok olmuş bir şekilde duruken tam silahını alacakken savaş yumruk attı gözlerim sevdiğime ulaştığında ağzımdan hıçkırık kaçtı .
"geldim sevgilim kurban olduğum"
bana koştu ve sarıldı heryerim açıyordu dudağımdan küçük bir inleme kaçtı ateş hemen geri çekildi ve anını anlıma koydu .
"özür dilerim yarim .ah ne yaptılar benim dokunmaya kıyamadığıma ne yaptılar "tam konuşucaktım ki artık bedenim dayanamadı son bir soluk alfım ve ateşin o öldüğüm kokusu geldi gülümsedim ve ateşin kollarına bayıldım.
gözlerimi açmama sebeb olan gürültüye
"bakın burayı başınıza yıkarım hemen biri gelsin !"gözlerimi zorlukla açtım .
karşımda bir oraya birburaya dönen ateşle karşılaştım. çok sinirliydi .yutkundum ve kısık sesle konuştum
"at-eş suuu"
ateşin hızlıca bana döndü ve koşarak yanıma geldi gözlerim içine baktı elini yüzüme koydu ve okşadı .
tekrar konuşmak için dudaklarımı açtım
"suuu"
ateş yüzünü buruşturdu
"ah ben seni görünce unuttum hemen veriyorum bebeğim "hemen suyu bana içirdi .ve tam birşey söyleyecekti ki
kapı açıldı gözlerim kapıya gittiğinde doktorun geldiğini gördüm .
"merhaba nazlı hanım nasılsınız ."
teşekür ederim daha
iyim"çok fazla darp almışsınız omurganız incilmiş ve maalesef bebeğinizi almak zorunda kaldık .bebek karnınızda kalbi durmuş ve sizi zehirliyordu biraz daha geç gelseydiniz sizide kaybederdik üzünüm başınız sağ olsun "
o an bişi düşünemedim ben hamileymişim ben anne olmuşum ama benim bir parçam varmış .ama onu bilmeden gitmişti .gözlerimi kapatım gözyaşlarım firar etti .benim bebeğim ölmüştü benim yavrum ölmüştü elim karnıma gitmişti kıçkırıklarım büyüdü .ve bağırarak ağlamaya başladım ateşte yanıma geldi ve bana sarıldı gözlerime baktı .
"nazlım bizim bir bebeğimiz olmuş"
ona baktım ateşten bir çocuğum olucaktı ama onun gelişine alışamadan onu kaybedişim .çok zordu .ve ben bu acıya nasıl katlanıcamı bilmiyorum.
bölüm sonu. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım
Romantik+18 içerir Mezuniyetten sonra herşey değişti O çıktı karşıma hiç olmayacak yerde ve ben onda çok fazla şeyler hissediyordum Tam bu şeyden kurtuldum sanarken hayatımın merkezinde buldum onu o ateş gürsoy hayatıma tutku ve aşkı tatıran adam Devam e...