Şimdi bavuluma kıyafetlerimii yerleştiriyorum. 1 saatte savaş gelip beni alıcak. Ve özge sürtüğünün çiftliğine gidicez .
(Nazlı’nın kıyafeti)
Bavulumu aşağıya indirdim
Ve savaşı aradım
*alo savaş ben hazırım geliyomusun **geliyorum 10 dakikada ya ordayım*
Savaş gelmişti .hemen Bavulumu aldı ve hemen yolla koyulduk . ilk once ateşlere gidip onlarıda alıcaktık tek arabayla gidelim dediler .
Arabaya bavularını yerleştirdik ateş ve özge selam verip arabaya geçtik
3 saat yol gidicektik radyoya gitti elim kafamı savaşa cevirdim açmak için gözlerine baktım onay verir gibi kafasını saladı .
(Medyadaki şarkı )
Şarkı başladı edis yeni çıkarmıştı çok sevmiştim .
Başladım söylemeye ve dans etmeye .çok güzeldi savaşa baktığımda oda bana bakıyordu ve ellerini direksiyona vuruyordu .ellerimi kaldırdım ve daha çok oynadım. Gözüm o an dikiz aynasından ateşle Birleşti. bana bakıyordu .gözlerimi özgeye cevirdim ve oda oynuyordu . ateşe bakarak oynamaya devam ettim sonra savaşa eğilik yanağından öptüm şarkıda söylüyordu bal yanaklarından diye bende aynısını yapmıştım savaş şaşırsada bişi yapmayıp gülümsedi ateşe baktığımda sakalarını kaşıyordu .Çiftliğe gelmiştik gerçekten burası çok güzeldi .bize odalarımızı gösterdiler ilk başta savaşla aynı odada kalacaktık ama ateşin "kocaman çiftlik herkes rahat etsinler herkes ayrı oda verin "diye emredince. Herkes odalarına gitti benim içinde iyi olmuştu sonuçta savaşla gerçek bir ilişkimiz yok bu en dogrusuydu.
Herkes odalarına yerleşmişti bende hemen aşağıya indim ve mutfağa girdim hemen et ve tavuk sote yaptım kimin ne sevdiğini bilmiyordum pilav ve salatayıda yapmıştım. Sofrayı kurmak için tam mutfaktan çıkıyordum ki ateşle karşılaştım beni seyrediyordu .
"Ahh sey sen burdamıydın ""Evet te sen neden tek başına hazırladın ki "
"Sorun değil ben seviyorum yemek yapmayı ama çok yardım etmek istersen sofrayı kurmamı yardım edebilirsin "
Gülümseyip bana yaklaştı ve elini elimin üstüne koydu o an kalbim çok hızlı attıyordu yutkundum.
Elimdeki çatal kaşıkları aldı. Ve kulağıma yaklaştı
"Elbette sana yardım ederim fahşi kedicik "
Aman allahım şirkette çalıştığım zamanlardaki gibi yapıyor kendimden ödün vermeyerek geri çekildim kalbim dudaklarına yapış desede aklım geri çekil. Diyor ve aklımı dinledim .
Bu savaşı o başlatı ben bitiricem .Sofrada kimse konuşmuyordu .
Yemeğinden kafamı kaldırdım ve herkesin yemeğiyle uğraştığını ama birtek ateşin bana baktığını gördüm . bana neden böyle baktığını anlamıyordun "yanlış yapıyorsun "
Diye söylüyordu sanki o çok doğru şeyler yaptıya sanki
Sevgli olduğumuz gün beni aldatı ve işten kovdu bunları hatırladııkça onu boğazım geliyor ama kendimi zor tutuyorum.
Belime değen elle irkildim.
Savaştı ona döndüm .
"Neden bu kadar durgunsun "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende tutuklu kaldım
Romance+18 içerir Mezuniyetten sonra herşey değişti O çıktı karşıma hiç olmayacak yerde ve ben onda çok fazla şeyler hissediyordum Tam bu şeyden kurtuldum sanarken hayatımın merkezinde buldum onu o ateş gürsoy hayatıma tutku ve aşkı tatıran adam Devam e...