Místností se rozezněl můj otravný budík. Zaklapla jsem ho a s dobrou náladou jsem šla do koupelny. Poslední den školy. Nevím, jak dlouho bych tam ještě vydržela.
V koupelně jsem si vyčistila zuby a poté si rozčesala své hnědé vlasy. Sešla jsem schody dolů, kde mě čekala máma.
,,Dobré ráno." Usmála se na mě.
,,Dobré." Odpověděla jsem jednoduše.
,,Těšíš se?" Zeptala se máma.
,,Na poslední den školy? Jo, těším."
,,Budu muset do práce. Měj se."
,,Ahoj." Po mé odpovědi se zaklaply dveře a já se v klidu snídala.
Po snídani jsem vyběhla schody nahoru. Šla jsem opět do koupelny, kde jsem se jemně nalíčila a vydala se směrem do pokoje.
Chvíli jsem se dívala do skříně. Vybrala jsem modré šaty na ramínkách. Vzala jsem ještě kabelku a obula si svoje bílé tenisky. Zaklapla jsem dveře a šla jsem směr škola.
-
Poslední den školy byl vždycky můj nejoblíbenější. Nejen, že to bylo jen pár hodin, ale také přišly celý rok slibované prázdiny.
Čekala jsem chvíli na chodbě, než přijde řada na mě.
,,Můžete jít, slečno Vlčková." Konečně učitelka vyslovila mé jméno.
Rychle mě vyzkoušela. Nebylo to zrovna nejlepší, ale jsem ráda, že jsem prošla. Vyšla jsem ze školy s úsměvem. Dlouho to trvat nebude a tohle všechno bude za mnou.
Udělala jsem pár kroků a uslyšela jsem, jak někdo křičí moje jméno. Byla to moje nejlepší kamarádka Zuzka.
,,Tery, čekej!" Zakřičela to, tak hlasitě, že se někteří otočili.
,,Nešla bys to dneska do klubu zapít?" Vysypala ze sebe rychle otázku. Někdy mám pocit, že je rychlejší než Eminem.
,,To je dobrý nápad. V kolik?"
,,V sedm sraz na náměstí, půjdeme do toho klubu za rohem."
,,Jo, tak v sedm." Rozloučila jsem se a šla domů.
-
Když jsem přišla domů, tak jsem dostala hlad. Zamířila jsem do pokoje, kde jsem se převlékla a pak seběhla schody dolů. V kuchyni toho moc nebylo, ale i tak se něco našlo. Uvařila jsem nakonec špagety.
Dojedla jsem a uslyšela jsem odemykání dveří.
,,Jsem doma! Kde jsi Tery?" zakřičela máma od dveří.
,,V kuchyni!" zakřičela jsem zpátky.
,,Prošla jsi?"
,,Jo, prošla."
,,Tak to slyším ráda." Usmála se na mě máma.
,,Dneska jdu se Zuzkou do klubu."
,,Nejsem večer doma. Kolega z práce mě pozval na večeři."
Zvedla jsem se od stolu, dala talíř do myčky a šla nahoru. Šla jsem zkontrolovat instagram. Po nějaké době jsem zjistila, že na mobilu jsem nebyla jen deset minut, jak jsem si myslela.
Proto jsem šla do koupelny, kde jsem si upravila vlasy a znovu se nalíčila. V pokoji jsem si dala obyčejné modré džíny a černé tričko. Vzala jsem si kabelku, obula si boty, rozloučila se s mámou a vyšla směr náměstí.
-
Samozřejmě jsem přišla pozdě. Zuzka na mě čekala a bylo poznat, že je nedočkavá.
,,Ahoj." Pozdravila jsem.
,,Ahoj, kde jsi?" Zeptala se mě.
,,Radši pojď." Chytla jsem ji za ruku a šla do klubu.
Po otevření dveří mě do nosu praštil pach alkoholu a cigaret. Přešly jsme k baru, kde jsme si objednaly dva panáky vodky a koply je do sebe. Následovaly další a další. Až nás to začalo nudit, tak jsme začaly tančit.
Takhle to šlo dlouho dokud jsem si neuvědomila, že jsem Zuzku ztratila z dohledu. Asi to hnusné, ale odešla jsem, protože mi došlo, že Zuzka skončila na záchodě.
Bloudila jsem nočními uličkami Varů. Přišlo mi to jako nekonečná cesta. Když jsem přišla domů, tak jsem se snažila být potichu, ale nepovedlo se. Zakopla jsem o velký květináč, co máme na chodbě a rozplácla se o zem. Ze schodů sešla mamka, která mě s údivem pozorovala.
,,Co děláš? To musíš takhle vyvádět ve tři ráno?" zněla trochu naštvaně.
,,Já se snažila být potichu." Podle mého hlasu bylo jasné, že mám vypito.
,,Jdi si lehnout." Řekla máma a odešla do ložnice.
Poslušně jsem šla nahoru do pokoje, kde jsem se rozplácla o postel. Převlékla jsem se a zapojila mobil na nabíječku. Po pár minutách jsem se vydala do říše snů.
.
.
.⚠️ Můžou se vyskytovat chyby ⚠️
Doufám, že se vám první kapitola líbila. Je to moje první knížka, tak bych byla ráda za ohleduplnost. ❤️✨682 slov. ✨
ČTEŠ
Niku? ✓
Fanfiction,,Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm číslo bytu, ve kterým jsem poznal tvoji dceru..." Tereza Vlčková je sestrou Jakuba Vlčka aka Yzomandiase. Co se stane, když ji Jakub řekne, aby přijela do Pardubic? A co se stane, když pozná Dominika aka Nik T...