Gözlerimi açmakta zorlanıyordum .ama açtım gözlerimi beyaz bir tavanla karşılaştım .kafamı çevirdim
Yatağımın yanına sandalye çekmiş kafasını yatağın ucuna koymuş uyuyordu savaş .o an olanlar bir film gibi geçti gözümün önünden gözlerimi kapatım ve gözyaşlarım da aktı
Bi an ağzımdan hıçkırık kaçtı .
Savaş hemen ayağa kaltı ve yüzümü ona cevirdi ."Nazlım sakin ol canım beni için bak doktor geliyor bitanem sakin ol "
Ona baktım nasıl endişeliydi
O an kalbim daha çok acıdı .bumu ona yapmaya hakım yoktu .o şerefsiz herif için savaşı üzmicektim .
Derin bir nefes aldım ellini tutum gözlerine baktım
"İyyim ben tamam "
Gülümsedi
"Biliyorum birtanem sen çok güçlüsün bunlarıda atlatıcaksın""Savaş eve gitmek istiyorum "
Savaş bana baktı ve elimi sıkıca tuttu
"Bende kalsan biraz daha toparlan istiyorum "
Ah savaş neden bana yardım ediyorsun "
"Savaş ben iyim ne olur .kendi evime gitmek tek başıma kalmak istiyorum .""Peki sen bilirsin ben şimdi doktoru ikna ediyim sonra çıkarız. "
Evimdeyim savaş beni bıraktıktan sonra gitmesini söyledim gitmek istemese de gitti .ona bu kadar yük olmuşken daha fazla olamam .
Olanları düşünüyorum .ama aklım almıyordu.kim bana böyle bir oynardıki.ben bu işin peşini bırakmıcam .
Hemen ozanı aradım .
"Alo "
"Efendim nazlı "
"Alo ozan meraba nasılsın iyimisin ""İyim nazlı sen nasılsın "
"Ozan bende iyyim ama sana işim düştü bana gelirmisin ""Tamam hemen geliyorum ben ezgiyide getiriyimi oda yanımda da "
Şaşırmıştım ezginin onun yanında ne işi vardı
"Olur gelin görüşürüz ""Görüşürüz"
Ezgi
Ozanla barıştığımızdan beri çok mutluyum hergün evime gelip beni alıyor ve birlikte birşeyler yapıyoruz bugünde ozanın evine gittik onun istediği yemekleri yapmak için söz vermiştim .bugün onları yapıcam ben mutfaktan çıkıp yanına gittim koltukta uzanmış
gözleri kapalıydı. Yanına sesizce gittim ve üstüne oturdum .kıpırdandı .biraz eğildim ve dudaklarımı dudaklarına değdirdim .küçük bir öpücük kondurdum .
Hemen dudakları kıvrıldı .ben bir daha öptüm ve birdaha sonra boynunu öptüm .
"Sevgilim hadi uyan ve bana yardım et "
"Hıhı"
Gözleri halla kapalıydı .onu nasıl uyandırıcağımı biliyordum.kendimi ona daha da bastırdım ve onu hissetim ve ellerimi kaslı vücudunda gezdirdim .ve dudaklarımı kulak memesine götürdüm ve ısırdım ve geri cekildim.gözlerini açmış ve gülüyordu.
"Sen yaramazlıkmı yapıyorsun bakalım"Güldüm ve dudaklarımı ısırdım
"Hayır sadece seni uyandırmak istiyorum. Ama sen uyanmıyorsun"hımm öylemi drn şimdi beni böylemi uyandırıyorsun "
"evet tamda böyle uyandırıyorum .şikayetçimisiniz ozan bey ""ben senden gelen birşeye şikayet edebilirmiyim ki "
gözleri aşkla bakıyordu .eğildim ve tam dudaklarında öpücektim ki telefon çaldı
ozan sinirli bir şekilde telefona baktı .ve sonra şaşırdı .ve telefonu bana çevirdi Nazlı yazıyordu
"benim arkadaşım olan seninde şirketen arkadaşın olan nazlımı o "
çok şaşırmıştım neden aramıştıki"taa kendisi hayırdır inşallah "
ozan telefonla konuşurken ben mutfağa gidip yemeklerin altını kapatım geri geldiğimde hayl konuluyordu .
"tamam hemen geliyorum beb .ezgiyide getiriyimi oda yanımda "nazlı bişiler dedi ve telefonu kapatı .
"ne olmuş ""Bilmiyorum gidince ögrenicez"
NAZLI
ozanı aradıktan sonra bi kahve yaptım ve düşünüyorum .bu kadar değersiz birine bu kadar değer verdiğime inanamıyorum . ben kaçırılmıştı m bi adam tarafından tacize uğramıştım ama karşık olarak bu kadar ağır sözler duymam beni çok kötü yaptı sağlıklı düşünemiyorum artık .derin bir nefes aldım. bu hayata yaptığım tek şey nefes almaktı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım
Romance+18 içerir Mezuniyetten sonra herşey değişti O çıktı karşıma hiç olmayacak yerde ve ben onda çok fazla şeyler hissediyordum Tam bu şeyden kurtuldum sanarken hayatımın merkezinde buldum onu o ateş gürsoy hayatıma tutku ve aşkı tatıran adam Devam e...